Jak wyciągać textury, dźwięki itp. z gry.

Postprzez bobuniek w 21 Gru 2007, 00:17

A ja mam taki problem, chcialem zwiekszyc pojemnosc plecaka robilem wszystko jak nalezy a jak wlaczam gre po zmianie tych linijek w fsgame na true wyskakuje blad

''A Crash has been detected by Bug Trap''

to help development process this program will try and gather the information about the crash and the state of your machine at the time of the crash. This data can then be submited to product support or saved to a file.

I do wyboru jest tylko ''Submit Bug'' ''More..." ''Close''

Jak zmienie na false i folder ''gamedata'' na inna nazwe to gra sie uruchamia normalnie co moze byc przyczyna?

I do folderu game data wypakowalem tylko plik gamedata.db0
Prosze o pomoc.
bobuniek
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 30 Wrz 2007, 17:48
Ostatnio był: 22 Gru 2007, 01:23
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez trojanuch w 21 Gru 2007, 04:55

Proponuje wcisnąć more i zobaczyć co ma do "powiedzenia" ten Bug Trap...
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Fred w 18 Sty 2008, 00:07

Kto wie w którym gamedata.db znajdują się pliki dźwięków. Aktualnie nie mam wszystkiego wypakowanego, i nie mam ochoty tego wypakowywać. Poza tym i tak nic mi to nie da. Pytanie jest taki, w którym gamedata.db znajdują się pliki dźwiękowe.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Nemo w 01 Mar 2008, 16:29

a ja chciałbym zaimportować model z gry - ściślej rzecz biorąc Mobile Lab z Lake Yantar do 3D Studio Max 8... jak to zrobić?

Pomijając kwestie legalności 3D Max :p Oczywiście to sarkazm. Q.
Ostatnio edytowany przez Nemo, 01 Mar 2008, 22:51, edytowano w sumie 1 raz
Nemo
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 01 Mar 2008, 16:18
Ostatnio był: 03 Mar 2008, 21:01
Kozaki: 0

Obsługa plików do modowania Stalkera

Postprzez SandFighter w 01 Mar 2008, 17:21

Po pierwsze potrzebujecie rozpakowywarki do plików db*.
Stalker Data Unpacker

Do obsługi plików .dds potrzebujecie Photoshopa CS (najlepiej CS 2, cena około 2000 zł :D), oraz wtyczki DDS od firmy NVIDIA (jest darmowa). Do przeglądania tekstur DDS wystarczy programi pod Windows dostępny na stronie NVIDIA (także darmowy).
NVIDIA 3D Tools

Do obsługi plików OGF potrzebujecie 3DS Max, którego wersję trial 30-to dniową możecie ściągnąć ze strony producenta. Pełna kosztuje około 3,5 tys. dolarów amerykańskich ;).
Autodesk 3DS Max 2008

Po tutoriale odsyłam do forum modderów GSC, tyle, że rosyjskiego, a w szczególności Stalker Mod Wiki.
STALKER Mod Wiki
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Nemo w 01 Mar 2008, 22:36

(-ciach-) Nie ma tu miejsca na takie kwestie legalnościowe. Ciesz się, że zostało to wycięte, inaczje smutni panowie zapukaliby do Twych drzwi szybciej, niż byś chciał. - МЦ -

A wracając do tematu, to wypakowałem już zawartość archiwów .db ale tak: 3D Studio Max 8 nie importuje plików OGF, a wolę działać na pełnej (legalnej) wersji niż instalować jeszcze 2008 i znosić ograniczenia trial'a. Otwiera je za to OGF Viewer (program biedny, że smutek) i zapisuje je do .obj co już można do Maxa 8 importować. Z tym, że nie mogę modelu tego labu znaleźć w ogóle... to na pewno będzie model jako .ogf? Nie jakaś diabelna geometria levelu czy coś? Bo próbowałem też otwierać pliki leveli za pomocą SDK ale przy próbie jakiejkolwiek akcji w tym programie występują błędy i go wysypuje w ogóle... pewnie przez to, że winshit Vista ma wszystko w d****.

Dżizus, co za cenzura... dobra, jak nikt nie może uwierzyć w to, że może w tym kraju istnieć legalna kopia Max'a to zamieńcie go w moich postach na "May'ę" i będzie...-Nemo

A ja usuwam tylko znaczniki koloru mego z Twej wypowiedzi i polecam lekturkę. I nie denerwuj się tak, przecież Q. napisał, że to sarkazm. Nz.
Ostatnio edytowany przez Nemo 02 Mar 2008, 00:01, edytowano w sumie 3 razy
Nemo
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 01 Mar 2008, 16:18
Ostatnio był: 03 Mar 2008, 21:01
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 01 Mar 2008, 23:24

Vistę zostaw w spokoju. Już wycierpiała swoje. Natomiast normalnych map z gry nie pootwierasz w SDK. GSC jeszcze nie wydało level editora. Pogadaj z facetami od Priboy Story, oni manipulowali przy leveleach. Natomiast bunkier jest integralną częścią mapy, więc niewiele jesteś w stanie na to wszystko poradzić. Pogódź się z tym. Co do 3DS Max, to istnieje plugin Stalkerowski do niego, jest darmowy, ale za cholerę nie wiem gdzie go zdobyć. Na stronie Stalker Mod WIKI nie ma linków do niego a google wariuje po wpisaniu "Stalker OGF plugin 3ds max".

A wersja 2008 3DS Max niewiele by Ci pomogła, bo ona też nie obsługuje standardowo OGF-ów. Pozostaje Ci manulany eksport do OBJ.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Nemo w 01 Mar 2008, 23:27

Czyli d*** zbita, mówiąc kolokwialnie... kiszka... no nic, spróbuje się skontaktować z tymi szczwaniakami co poedytowali levele... ale dzięki za wszelką pomoc ;)
Nemo
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 01 Mar 2008, 16:18
Ostatnio był: 03 Mar 2008, 21:01
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 01 Mar 2008, 23:58

Nie ma problemu. A co do legalnych kopii Maxa, to jeśli masz 8 tys zł do wyłożenia, to nawet przez neta kupisz :). I jest to możliwe.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Nemo w 02 Mar 2008, 00:00

Ja nie powiedziałem, że MAM tę kopię- tylko, że mam do niej DOSTĘP ale do LEGALNEJ bądź co bądź... tylko, że panowie moderatorzy (respekt) są wyjątkowo wyczuleni na punkcie piractwa i ochrony swoich userów... chwała im za to.
Nemo
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 01 Mar 2008, 16:18
Ostatnio był: 03 Mar 2008, 21:01
Kozaki: 0

Re: Jak wyciągać textury, dźwięki itp. z gry.

Postprzez Igoand w 23 Maj 2008, 18:05

Rain napisał(a):1. Wchodzimy na stronę z której pobieramyTEN program.

Mam problem, bo link nie prowadzi bezpośrednio do instalki tylko do strony i nie mogę znaleźć tego programu. Masz może link do programu?
Awatar użytkownika
Igoand
Stalker

Posty: 146
Dołączenie: 25 Lut 2008, 19:23
Ostatnio był: 13 Kwi 2015, 17:43
Miejscowość: Żywkowo
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Adriano w 23 Maj 2008, 18:10

Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości