[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez macias13_84 w 11 Cze 2014, 13:06

Cromm Cruac napisał(a):Właśnie po to, żeby nie iść na łatwiznę i kupować u nich tylko samemu poszukać. Czyż taki znaleziony pancerz czy auto nie cieszą bardziej niż takie kupione? ;)


to była ironia ;)
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez utak3r w 11 Cze 2014, 13:10

lehoslav napisał(a):Np. wykorzystując pewien bug, w wyniku którego pewien NPC może dać ci nieskończoną ilość pewnego drogiego towaru :P

...ale musisz się pośpieszyć z tym, bo już niedługo :P


Aktualny changelog, gdyby to kogoś interesowało:

changelog:

Kod: Zaznacz wszystko
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha official patch v1.3002
-------------------------------------------------

Here is the long awaited second patch for S.T.A.L.K.E.R.:Lost Alpha. Due to the changes
in storyline and engine, it's required to start a new game after you applied this update.
Your previous saves will not work. This patch is not cumulative, so you will need to install
the 1.30013 patch first.

If you used 3rd party content, mods for S.T.A.L.K.E.R.:Lost Alpha, it's highly recommended to
make a clean install, because user content will not work with this patch, until modders make
updates for 1.3002. We can not give support in this case.

Fixes:
- fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level
- fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level
- fixed crash for missing suit upgrade
- fixed Escape bridge soldiers dying because too far from shelter
- fixed flying trees and props on Darkscape level
- fixed Pripyat geometry (missing surface)
- fixed Arena mobs missing bug
- fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
- fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start]
- fixed map marker for bandit suit on Darkdolina
- fixed can't find model file 'weapons\crossbow\strela.ogf'
- fixed level changer position from the Power Plant to Sarcofag
- fixed Radar crash near outpost
- fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value)
- fixed quickload after death with hotkey
- fixed Greben jobs and dialogs on Yantar
- fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning)
- fixed Lukash task dialog
- fixed Petrenko's task and dialog on Great Metal Factory level
- fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead
- fixed incorrect RPM for upgraded sig550
- fixed can't open section 'bandages'
- fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon
- fixed return entry to Pripyat from Outskirts
- fixed [error]Description   : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2
- fixed crash when killing stalker trader on Construction Site
- fixed some other codes for doors
- fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory
- fixed some floating boxes and barrels in Agroprom
- fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river)
- fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost
- fixed ai-map and geometry on Yantar level
- fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render
- fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again)
- fixed incorrect calculation of money
- fixed Pripyat secret trader, now he will appear
- fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level
- fixed some broken freeplay tasks
- fixed pda buttons
- fixed missing known info strings
- fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof
- fixed Deedee antidote exploit
- fixed kill statistics
- fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished]
- fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones
- fixed transparent window frame on Generators level
- fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level
- fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit
- fixed crash when using repair kits
- fixed Sakharov dialogs
- fixed faulty stashes on Army Warehouses level
- fixed auto fire upgrades
- fixed Deadcity money issue
- fixed kampers ignoring danger
- fixed contact's incorrect avatar on Army Warehouses level
- fixed position of anomaly which was almost inside the Bar on Great Metal Factory
- fixed crash when talking to Duty leader on the Power Plant level
- fixed trees which had no collision
- fixed No available phrase to say, dialog[escape_wolf_greatings]
- fixed broken task when Hunter moves to Outskirts
- fixed duplicating ammo in safe exploit
- fixed weather

Addons:
- finetuned all traders and their stock
- added missing map hint for Garbage sniper
- removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard
- Strelok's book can be dropped now, but it will be available in the articles menu on your pda as well
- now can buy cars from Outskirts barman too
- monster and character relations were tweaked
- added timer on hud for the gasmask on Rostok Factory level
- slightly increased probability of rain and thunder
- knife hit powers finetuned
- alcohol postprocess effects tweaked
- dx10 render optimized (more will come in later patches)
- added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all.
- pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost"
- added X18 documents dialog to the "barman" Petrenko so that dialog can complete if doing task later.
- made Sin neutral to the actor (to avoid misunderstanding)
- made Sin hostile towards actor_dolg (if player joins duty) and dolg (duty faction)
- added more fuel to traders and stashes
- finetuned ai reactions
- removed extra sleeping bags from the game, but the one you have is now dropable, tradeable, and you can buy one at traders
- added ladder to the hole on the ground in Yantar to make climbing in and out more convenient
- revisioned and united all weapon hud positions
- the secret trader now sells only unique items
- added more alife to Darkscape, Forest and Country levels
- particles engine tweaked, finetuned and more stable
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez gwman w 11 Cze 2014, 13:45

no to kiedy wyjdzie patch ? :E czekam z rozpoczęciem gry od premiery wcześniejszego patcha
gwman
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Cze 2014, 15:26
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez utak3r w 11 Cze 2014, 15:33

Było już napisane, kiedy wyjdzie. Nic więcej do dodania nie mam w tej sprawie.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez PainChiller w 11 Cze 2014, 15:56

Tak Propo Patcha - Według mnie pierwszy na liście bugów jest ten z przypisaniem klawisza "P" do włączenia PDA jak zarówno teleportu na mapę "Pulpit"

PDA wywala bardzo często, więc jest to chyba najbardziej denerwujący bug. dla porównania:

Przy wywalaniu w np: X2 - Particles.xr można ustawić 800x600 i statyczne oświetlenie, wiemy gdzie to wywala najczęściej i kiedy, natomiast PDA wywala losowo i zapisywanie przed każdym użyciem "P" jest trudniejsze niż zapis przy każdej zabugowanej lokacjii :P
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez MetalowyStalker w 11 Cze 2014, 17:21

wku*wiają mnie przeszkody w LA jadąc autem. Wszędzie jest nasrane różnych przeszkód tu drzewo na drodze tu anomalia która wywali moją biedną ładę poza mape. Tu całkowicie obsrana przeszkodami totalnie nieprzejezdna mapa (wysypisko jezioro jantar) nic tylko wysiąść i zapylać z buta. No ale cóż poradzić ogółem warto kupić pojazd najlepiej łade za 150k która jest niezniszczalna, pojazd ma marker więc nie da się go zgubić.
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: Odp: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez utak3r w 11 Cze 2014, 17:25

PainChiller napisał(a):Według mnie pierwszy na liście bugów jest ten

Było już pisane, że jest to naprawione.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez PainChiller w 11 Cze 2014, 17:31

Pytanie:
1) czy wie ktoś dlaczego gdy przyjdę do sacharowa, teleportuje mnie on nad magazyny? trochę wk******ce
bo artefaktów masa a nima komu sprzedać

2) czy jest jakiś mod czy patch aby barman miał zlecenia itp?
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Karenz.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez mayer99 w 11 Cze 2014, 18:32

To i ja mam 1 pytanie co do patcha...Mianowicie czy zmieniono upgrade'y, które obniżają jakość pukawek?
Są takie bronie, które praktycznie bez sensu jest ulepszać bo większość okienek w drzewku ulepszeń jest in "-".
I jeszcze 1 rzecz na bieżąco...Ceny artefaktów są turbo z .....y. Artefakt bez ujemnych wskaźników Rock kosztuje 6k rubli, a np Sauron's eye 40k mając sporo gorsze właściwości. Gdzie tu logika?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez paintball_0 w 11 Cze 2014, 18:42

Z góry gratuluję pomysłu uzupełnienia niektórych leveli o życie zwierzęce. Nareszcie będzie się czego bać przed wejściem do tego czy innego budynku albo w kępę krzaków!
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Johnlock w 12 Cze 2014, 10:48

Długie te "tygodnie" wychodzenia tego patcha. Niczym ruski miesiąc :soviet:
Johnlock
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 01 Cze 2014, 15:02
Ostatnio był: 11 Kwi 2015, 10:07
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez PeLeRKS w 12 Cze 2014, 13:26

i czekam i czekam i czekam i sie chyba nie doczekam... już nawet kompa sobie sformatowałem z nudów...
Awatar użytkownika
PeLeRKS
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Maj 2011, 19:32
Ostatnio był: 26 Wrz 2023, 20:08
Miejscowość: Trawniki
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości