[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 25 Maj 2014, 23:43

utak3r napisał(a):Na myśli miałem dokładnie to, co napisałem - jest zbyt specyficznym silnikiem, stworzonym pod konkretny typ gry, aby był rozchwytywany przez producentów innych gier. Tylko tyle i aż tyle. A chodziło o to, że GSC miało sen o szerokiej sprzedaży silnika...



Nathaniel77 napisał(a):Koleś, o czym ty mi pier*lisz i po co w ogóle zacząłeś? Zwróć uwagę, że ja zacytowałem całą Twoją wypowiedź, mimo, że nie było tam nic ciekawego.


Mm.

Darth ReX napisał(a):Widzę, że dyskusja jest sroga. Dobra, jedziemy z tym koksem.

...

Poza tym, U3 raczej udowadnia ci ciągle, że odpala mapę bez slajdów, a poza tym optymalizacja polega na odpaleniu mapy bez slajdów,
chyba, że czegoś nie rozumiem?

Uwagi moderatora:

Słaby post jest słaby - ati

Za ten post Nathaniel77 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gizbarus, Adik.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez vandr w 26 Maj 2014, 10:13

Co tu się odpie*dala. :caleb:

Gdzie jest czejnczlok nadchodzącego pacza? Pamiętam, że wrzucał go Krom Kułak, ale w nawałnicy postów zniknął szybciej niż kioski w Serbii po powodzi. Powoli się szykuję do pierwszego przejścia LA i chciałbym z ciekawości zobaczyć co zostało naprawione. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Trikster w 26 Maj 2014, 10:39


Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 26 Maj 2014, 13:22

O, cześć Ati. Dzięki.
Który post jest, według ciebie, słaby? I dlaczego ja muszę cierpieć za niego? Odpowiadam tylko swoim postem na czyjegoś posta.
--------
Gizbarus, weź se wsadź w dupe te swoje kozaki.

Uwagi moderatora:

Panu już podziękujemy.

Za ten post Nathaniel77 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Sivert, djcycu.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 26 Maj 2014, 13:30

djcycu napisał(a):Fabuła jest zmieniona... Prawie całkowicie.

Polemizowałbym. Fabuła ma ten sam motyw przewodni, różni się paroma szczegółami i są dodane jakieś wątki poboczne lub wepchnięte "w środek" oryginalnej fabuły SOC. Rewelacji nie ma.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez kaczor_1991 w 26 Maj 2014, 13:39

Nie jestem regularnym bywalcem forum - postawmy sobie sprawę szczerze. Wobec czego jak już się raz na te kilka dni pojawię to w interesujących mnie tematach (jak chociażby ten) mam czasem ładnych kilka stron nowych postów do nadrobienia. Lost Alpha leży na dysku spokojnie czekając na poprawki. Nie, żebym ich uświadczył jakoś wiele. Po prostu z tego co widzę na forum szykuje się sporo poprawek - po prostu szkoda mi nerwów na jakieś większe błedy jeśli/kiedy się trafią. Mimo wszystko ciągnie mnie do tej gry, ciekawią mnie opinie graczy na ten temat, ciekawi mnie co Twórcy zapowiadają na temat zmian... I co dostaję?

Kłótnie, kłótnie, kłótnie. Po co to? LA doskonałe nie jest i nie oczekujmy tego. To zbyt złożona gra, żeby wyeliminować wszystkie błędy. LA nigdy nie będzie grą idealną ale będzie grą najlepszą jaką może być. Może nie dzisiaj i nie jutro, ale Dezy robią co mogą w tej kwestii. Jeśli panowie hejterzy mają na ten temat inne zdanie (a każdy ma prawo je mieć) to może zamiast krytyki niech pomogą przy poprawianiu LA? Albo poszukają sobie "lepszej" gry?

Zbierzmy się razem, jako jeden front. Krytyka LA? Ok, konstrukcyjna ("słuchajcie ludzie, informuję, że jest taki a taki bład tu i tu w takiej a nie innej sytuacji") zawsze się przyda, ale po co od razu agresor? Nie pomożecie w ten sposób nikomu. Ani LA, ani twórcom, ani sobie (złość piękności szkodzi)

Wobec czego prośba: make peace, not war
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 26 Maj 2014, 14:32

Trikster podawał na poprzedniej stronie changeloga, ale jest on już nieaktualny :E
Poniżej stan na tę chwilę:

Kod: Zaznacz wszystko
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha official patch v1.3002
-------------------------------------------------

Fixes:
- fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level
- fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level
- fixed crash for missing suit upgrade
- fixed Escape bridge soldiers dying because too far from shelter
- fixed flying trees and props on Darkscape level
- fixed Pripyat geometry (missing surface)
- fixed Arena mobs missing bug
- fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
- fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start]
- fixed map marker for bandit suit on Darkdolina
- fixed can't find model file 'weapons\crossbow\strela.ogf'
- fixed levelchanger position from the Power Plant to Sarcofag
- fixed Radar crash near outpost
- fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value)
- fixed quickload after death with hotkey
- fixed Greben jobs and dialogs on Yantar
- fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning)
- fixed Lukash task dialog
- fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead
- fixed incorrect RPM for upgraded sig550
- fixed can't open section 'bandages'
- fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon
- fixed return entry to Pripyat from Outskirts
- fixed [error]Description   : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2
- fixed crash when killing stalker trader on Construction Site
- fixed some other codes for doors
- fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory
- fixed some floating boxes and barrels in Agroprom
- fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river)
- fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost
- fixed ai-map and geometry on Yantar level
- fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render
- fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again)
- fixed incorrect calculation of money
- fixed Pripyat secret trader, now he will appear
- fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level
- fixed some broken freeplay tasks
- fixed pda buttons
- fixed missing known info strings
- fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof
- fixed Deedee antidote exploit
- fixed kill statistics
- fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished]
- fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones
- fixed transparent window frame on Generators level
- fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level
- fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit
- fixed crash when using repair kits
- fixed Sakharov dialogs
- fixed faulty stashes on Army Warehouses level
- fixed auto fire upgrades
- fixed Deadcity money issue
- fixed kampers ignoring danger

Addons:
- finetuned almost all traders
- added missing map hint for Garbage sniper
- removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard
- strelok book can be dropped now, but it will be available in the articles menu on your pda as well
- now can buy cars from Outskirts barman
- monster and character relations were tweaked
- slightly increased probability of rain and thunder
- knife hit powers finetuned
- alcohol postprocess effects tweaked
- dx10 render optimized (more will come in later patches)
- added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all.
- pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost"
- added X18 documents dialog to the "barman" Petrenko so that dialog can complete if doing task later.
- made Sin neutral to the actor (to avoid misunderstanding)
- made Sin hostile towards actor_dolg and dolg
- added more fuel to traders and stashes
- removed extra sleeping bags from the game
- added ladder to the hole on the ground in Yantar to make climbing in and out more convenient
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Wiewi0r w 26 Maj 2014, 14:47

Rozumiem, że kolejność nowej instalacji wraz z dojściem kolejnego patcha będzie wyglądać tak:
LA :arrow: patch v1.3001 :arrow: patch v1.3002 :arrow: patch n... ?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 26 Maj 2014, 14:56

Patch 1.3002 nie będzie kumulatywny, co oznacza, że będzie wymagał również patcha 1.30013.
Prawdopodobnie następny patch będzie już kumulatywny.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 26 Maj 2014, 14:58

Serio? Chyba nie jesteście poważni. Przecież robienie takich poprawek, gdzie trzeba instalować poprzednie sprawi, że użytnicy-mało-ogarnięci będą mieli dodatkowe problemy. :E Już widzę te topicy ludzi, którzy zainstalowali jedynie ostatniego patcha.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez atikabubu w 26 Maj 2014, 14:59

No to się je*nie do instalatora sprawdzanie wersji LA i jak wykryje że nie ma poprzedniego patcha to kancertu nie budiet. :caleb:
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez frosth w 26 Maj 2014, 15:30

Ludzie mają problemy żeby poprawnie zainstalować cokolwiek. Czy tych paczy będzie dwa czy trzy i tak to nic nie zmieni. Najlepiej gdyby dezy wypuściły całą grę 1.3x2 od nowa i połowa tych od problemów po prostu nie ściągnęłaby jej wcale, ograniczając się do trolowania, że już całkiem ich poje*ło.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość