@ swirekster
Dzięki za cynk
Czyli do listy problematycznych NPC dochodzi jeszcze Włóczęga, tak daleko w Misery 2 to ja nie zaszedłem
O kimś jeszcze zapomnieliśmy ?
Mam pytanie bo chciałbym to dobrze zrozumieć.
Jeżeli dobrze rozumuje to NPC sie respanwują jak wchodzimy na lokalizacje czy jak sie zbliżamy do nich ? Chodzi mi o to czy jak podczas procesu instalcji wybieramy sobie a-life to czy ma to wpływ na to kiedy NPC sie pojawia czy dotyczy to tylko samych mutantów i innych NPC nie tych ważnych ?
@ Wiewi0r
Co do spawnowania stalkerów to jest ok ale może lepszym rozwiązaniem byłoby nie zwiększać im hp ponadto co mają, inaczej do Prypeci będziemy prowadzili gromadę Terminatorów, tylko np można byłoby ich zabezpieczyć to jest albo Topol siedzi bezpiecznie w bunkrze lub na stacji Janów a Stalkerzy sie spawnują do liczby 5 sztuk koło bunkra albo nie ma Topola jako dowódcy a jest po prostu kilku stalkerów którzy maja swojego przywódce, bez nazwiska, przywódca ginie - spawnuje sie nastepny itd.
Co do Włóczęgi to można rozwiązać to podobnie i przy okazji stworzyć miniquest.
Włóczega w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca trafiłby do magazynów bandytów i zostałby zakładnikiem tak jak Mitaj czy jak się ten stalker tam zwał. Po uratowaniu Włóczęgi byłby dalej ten quest z dołączeniem "ocalonych z Monolitu" bez zmian.
Szkoda ze NPC kluczowe dla gry padają jak muchy z drugiej strony rozumiem to ze trzeba utrzymać odpowiedni balans.
Czy chciałbym mieć Terminatorów w drużynie ? Nie, ale wolałbym mieć możliwość pogadania z Topolem, Włóczęgą i reszta tych NPC.