[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 29 Cze 2014, 10:35

SGM niestabilny? Gram w niego już kilkadziesiąt godzin (na pewno 30-40) i jeszcze nie miałem żadnego wylotu.
Ja bym powiedział, że to jeden z najstabilniejszych modów ;)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 29 Cze 2014, 10:56

Wyloty zdarzają się, podczas przechodzenia pomiędzy większymi lokacjami (Jupek, Zaton, Prypeć), a tak to mod jest stabilny.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 29 Cze 2014, 21:58

U mnie SGM lubi się wywalać przy zabijaniu poszczególnych postaci: po prostu krzywo się wypieprza na ziemię i wylot bez loga. Pomaga zaj♥banie delikwenta granatem, wtedy najwidoczniej poprawnie się układa w locie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 29 Cze 2014, 22:23

Crashuje mnie. Ma to związek z questem zabicia pierwszego stada snorków dla Trapera (przy torach, na południe od stacji Janów). Ilekroć się zbliżę do miejsca, w którym siedzą mutki, dostaję wylot.

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_monster.script:231: attempt to index field '?' (a nil value)


E: rozwiązałem problem. Quest gryzł się z tym od Świtu (zabijanie mutantów), bo potwory spawnowały się w tym samym miejscu. Sugeruję robienie tych questów osobno.
Ostatnio edytowany przez Baron 30 Cze 2014, 11:47, edytowano w sumie 2 razy
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Panzerwafel w 30 Cze 2014, 01:54

Mam problem. Zrzuciłem savy z innego PC, staty z SGM wyzerowało. No to jazda od nowa, tylko że nadal nie nalicza medali za rangę, ergo, u handlarzy mam co najwyzej konserwy. Jakiś pomysł jak na to zaradzić? Lub "sztucznie" dodać te medale?
Panzerwafel
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 16 Kwi 2014, 12:36
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 16:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 30 Cze 2014, 11:45

Czy to normalne, że ekwipunek tak szybko się psuje? Ulepszyłem wintara za 70k rubli niemal i wystrzelałem może 8 magazynków i jest już do śmieci. Nawet mechanik nie chce już naprawić, tak zły jest jego stan.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: Odp: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 30 Cze 2014, 12:01

Podobno mniej się psuje, jak używamy lepszej amunicji. Taki wybredny.

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 30 Cze 2014, 13:21

Tak, to normalne. Dodam, że takie są domyślne ustawienia Zewu Prypeci, ale z kolei widziałem tylko jednego dużego moda (nie pamiętam, który to był), który wprowadzał jakieś sensowne ustawienia, a nie wytrzymałość broni rodem z okresu końca II wojny światowej, gdy tworzono broń z byle czego, byle by działało.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 01 Lip 2014, 15:14

Mam problem z zadaniem "Psycho". Byłem w czerwonym lesie, dostałem quest powrotu do bunkra. Zebrałem 10 psychodelinów i wróciłem do lasu. Odnalazłem trzy ciała najemników i naukowca (mieli tylko graty jakieś), ale dalej kompletnie nic się nie dzieje. Znacznik mam ciągle w bramie (przy posterunku) i nie mam żadnych możliwości ruchu. Klikałem bez sensu na ziemi w nadziei, że może leży gdzieś tam PDA, ale nic z tych rzeczy.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Lip 2014, 16:41

Musisz DOKŁADNIE przeszukać okolicę, bo w celu wykonania tego zadania trzeba znaleźć ciała WSZYSTKICH poległych, a zwłaszcza naukowca w różowym kombinezonie i takiego w żółtym.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 03 Lip 2014, 16:04

Jak mam wrócić z Prypeci do Janowa? Dopiero co przybyłem do Prypeci, dałem info o Gaussie dowódcy (bez robienia questu z monolitem) i nic się dalej nie dzieje. Wiem, że w vanilli przewodnik pojawiał się po ukończeniu tego questa, a tutaj nic. Jedyny quest jaki mam aktywny w Prypeci dotyczy X8, ale nie uśmiecha mi się tam iść w kombinezonie naukowców. Mam wracać podziemiami?
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 03 Lip 2014, 16:15

W SGM także powinien pojawić się przewodnik, który dodatkowo, będzie miał dla ciebie zadanie.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości