XRay Engine - BugTrap

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez CEZ137 w 07 Lip 2014, 12:11

czesc jestem nowy i tez mam problem z bugiem,mam zainstatlowaną trylogie stalkera a nie oddzielnie,cien czarnobyla i zew prypeci chodzi jak na mozliwosci mojego kompa nawet w miare,czasem cos tam sie przytnie ale bez przesady,tragedii nie ma jakiejś,czyste niebo zacina mi sie w momencie gdy ide z przewodnikiem do leśnika przez czerwony las,gra nie jest ori,i tez bez zadnych modów,czy jest to do rozwiązania bez przeinstalowywania gry?pozdrawiam

Uwagi moderatora:

Gra nie jest ori, co? Raus - ati

CEZ137
Wygnany z Zony

Posty: 1
Dołączenie: 23 Maj 2014, 19:06
Ostatnio był: 28 Sie 2018, 20:48
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez footman stalker w 09 Lip 2014, 08:59

Witam temat bardzo dobrze znany błędy i bugi trapy, wszedzie tego pełno a znaleść rozwiązanie na własną rąsie nie specjalnie potrafie. Jestem na tej stronie juz dosc czasu i pałętam sie po forum szukając rozwiązania.

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 70
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
 

Jak widze ze wielu ludzi jest cały czas upominaqnych o nie dawanie logów rejestru silnika(czy jak to sie mowi) odrazu zapuściłem swój rejestr. wyskakuje mi bugtrap error przy urucho mieniu gry, win7 64. pojawia sie ekran ten malutki z ładowaniem potem czarne tło i wyrzuca błąd. z góry dziekuje jak mało który :E
Awatar użytkownika
footman stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Sty 2010, 14:24
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 04:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Kosma w 09 Lip 2014, 10:30

To temat o Czystym niebie, nie o Cieniu Czarnobyla.

Uwagi moderatora:

A raporty to od czego są? Kolejny Bezsensowny post z Twojej strony, spodziewaj się trzeciego warna. - Wheeljack
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Wheeljack w 09 Lip 2014, 13:33

Footman, najnowsza wersja gry? Oryginał? Wczytywałeś wcześniejszy save?
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez footman stalker w 09 Lip 2014, 18:25

Oryginalna wersja stalkera (platynowa edycja) modów brak, patch 1.10 ten najnowszy w stalker cs. (tak mi sie wydaje ze najnowszy)
nie mam save game -ów ponieważ w ogóle nie uruchomiłem gry.
Awatar użytkownika
footman stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Sty 2010, 14:24
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 04:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Pangia w 09 Lip 2014, 18:31

Najsensowniejszy wydaje się reinstall gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Wheeljack w 09 Lip 2014, 18:34

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 09 Lip 2014, 18:34

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez footman stalker w 09 Lip 2014, 18:47

Więc tak zainstalowałem najnowszy podany patch 1.5.10 :+: bład czyli bug trap o którym mowiłem wystepuje dalej.
sterownik umożliwiający uruchomienie gry na win7 64 również został zainstalowany.
reinstalacja gry nie przyniosła skutków pozytywnych.

Proszę wybaczyć jest log ale nie widze w nim fatal error.
Kod: Zaznacz wszystko
 
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27301 files cached 31 archives, 5040Kb memory used.
Init FileSystem 1.238012 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4014872 K], reserved[55664 K], committed[123704 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9018 K], process heap[821 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa_alphatest'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_atest_msaa_dx10_0/st_opt_atest_msaa_dx10_1
! Unknown command:  r3_msaa_opt
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6758]: AMD Radeon HD 6670
* GPU driver: 8.17.10.1172
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2757 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
stack trace:
Awatar użytkownika
footman stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Sty 2010, 14:24
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 04:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 09 Lip 2014, 20:36

Otwórz w notatniku plik user.ltx (Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\user.ltx), znajdź sekcję renderer renderer_r i ustaw tam (wpisz) renderer renderer_r2.5
Zapisz i spróbuj odpalić grę.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez footman stalker w 09 Lip 2014, 22:51

Odnalazłem sekcję renderer i nie zmieniałem nic ponieważ podane słowa renderer renderer_r2.5 juz tam widnieją bez zadnej ingerencji.
Awatar użytkownika
footman stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Sty 2010, 14:24
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 04:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 10 Lip 2014, 13:17

A może spróbuj przenieść na chwilę plik user.ltx i odpalić grę bez niego (gra utworzy nowy na najniższych detalach).
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości