[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Lip 2014, 21:56

Przecież Pilot wyraźnie powiedział, że nie prowadzi do Prypeci, jedynie za dopłatą może Cię zabrać z Zatonu do Prypeci (odda Cię w ręce Garriego).

Zrób jak napisałem i zobaczymy jak wyjdzie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 03 Lip 2014, 23:12

Po tym miałem podejrzenie:
Baron napisał(a):No niby tak, ale ja już miałem info z Gaussem bez bicia się z monolitem.

A po tym pewność:
Baron napisał(a):Też się dziwiłem jak drzwi z kodem do tej piwnicy były otwarte. Nie było nibyolbrzyma ani zombiaków. Wziąłem tylko dokumenty, a technik je przyjął. Gaussa też dostałem.

Mówiąc krótko: spi♥rdoliłeś fabułę, nie przejdziesz gry. Nie wiem, po co Adam dalej się produkuje.

Miłego dnia.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 04 Lip 2014, 01:54

Nie wiem dlaczego ten triumfatorski ton? Ja spierd***łem? Ja po prostu grałem w grę... Nie można wszystkich modów grać jak Soljanki.
Wiem, że bycie fajnym w internecie to ważna sprawa, ale czy można trochę jaśniej? W którym miejscu i dlaczego? Dlaczego drzwi były otwarte? Nie powinienem brać dokumentów stamtąd? Może wrócę za kilka tygodni do tej gry.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pietia Chudy w 04 Lip 2014, 08:36

Baron, otwarte drzwi do podziemi pod Żelaznym Lasem to błąd gry znany jeszcze z vanilii.
Trzeba po kolei: dojść do Prypeci, zdobyć gaussa w szpitalu, wrócić do Kardana, wziąć kartę, pójść do podziemi, wziąć dokumentację. NIE INACZEJ I NIE W INNEJ KOLEJNOŚCI. Czyli: nie wchodzisz za żelazne drzwi z szyfrem, nic tam nie robisz, nic nie bierzesz - bo zablokujesz sobie grę.
Nie ma lewara, musisz wrócić do save`a przed wejściem do podziemi i grać jak gra nakazuje.
"W Zonie i bez ciebie cudów nie brak"
"Żeby zrozumieć, co tu jest napisane, trzeba być magistrem biologii"
"Podobno macki pojawki przynoszą szczęście. Pijawce jakoś nie przyniosły"
"Miałeś już do czynienia z pijawkami, prawda? Jeśli nie, chcemy żeby to nastąpiło. Niestety nie mogę zdradzić Ci sekretów dotyczących eksperymentu. Poza tym chyba i tak źle by to wpłynęło na Twoją psychikę".
Awatar użytkownika
Pietia Chudy
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 22 Lip 2011, 13:46
Ostatnio był: 24 Mar 2024, 17:26
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 27

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 04 Lip 2014, 08:51

Jest możliwość wejscia do laba w Zatonie, bez karty od Kardana ?
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 04 Lip 2014, 09:13

Najwidoczniej tak. Starałem się ustalić problem, bo go nie znałem, nigdy go nie miałem. Wychodzi, że restart gry i tyle...
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 04 Lip 2014, 10:15

Czyli cofnięcie do momentu sprzed wzięcia dokumentów wystarczy? Nawet jeśli drzwi są otwarte? Nie całkowity restart?
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 04 Lip 2014, 12:34

Zamiast podwójnie pytać mógłbyś dawno tego spróbować. Jak nie wypali to restart moda, nic innego się nie poradzi.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Lip 2014, 12:47

Baron napisał(a):Czyli cofnięcie do momentu sprzed wzięcia dokumentów wystarczy? Nawet jeśli drzwi są otwarte? Nie całkowity restart?

Jeśli masz tak głębokiego save'a, to tak.

Błąd z otwartymi drzwiami występuje na wszystkich wersjach gry (chociaż przyznam, że ja nie miałem tej wątpliwej przyjemności go uświadczyć) i krzaczy fabułę, uniemożliwiając ukończenie gry w wypadku, gdy gracz pójdzie bez zadania po dokumenty dotyczące Gaussa.
Baron napisał(a):Ja spierd***łem?

No krasnoludki tych dokumentów ci nie przyniosły ;) A to już nie ta epoka gier, gdzie można robić co się chce bez obawy, że nie zepsuje to czegoś innego – w 99% przypadków jeśli nie jest jasno powiedziane, że gra jest sandboxem, to tak się kończy wyprzedzanie gry przez gracza.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 04 Lip 2014, 14:50

Adam napisał(a):Zamiast podwójnie pytać mógłbyś dawno tego spróbować. Jak nie wypali to restart moda, nic innego się nie poradzi.

Za daleko muszę się cofnąć w fabule żeby tego próbować w ciemno.

Pangia napisał(a):No krasnoludki tych dokumentów ci nie przyniosły ;) A to już nie ta epoka gier, gdzie można robić co się chce bez obawy, że nie zepsuje to czegoś innego – w 99% przypadków jeśli nie jest jasno powiedziane, że gra jest sandboxem, to tak się kończy wyprzedzanie gry przez gracza.

Ale to raczej wina twórców gry, nie graczy.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Lip 2014, 16:04

Racja, racja.
Restart na pewno zadziała: jak już mówiłem, wystarczy ci wczytanie jakiegokolwiek zapisu sprzed wzięcia dokumentów z podziemnego laboratorium.
Chociaż podobno można przechodzić przez podziemia, więc nie wiem w czym problem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 07 Lip 2014, 06:54

Zacząłem sobie grać od poczatku w SGM. Gdy dostaje na Kordonie maskę przy ataku na ATP, to nie ma ona infrawizji ( mimo otrzymania takiego info od dowodcy. Poprawka:noktowizji ). To jakis bug ?
Bo przy Geonozis ten błąd nie występuje.
Jeszcze jedną sprawa.
Znalazłem celowniku susat 1.6. Do czego on jest?
Ostatnio edytowany przez Argawen, 07 Lip 2014, 14:04, edytowano w sumie 1 raz
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość