[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 08 Cze 2014, 18:44

Właściwie to nie, główne zadania pozostały (rozszyfrowanie, dlaczego Ogończe spadły), tylko masz dłuższy wstęp przed wejściem do Zatonu (Kordon + Bagna z zadaniami), trochę dodatkowych zadań… Ale waniliowy Zew jest na tyle krótki, że możesz sobie pozwolić na przejście go przed SGM-em.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zerohunter w 08 Cze 2014, 20:21

Dobra, ale skoro nie zmienia drastycznie założen oryginalnej fabuły CoP, to biorę;]
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 08 Cze 2014, 23:29

Gram właśnie na wersji 2.0 z AF3, wszystko ładnie pięknie ale niestety po rosyjsku. Część rozszyfruję, ale na co mi to, jak reszty nie ogarniam? Rozumiem, że jest wersja 2.2 (i to po polsku...), tylko skąd można ją można pobrać? Trochę mnie ta cyrylica męczy, a daleko nie zaszedłem (na Ogończych jeszcze nie byłem, jestem po misji z Szewczenką [dobrze napisałem?] i zaakceptowaniu paru innych podejrzanych, niezrozumiałych dla mnie zadań). Warto w ogóle zmieniać wersję? Jakieś sensowne zmiany w stosunku do 2.0?
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zerohunter w 09 Cze 2014, 07:50

Na konkurencyjnym forum, ten z team w nazwie;]

Za ten post zerohunter otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive astro919.
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 09 Cze 2014, 12:07

Dzięki, już się ściąga ;) Znalazłem po angielsku, ale to mi wystarczy. BTW zapomniałem o czymś napisać w pierwszym poście: 1. Czy Kordon o którym coś tam przeczytałem (chyba w tym temacie) został dodany w 2.0, 2.1 czy 2.2? Bo w tym pierwszym go nie ma :/ Startowałem nad Tartakiem. 2. Czy tylko u mnie w Izumurudnojach (czy jak to tam się nazywa) siedzi jakiś gostek z RPG? Idę za 1-szym razem, patrzę - ciało bandyty. "LOL, ledwo startuję i już darmowy loot! :D" - pomyślałem. Podchodzę do tej "sceny" na której leżał (chyba publiczności występ się nie spodobał xd), odwracam się w prawo - JEB z RPG. Za drugim razem też tam był. Kto to jest?

EDIT:Nie startowałem nad Leśniczówką tylko Tartakiem <facepalm>
Ostatnio edytowany przez astro919 09 Cze 2014, 12:32, edytowano w sumie 2 razy
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 09 Cze 2014, 12:24

Pamięta ktoś może, jak nazywa sie wypasiony detektor artefaktow, ktory przesyla info o lokalizacji i rodzaju artefaktu na mapę i na PDA z odleglosci 150 m ? Znalazlem go nieoczekiwanie w ZUO, we freeplayu. Ale sejwy sypneły się i gram od poczatku.


Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 09 Cze 2014, 12:36

O ile dobrze pamiętam, to był detektor Omega.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Argawen.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Odp: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 09 Cze 2014, 12:38

Dzięki.

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2

Uwagi moderatora:

Kozak wystarczyłby. - xKoweKx
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 09 Cze 2014, 15:43

Teraz gram na 2.2 w języku angielskim. Jeszcze trochę i chyba wyjdę z początkowego obszaru (Kordon), gadałem właśnie z tym technikiem w bazie. Ogólnie jestem zadowolony z moda. Podejrzewam, ze spędzę na nim zdecydowanie więcej czasu niż na MISERY. Zdecydowanie polecam tę modyfikację.
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 09 Cze 2014, 15:54

Polecam zaznaczenie opcji z wyłączeniem min pułapek i wrzucenie granatu w przejście do groty na Bagnach (będziesz wiedział, o którą chodzi) przed wejściem do niej. I zajrzenie w niej za materac. To tak mówię od siebie, gdybyś tak jak ja miał skląć się w tym miejscu, co za idiota to tak wykombinował.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Andre w 09 Cze 2014, 16:04

Witam, mam pewien drobny problem otóż pobrałem wersje 2.2 enot edycja poszukuje adaptacji (PL) atmosfeara do tejże wersji. W sieci jest znalazłem wersje rosyjską - prosiłem już na konkurencyjnym forum, ale bez odpowiedzi. Gdyby ktokolwiek z was by posiadał ową łatkę wer. PL byłbym wdzięczny.
Andre
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Lut 2011, 14:56
Ostatnio był: 26 Lip 2015, 16:05
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 10 Cze 2014, 14:32

Może wie ktoś dlaczego ustawienia SGM'a mi się nie zapisują? Tzn. niby wyłączyłem te pułapki a i tak w nie wchodzę i wybuchają... ktoś wie gdzie są zapisywane te ustawienia? Bo "załatwiłbym" je po mojemu...
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości