[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez lehoslav w 03 Cze 2014, 10:39

Mam wrażenie, że co poniektórzy, w tym mądrala który wypił mi kozaka za poprzedni post, nie odwiedzili jeszcze laboratorium X16 ;)
Dozymetry: Gamma-Scout Rechargeable, Berthold LB 133-1, SV500, FH40T, KSMG1/1M, Терра МКС-05, Graetz X50ZS, RSA 64D, DL-Messer 6150, DP66M, ДП-5В, RAM-60A, RAM-63 (miernik scyntylacyjny α, β, γ), RWA 72 M, Graetz EDW150, KOS-1, FAG FH41, EKO-D, Radiagem 2, Rados RDS-110, Thermo SVG 2, PDMR82, an/udr-13, Стора-ТУ, PM1603A, PM1621A
W Zonie: 5 razy (16 dni)
Awatar użytkownika
lehoslav
Tropiciel

Posty: 360
Dołączenie: 03 Lut 2014, 12:34
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 15:34
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 84

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pepec9124 w 03 Cze 2014, 10:41

Chyba kilka strzałów. Najpierw strzelałem ze strzelby w łeb żeby się przewróciły i dobijałem nożem. W późniejszych labach tylko F1 bo było ich za dużo.

Co do ich biegania, biegają jak nas zobaczą. Różnie z tym bywa, według mnie zombie mają za dużo hp.

utak3r napisał(a):W tak zwanym międzyczasie udało się połatać (mam nadzieję, że ostatecznie) system cząsteczek, a także rozszerzyć go o obsługę SSE i wielowątkowość :)
Później i inne systemy doczekają się podobnych przeróbek.



Nie szalej tak bo te spagetti naprawisz i będziemy mieli dobry silnik :|
i3 2100 8GB RAM GTX 550 Ti W 8.1
Pepec9124
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 25 Maj 2014, 15:20
Ostatnio był: 27 Kwi 2015, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 03 Cze 2014, 11:53

HP mają dużo i dobrze. Kostuchy im pękają, skóra odpada po postrzałach a mimo to chodzi bo z tymi ludkami coś jest nie tak. To jest jak najbardziej w porządku. Problemem jest to że zombiaki w SoC, CS i CoP nie skradały się, nie biegały, chodziły z kroczku na kroczek bo są zombiakami i strzelały na oślep zadając czasem przypadkowe celne trafienie krytyczne. To było w porządku kiedy chmara zombie szła w naszym kierunku puszczając serię a w LA zachowują się jak oddział specnazu. To troszkę psuje wizerunek tego zjawiska czym jest gromadka ludzi z wypalonym przez emiter mózgiem...

W jednym modzie też widziałem taki zabieg że zombiaki biegały i były trudne do rozwalenia. To był rosyjski mod LWR bodaj.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pepec9124 w 03 Cze 2014, 12:34

Tylko że ja strzelam w łeb, chyba po uszkodzeniu mózgu nie powinny już "żyć". W dodatku ze strzelby.
i3 2100 8GB RAM GTX 550 Ti W 8.1
Pepec9124
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 25 Maj 2014, 15:20
Ostatnio był: 27 Kwi 2015, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 03 Cze 2014, 13:01

Tyle że gra nie tłumaczy w jaki sposób zombie się ruszają mimo wygnitego mózgu. To że masz strzelbę nie oznacza że jest to najsilniejsza broń. HP zombiaków jest w porządku, ja tylko uważam że ich AI jest zbyt wysokie jak na truchła bez mózgu.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez KubassPL w 03 Cze 2014, 18:49

Powiedzcie mi drodzy stalkerzy czy wy też mieliście bug'a przechodząc z wysypiska do baru ? Rozwaliłem dziki, pogadałem z dowódcą posterunku, zmierzam do do bramy, grzecznie ją otwieram i gdy wczytuje mi poziom nagle wyskakuje bug, przenosi mnie on do pulpitu i po grze ... Da się ten bug jakoś ominąć ? Czy wy też mieliście z tym problem ?
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 03 Cze 2014, 19:01

Pewnie każdy wie o co chodzi ale podaj loga panie :P Nie pijam kawy parzonej od jakiegoś czasu więc wypadłem z wprawy wróżenia z fusów.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Keldorn WistBlade w 03 Cze 2014, 19:15

djcycu napisał(a):Pewnie każdy wie o co chodzi ale podaj loga panie :P Nie pijam kawy parzonej od jakiegoś czasu więc wypadłem z wprawy wróżenia z fusów.



Te z herbaty są znacznie lepsze do tego typu czynności :) ale ogólnie popieram.

Za ten post Keldorn WistBlade otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez KubassPL w 03 Cze 2014, 19:40

Expression : fatal error
Function : CBlender_default::Compile
File : BlenderDefault.cpp
Line : 62
Description : <no expression>
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01

takie buty ...
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Gizbarus w 03 Cze 2014, 19:46

Wgraj patcha, człowieku. On nie jest wrzucony tylko dla ozdoby, wiesz?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Fenishi w 03 Cze 2014, 20:12

Tak a propos x16 to jest tam jeden z najbardziej kretyńskich spawnów w całym LA. Wychodzi się z niego niby inną drogą niż w SHOC, ale jeżeli pójdziemy ta znaną z pierwowzoru to mamy tam coś rodem z Soljanki: pseudogigant, snorki, pijawy - i to w takich ilościach, że szlag człowieka trafia. To kretyńskie i przede wszystkim nielogiczne. Bo o ile ilość zombiaków odpowiadająca ilości personelu by się zgadzała, tak za cholerę nie pasuje tam reszta biegającego tałatajstwa przypadająca na metr kwadratowy... no, ewentualnie jeszcze ta chimera mogłaby tam być, bo siedziała w klatce jak widzieliśmy na cutscence.
Tak samo sprawa spawnu przy wieży w opuszczonej wiosce w Magazynach Wojskowych. Po podniesienia snajperskiego TRS-a wylatuje pięc chimer. No ludzie...
Tak sobie tu jojczę, bo grając w LA byłem przyzwyczajony do tej pustki i "oszczędnej" ilości przeciwników. I tak jest przez sporo czasu, ale momentami spotyka się takie kwiatki.
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 03 Cze 2014, 20:22

Ja nawet nie sądziłem że te chimery biorą się z zadania. Wybrałem się tam w nocy, było spokojnie więc poszedłem na wieżę popatrzeć co tam może być ciekawego no i podniosłem tego grata. Fakt, te chimery są dziwne tak samo jak zleceniodawca na ten karabin... Wkurzyło mnie to zadanie (po karabin poszedłem jeszcze przed zadaniem).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości