[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Xaris w 23 Maj 2014, 17:42

Pangia napisał(a):jedyne co mogę ci powiedzieć to to, że kiepsko strzelasz ;)


Zapewniam Cię, iż w strzelaniu radzę sobie dosyć dobrze, tak w realnym jak i wirtualnym świecie ^^
Po prostu w Misery z AK74 nieulepszanego wystarczyła jedna, dwie pestki i każda biła dokładnie w punkt z większej odległości, więc pomyślałem, że może wystarczy zmienić jakiś parametr, zważywszy, że oba mocy opierają się wszak o tę samą wersje gry, a w podstawce również nie miałem problemów z celnością :) Być może to tylko jakieś moje lekko urojone zboczenie, niemniej jednak, byłbym wdzięczny, za podanie mi który parametr zwiększa celność i ewentualnie zmniejsza Rozrzut ^^

Pangia napisał(a):Nieulepszanym i sprawnym AK ściągam cele z ponad 100 metrów (znaczy się włożyłem tylko pieniądze na ulepszenie na lunetę PSO, która mi się pojawiła randowo w jednej ze skrzynek), aż sam się zdziwiłem jak celna jest ta broń w SGM.


A którym AK? AKMS bez lunety jest faktycznie celny, podobnie AK74u choć na zdaję się trochę mniejszy zasięg, jednak AK74 (przynajmniej u mnie*) strasznie sieje, gdzie jego odpowiedniki w innych wersjach tego (Powtarzam się, być może lekko dla mnie urojonego) problemu nie mają.

*U mnie, gdyż nie mam wersji instalowanej na czysto, lecz zgraną gamedate od kolegi. Być może coś zmieniał...Nie chcę jednak ponownie ściągać całości jeśli wystarczyłaby jedynie edycja pliku
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Maj 2014, 18:13

Xaris napisał(a):*U mnie, gdyż nie mam wersji instalowanej na czysto, lecz zgraną gamedate od kolegi. Być może coś zmieniał...Nie chcę jednak ponownie ściągać całości jeśli wystarczyłaby jedynie edycja pliku

A, no to nie wiemy, co tam masz jeszcze w swoim SGM-ie. Na razie sam jestem na początku dopiero (dopiero jestem w Kordonie na etapie misji z wykrywaczem min), więc jedyne, o co mogę spytać to czy masz jakieś dodatkowe bronie (przynajmniej będziemy wiedzieli, że masz weapon packa wrzuconego).
No to może tak: w spojlerze masz config AK-74 ten, który u mnie jest (zmieniałem tylko zoom przy celowaniu z 50 na 75, inne są też animacje, bo ja sobie wstawiłem Reanimation Packa od KingFridaya), ale statystyki broni pozostały takie same; porównaj sobie, jeśli chcesz.
Najważniejszą wartością odpowiedzialną za celność broni jest fire_dispersion_base: definiuje ona główny rozrzut broni (im wartość mniejsza, tym bliżej środka celownika lecą pociski). Ponadto gra jeszcze to jakoś sobie dzieli w odniesieniu do kondycji broni (zapewne fire_dispersion_condition_factor, ale tego akurat nie testowałem).
A którym AK?

Zwykły AKS-74 na kal. 5.45x39mm. Zwykły PSO ma w SGM dość spore przybliżenie (mniej więcej takie, co waniliowy Wintorez), więc niejako wymusza to strzelanie z większej odległości, a i tak z broni w okolicach 100% stanu bandyci obrywają po czapach, aż miło. Swoją drogą fajna siatka, bardzo przejrzysta i spora, dużo większa niż luneta w L85 (nie wiem jeszcze jak Susat wygląda, bo lunetę mam, ale nie mam broni, do której mógłbym go podczepić :P).
:

Kod: Zaznacz wszystko
;---------------------------------------------------------------------------------------;
;                                   ŔĘĚ-74                                              ;
;---------------------------------------------------------------------------------------;
[wpn_ak74]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params,mod_ak74,mod_ak74_damage,mod_ak74_sounds,mod_rifle_particles,cost_wpn_ak74
GroupControlSection     = spawn_group
$spawn                  = "weapons\ak-74"
$npc                    = on
$prefetch               = 8
scheduled               = off
cform                   = skeleton
class                   = WP_AK74
ef_main_weapon_type     = 2
ef_weapon_type          = 8
default_to_ruck         = false
sprint_allowed          = true
weapon_class            = assault_rifle
;-----------[Ăëŕâíűĺ ďŕđŕěĺňđű]----------------;
inv_weight              = 3.3
inv_name                = st_wpn_ak74
inv_name_short          = st_wpn_ak74
description             = st_wpn_ak74_descr
inv_grid_width          = 5
inv_grid_height         = 2
inv_grid_x              = 5
inv_grid_y              = 5
upgr_icon_x      = 304
upgr_icon_y      = 627
upgr_icon_width      = 295
upgr_icon_height      = 110
ammo_elapsed            = 30
ammo_mag_size           = 30
fire_modes              = 1, -1
ammo_class              = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap
grenade_class           = ammo_vog-25, ammo_box_10_vog
;-----------[Ěîäĺđíčçŕöč˙]----------------------;
upgrades                = up_gr_firstab_ak74, up_gr_firstcd_ak74, up_gr_firste_ak74, up_gr_firstf_ak74, up_gr_seconab_ak74, up_gr_seconc_ak74, up_gr_second_ak74, up_gr_seconef_ak74, up_gr_thirdab_ak74, up_gr_thirdc_ak74, up_gr_thirdd_ak74, up_gr_thirdef_ak74, up_gr_fourtab_ak74, up_gr_fourtcd_ak74, up_gr_fourtef_ak74, up_gr_fifthab_ak74, up_gr_fifthcd_ak74, up_gr_change_components_ak74
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_ak74
scope_status            = 0
silencer_status         = 2
grenade_launcher_status = 2
zoom_enabled            = true
zoom_rotate_time        = 0.25
scope_zoom_factor       = 75
silencer_name           = wpn_addon_silencer_5.45x39
silencer_x              = 224
silencer_y              = 13
grenade_launcher_name   = wpn_addon_grenade_launcher
grenade_launcher_x      = 126
grenade_launcher_y      = 24
scopes_sect      = scope_ak74, scope_x2.7_ak74, scope_live_detector_ak74, scope_night_ak74
;------------[Äčńďĺđńč˙]------------------------;
fire_dispersion_base    = 0.26
control_inertion_factor = 1.2f
crosshair_inertion   = 6
cam_return      = 0
cam_relax_speed         = 10
cam_relax_speed_ai      = 360
cam_dispersion          = 1.0
cam_dispersion_inc      = 0.5
cam_dispersion_frac     = 1.0
cam_max_angle      = 10.0
cam_max_angle_horz      = 5.0
cam_step_angle_horz     = 0.3
zoom_cam_relax_speed    = 10
zoom_cam_relax_speed_ai = 360
zoom_cam_dispersion     = 0.9
zoom_cam_dispersion_inc = 0.5
zoom_cam_dispersion_frac= 0.9
zoom_cam_max_angle      = 10.0
zoom_cam_max_angle_horz = 5.0
zoom_cam_step_angle_horz= 0.2
PDM_disp_base       = 0.9
PDM_disp_vel_factor    = 1.3
PDM_disp_accel_factor    = 1.1
PDM_disp_crouch       = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc    = 1.0
fire_dispersion_condition_factor = 15
;--------[Äĺđćŕíč˙ ńňâîëŕ â đóęŕő ÍĎŃ]----------;
strap_position          = -0.26,-0.11,0.25                     
strap_orientation       = -15,-9,110                                       
strap_bone0             = bip01_spine2
strap_bone1             = bip01_spine1
position                = -0.026, -0.175, 0.0
orientation             = 0, 0, 0
;-----------[Äđóăčĺ ďŕđŕěĺňđű]------------------;
use_aim_bullet          = false
time_to_aim             = 3.0
hud                     = wpn_ak74_hud
misfire_probability     = 0.005
misfire_start_condition   = 0.6
misfire_end_condition   = 0.1
misfire_start_prob   = 0.003
misfire_end_prob   = 0.043
condition_shot_dec      = 0.0006
condition_queue_shot_dec= 0.0007
launch_speed            = 0
hand_dependence         = 1
single_handed           = 0
zoom_dof                = 0.5, 1.0, 180
reload_dof              = 0.0, 0.5, 5, 2
holder_range_modifier   = 1.0
holder_fov_modifier     = 1.0
min_radius              = 30
max_radius              = 100
slot                    = 2
animation_slot          = 2
fire_point              = 0,0.218,0.656       
fire_point2             = 0,0.161,0.583       
shell_point             = 0,0.216,0.174           
kill_msg_x              = 0
kill_msg_y              = 28
kill_msg_width          = 84
kill_msg_height         = 28
startup_ammo            = 90
visual                  = dynamics\weapons\wpn_ak74\wpn_ak74.ogf
light_disabled          = false
light_color             = 0.6,0.5,0.3
light_range             = 5
light_var_color         = 0.05
light_var_range         = 0.5
light_time              = 0.2
ph_mass                 = 4
silencer_light_color    = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range    = 0.01
silencer_light_var_color= 0.05
silencer_light_var_range= 0.5
silencer_light_time     = 0.2

[wpn_ak74_hud]
zoom_hide_crosshair        = true
attach_place_idx        = 0
item_visual                = dynamics\weapons\wpn_ak74\wpn_ak74_hud.ogf





hands_position            = 0.09,-0.04,0.2
hands_orientation         = 0,0,0
hands_position_16x9         = 0.09,-0.04,0.2
hands_orientation_16x9         = 0,0,0

item_position            = 0,0,0
item_orientation         = 0,0,0

shell_point               = 0,0,0
shell_dir                 = 0,0,0
shell_bone                = eject


fire_point        = 0,0,0
fire_bone                 = muzzle

fire_point2               = 0,0,0
fire_bone2                = grenade


anm_show      = ak74_draw
anm_hide                = ak74_holster
anm_idle                = ak74_idle
anm_idle_sprint         = ak74_idle_sprint
anm_idle_moving         = ak74_idle_moving
anm_shots               = ak74_shoot, ak74_shoot_w
anm_reload              = ak74_reload, ak74_reload_w
anm_idle_aim            = ak74_idle_aim

anm_switch              = ak74_switch_off, ak74_idle_w_gl_w         ;abakan_switch_off
anm_switch_g            = ak74_switch_on, ak74_idle_w_gl_w           ;abakan_switch_on


anm_bore                = ak74_idle

anm_hide_w_gl           = ak74_holster_w_gl, ak74_idle_w_gl_w
anm_show_w_gl           = ak74_draw_w_gl, ak74_idle_w_gl_w
anm_idle_w_gl           = ak74_idle_w_gl, ak74_idle_w_gl_w
anm_shots_w_gl          = ak74_shoot_w_gl, ak74_shoot_wg
anm_reload_w_gl         = ak74_reload_w_gl, ak74_reload_w_gl_w
anm_idle_w_gl_aim       = ak74_idle_aim_w_gl, ak74_idle_w_gl_w
anm_idle_sprint_w_gl    = ak74_idle_sprint_w_gl, ak74_idle_w_gl_w
anm_idle_moving_w_gl    = ak74_idle_moving_w_gl, ak74_idle_w_gl_w
anm_bore_w_gl           = ak74_idle_w_gl, ak74_idle_w_gl_w

anm_show_g              = ak74_draw_w_gl, ak74_idle_w_gl_w                     ;abakan_draw_grenade
anm_hide_g              = ak74_holster_w_gl, ak74_idle_w_gl_w                  ;abakan_holster_grenade
anm_idle_g              = ak74_idle_w_gl, ak74_idle_w_gl_w                     ;abakan_idle_grenade



anm_reload_g            = ak74_reload_grenade
anm_idle_g_aim          = ak74_idle_aim_w_gl, ak74_idle_w_gl_w                  ;abakan_idle_grenade
anm_shots_g             = ak74_shoot_grenade
anm_idle_sprint_g       = ak74_idle_sprint_w_gl, ak74_idle_w_gl_w               ;abakan_idle_sprint_grenade
anm_idle_moving_g       = ak74_idle_moving_w_gl, ak74_idle_w_gl_w               ;abakan_idle_moving_grenade
anm_bore_g              = ak74_idle_w_gl, ak74_idle_w_gl_w


aim_hud_offset_pos = -0.089800,0.027250,-0.200000
aim_hud_offset_rot = -0.019650,-0.000010,0.000000

aim_hud_offset_pos_16x9            = -0.0895,0.02725,-0.2
aim_hud_offset_rot_16x9            = -0.02,0,0

gl_hud_offset_pos               = 0,0,0
gl_hud_offset_rot               = 0,0,0

gl_hud_offset_pos_16x9            = 0,0,0
gl_hud_offset_rot_16x9            = 0,0,0

lean_hud_offset_pos        = 0,0,0
lean_hud_offset_rot        = 0,0,0
[scope_ak74]
scope_name       = wpn_addon_scope
scope_x                 = 47                 
scope_y                 = 0
[scope_x2.7_ak74]
scope_name       = wpn_addon_scope_x2.7
scope_x                 = 47                 
scope_y                 = 0
[scope_live_detector_ak74]
scope_name       = wpn_addon_scope_detector
scope_x                 = 47                 
scope_y                 = 0
[scope_night_ak74]
scope_name       = wpn_addon_scope_night
scope_x                 = 47                 
scope_y                 = 0

;---------------------------------------------------------------------------------------;
;                                  Ěîäčôčęŕöčč                                          ;
;---------------------------------------------------------------------------------------;

[wpn_ak74_m1]:wpn_ak74,cost_wpn_ak74_m1
$spawn              = "weapons\wpn_ak74_m1"
inv_name             = st_wpn_ak74_m1
inv_name_short          = st_wpn_ak74_m1
installed_upgrades      = up_second_ak74,up_thirde_ak74

[wpn_ak74_m2]:wpn_ak74,cost_wpn_ak74_m2
$spawn              = "weapons\wpn_ak74_m2"
inv_name             = st_wpn_ak74_m2
inv_name_short          = st_wpn_ak74_m2
installed_upgrades      = up_firste_ak74,up_seconc_ak74

[wpn_ak74_m3]:wpn_ak74,cost_wpn_ak74_m3
$spawn              = "weapons\wpn_ak74_m3"
inv_name             = st_wpn_ak74_m3
inv_name_short          = st_wpn_ak74_m3
installed_upgrades      = up_fiftha_ak74,up_fourtc_ak74
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Xaris.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Xaris w 23 Maj 2014, 19:31

<Po pewnym czasie i sprawdzeniu podanych informacji wraca do baru, gdzie przy jednym ze stolików zauważa Pangia. Podchodzi do baru i zamawia butelkę "Kozaka" oraz dwie szklanki. Ruble lecą na stół.
Następnie kieruje swe kroki do stolika Stalkera i z uśmiechem stawia przed nim wciąż dziewicze szkło>

Dziękuję Ci Ślicznie Bracie! Co prawda broń startową sam zmieniałem sobie na początku, bo z AKMS byłoby zbyt łatwo (z tego co czytałem, jedna z lepszych broni przez długi czas ^^") ale teraz, po zmianie "rozrzutu" wszystko pięknie gra :) Headshoty lecą aż miło ^^

Za pomoc, ja stawiam! Cóż więcej rzec można?
<Zastanawia się chwilę nalewając chłodny napitek do szklanek, wznosi toast spoglądając z uśmiechem w oczy Brata Stalkera>
Jedynie: "Dobrej Nam Zony" :)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 24 Maj 2014, 19:38

Wziąłem sobie od tego drugiego handlarza na Janowie (tego, co stoi obok lady Hawajczyka) misję na rozpieprzenie jakichś kolesi strzelających do stalkerów bez ostrzeżenia. Są to bandyci i o ile wszystkich zdjąłem, o tyle koleś w egzoszkielecie jest po prostu nieśmiertelny. I nie nieśmiertelny w sensie jak kolesie z oddziałów alfa, którzy mogą wytrzymać cały magazynek z AK w głowę, ale na serio nieśmiertelny. Od pół godziny do niego strzelam, a on się nawet nie zgiął. Nawet chmara psów do niego pobiegła, pogryzła go i poszła sobie widząc, że nic to nie daje. WTF?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 25 Maj 2014, 19:06

Trzeba do niego podejść wtedy zacznie uciekać, kiedy się zatrzyma przy tym miejscu gdzie Traper wysyła nas zabić burery (zapomniałem jak to miejsce się nazywa) będzie można go zabić.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 25 Maj 2014, 21:19

Niby jak mam podejść do kolesia, który może odstrzelić mi muchę z nosa ze 100 metrów? On nie ma Makarowa w rękach, tylko SWU.
I czy da się ograniczyć rzucanie granatów przez NPC? Nie całkiem wyłączyć (widzę taką opcję w menu), a tylko ograniczyć. Albo znefrić celność. Jest jeszcze gorzej niż w Czystym Niebie, stoję na szczycie tej wieży, silosu czy co to (tam, gdzie jest RPG z dwiema rakietami) w wiosce na Bagnach i bandyta na taką wysokość mi wrzuca granat pod nogi. A ja myślałem, że w Limańsku Monolit sobie jaja robił, jak potrafili z placu budowy rzucić w ciebie granatem, gdy stałeś w okolicy tego miniplacyku zabaw 300 metrów dalej i 20-30 metrów niżej. Przynajmniej nie były to jakieś antygrawitacyjne granaty.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 26 Maj 2014, 16:13

Ja podszedłem do niego ze strony tego dołu z anomaliami i jakoś mi się udało.

Za ten post Ranger801 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zerohunter w 08 Cze 2014, 08:40

Jak na czystą grę ściągam 1.6.1 to mam pobrać spolszczenie od 1.6?
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 08 Cze 2014, 12:24

To chyba logiczne, ale lepiej pobrać wersję 2.2 i spolszczenie do 2.2.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zerohunter w 08 Cze 2014, 14:43

Na tej stronce nic nie ma o 2.1.2, ale zastanawiam się czy nie ściągnąć czasem sobie Misery.
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 08 Cze 2014, 15:47

Znajdź Sigerous Mod 2.2 PL, najlepsza wersja moda...
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zerohunter w 08 Cze 2014, 17:11

"1. Zmieniona linia fabularna."

Całkowicie? Bo chciałbym też poznać fabułę oryginału.
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości