[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Lip 2014, 21:10

Bullshit, układ misji z gaussem jest taki:

1. Idziesz do Prypeci
2. Zgłaszasz się do Tarasowa i idziesz do szpitala
3. Zasadzka, zabijasz proroka i zabierasz gaussa
4. Pokazujesz Kowalskiemu i mówisz, że zabierzesz do jakiegoś technika
5. Kardan rozpoznaje, daje klucz do warsztatu testowego
6. Zdobywasz papiery do X8.

Innej opcji NIE MA.

3 razy i trudno zapamiętać krótką ksywkę? Tylko rok Cię usprawiedliwia ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 03 Lip 2014, 21:14

Nie jestem gimbem żeby wymyślać sobie własne historyjki. Też się dziwiłem jak drzwi z kodem do tej piwnicy były otwarte. Nie było nibyolbrzyma ani zombiaków. Wziąłem tylko dokumenty, a technik je przyjął. Gaussa też dostałem. Zuploadować sejw? -_-
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Lip 2014, 21:16

Nikt Cię nie oskarża o ten haniebny proceder gimbusiarstwa. Po prostu Twój przypadek jest w miarę nowy i niewielu, naprawdę niewielu miało z nim do czynienia. Podaj proszę jeszcze raz wszystkie patche, wersje moda, fixy, spolszczenia, wszystko! Być może spróbujemy dać Ci właściwą wersję moda i uratować sejvy, choć to wątpliwe.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 03 Lip 2014, 21:29

Patch 1.6.02
SGM pobrany 12 marca. Nie grałem od razu dużo (jedynie po Kordonie pobiegałem) i nie pamiętam już co i jak - za dużo tych fixów. Mogę jedynie wrzucić SS folderu z pobieraniem.

Image

Raczej niczego nie schrzaniłem. Grałem w wiele modów i nigdy mi się nie przytrafiło pominąć jakiegoś elementu. ;)

Tym topikiem się sugerowałem. Nie wiem czy post był później edytowany, bo tego nie widać.
http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigero ... wersja-pl/
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Lip 2014, 21:34

Wersja Jenota, trochę niestabilna, widzę, że jeszcze jakiś patch od tekstur, pobierz zwykłą wersję moda (link, który sam podałeś) i podążaj za instrukcjami instalacji. Napisali to tak, żeby największy tuman zainstalował Sigerousa. Jak Ci się uda to daj znać, a swoją obecną gamedatę skopiuj gdzieś.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 03 Lip 2014, 21:35

Nie wiem, czy ma to jakiś związek.
Zdobyłeś dla Garrego dwa artefakty, gdy go spotkałeś w bunkrze naukowców w Jupiterze ? Garry był związany kontraktem z naukowcami i nie mógł ich opuścić bez znalezienia dwóch artów.
Może nie ma związku, ale kto go tam wie :)
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Lip 2014, 21:37

@Argawen, nie ma żadnego związku, tak, czy inaczej Garri trafia do Prypeci, jeżeli mu pomożemy i damy te arty, to ten po pojawieniu się w pralni da nam Bąbla, jeżeli go olejemy, po prostu zadanie niezaliczone...
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 03 Lip 2014, 21:40

Zaraz zaraz, Garry to ten wojskowy w bunkrze, a nie przewodnik? :) Tak, dałem mu dwa arty, ale on mi zmarł w tunelach pod Prypecią. :P Tak czy siak, nie rozwiązuje to chyba kwestii milczącego Kowalskiego?
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 03 Lip 2014, 21:42

Garri, to ten, który był razem z wojskowym(Sokołowem) w bunkrze.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 03 Lip 2014, 21:44

Zatem dałem jednemu z nich dwa artefakty. Jeśli ten z helikoptera ich nie chciał, to pewnie dałem je Garremu. ;)
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Lip 2014, 21:45

Zaraz wyjdzie, że problem tkwi w myleniu przez Ciebie postaci...

To jest Garri, przewodnik
Image

Sokolow, wojak, który Ci zginął
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 03 Lip 2014, 21:50

To bez znaczenia. Sokołow zginął, a Garrego nie ma w Prypeci. Po prostu myślałem, że pojawia się tam ten gość z Janowa (i Zatonu), a nie Garry z bunkra naukowców.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość