[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 24 Maj 2014, 19:50

Znaczy, co ma pójść na tym moim laptopie, bo nie rozumiem?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 24 Maj 2014, 19:59

Dźwięk z wysypiska jest ciągnięty od samej alphy stalkera aż po wiele modów zawierających stare wysypisko :P Dźwięki moim zdaniem i tak są w porządku. Dobrze że nie przywrócono nieobrobionych alphowych dźwięków bo by nas wtedy krew zalała. Gorzej z muzyką... Źle dobrana do lokacji. Tylko na Radarze dalej jest klimat generowany przez muzykę tła. Co do granatów to cóż... Mamy odpowiedź czemu z SoC je wycięto całkowicie i przeciwnicy ich nie rzucali. Proste! Używali ich jak kartofli :P

Całkowicie skopano motyw zombie i dziwię się że nikt na to jeszcze nie psioczy. Nie dość że chodzą jak normalni stalkerzy to mają cela i strzelają z ramienia! Sorry, ale zombie było już dobre w czystym SoC. To powinno być poprawione bo psuje klimat. Proponuję więcej zombiaków wepchać ale ich osłabić by byli tacy jak w SoC i reszcie odsłon. Nie chodzi mi tu o lamerstwo ale o estetykę i klimat który zabito.

Tak czy inaczej podejrzewam że ten wyciek to sprawił. Gdyby gra nie wyciekła na testach to by nie wyszła jeszcze a tak to wydali ją czym prędzej łatając na szybko w taki sposób by odpaliło :P To chyba logiczne. Ja się jednak cieszę z tego co jest. Sam mod to niezła rama dla innych modów. Jeśli znajdzie się ambitna grupka to stworzy niejednego fajnego moda fabularnego na tym świecie gry. Na LA się nie kończy.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 24 Maj 2014, 20:09

utak3r napisał(a):Znaczy, co ma pójść na tym moim laptopie, bo nie rozumiem?


Tobie? Narzędzie do debugowania twoich fps-ów. zwykli gracze nazwaliby je twoją dynamiką, a ja, tylko synchronizacją.

Bo to są napraaawdę małe mapy.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 24 Maj 2014, 20:33

Człowieku, nie ucz ojca dzieci robić :E

https://www.dropbox.com/s/vzxlyj1x9x9t4 ... ging-2.jpg

A co do reszty, to nie będę się powtarzał, bo ile można.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu, Darth ReX, Wiewi0r, KaczoReXxPL.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 24 Maj 2014, 22:38

@Nathaniel77: to co Ty masz za kompa? Serio, polecam Ci pójść do darkscape i przejść się po nim z buta, zamiast samochodem. Podejrzewam, że zmienisz zdanie na temat małych map.

@u3, kiedy paczyk będzie? :D Bo czekam i czekam, a go nie widać
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Darth ReX w 24 Maj 2014, 22:47

Nathaniel77 napisał(a):Chyba niekompilowana.

Nie rozumiem, że mapa nie skompilowana? Uważasz, że taką mapę by obsłużył silnik gry?
Nathaniel77 napisał(a):No tak, mój wolny komp jest raczej wkur*iający..

Ja mam dość mocny sprzęt i LA nie działa zadowalająco wg mnie, ale z drugiej strony nie do końca rozumiesz prawidła tego silnika.
Nathaniel77 napisał(a):Chodziło mi o to, że LA na minimalnych ustawieniach ładuje mi się wolniej niż COP na pełnej dynamice i full detalach.

Obawiam się, że silnik w COP był do tego przystosowany, a same mapy są w COP bardzo puste. Zapewne mają też mniej wielokątów.
Nathaniel77 napisał(a):Ja się nie znam totalnie, ale mój kolega był programistą w CD Project Red i on chyba ma takie specjalne okienko do debugowania, puszcza z nim grę i patrzy, co ładuje się dłużej.

A mój kolega to...
Ta dyskusja jest jałowa. Owszem, gra jest zbugowana ale to nawet nie jest sensowna krytyka. Nie oczekuj, że amatorsko zmodowany silnik zacznie chodzić na jakimś kilkuletnim szrocie dobrze. Zwłaszcza, że gra jest w sumie betą, a ten silnik był (X-ray ogólnie i przynajmniej według mnie) wielką kupą od początku istnienia.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 07:27
Kozaki: 224

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 24 Maj 2014, 23:49

Ujmę to tak: aby naprawić, uszczelnić i w pełni zoptymalizować X-Ray'a, musiałbym go... napisać od nowa :E
Innymi słowy, kod jest w takim stanie, przez te kilkanaście lat swojego istnienia, że z tym nic się nie da zrobić. Widać w nim, że zaczynany był daaaaawno temu, gdzie były jeszcze inne technologie - a pisanie jednego kodu przez tyle lat nigdy dobrze mu nie służy.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 25 Maj 2014, 00:27

Ja nie rozumiem co to są w ogóle porównywania CoP do LA... CoP to gra typowo komercyjna przeznaczona na sprzedaż więc zależało im by poszło na jak największej liczbie komputerów... Rosjanie też nie są bogaci. Dodatkowo silnik CoP jest chyba bardziej okrojony na modyfikacje niż ten w LA. Inna sprawa to renderowanie w CS i CoP. Jak ktoś nie zauważył to trawsko generuje się bardzo blisko nas, dalej co z resztą widać ziemia staje się goła... Same mapki w CoP są także mimo swojej wielkości puste. Kilka krzaków, drzew no i jakieś niewielkie zabudowania. LA nie dość że posiada bardzo gęstą roślinność to jeszcze masę obiektów co wiąże się w ogromne ilości polygonów.

Podsumowując... LA robione było od graczy dla graczy. Nikt nie miał zamiaru tego sprzedać a więc w dupie mieli czy pójdzie na starych kompach czy nie. Dodatkowo ekipa Dez0wave nie jest profesjonalnym studiem jak GSC więc po h*j bym porównywał LA do CoP... Dla mnie to jest walka z wiatrakami.

Mi się LA mimo wielu minusów bardzo podoba. Mod na poziomie choć warta jeszcze kilka szlifów i zmian. A żeby było śmieszniej gram na laptopie i7 2.3, 8GB RAM, GeForce GT635M... Mapki ładują mi się około 10 sekund a świeżo po włączeniu gry jakieś 20... Miałem ze dwa nieznane wyloty do pulpitu od początku rozgrywki nie licząc buga na Radarze który już rozwiązałem. Da się? Pewnie że się da...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 25 Maj 2014, 02:47

Projekt*

Ja pierd...

Darth ReX, jeśli pytasz, czy dam się namówić na kupno nowego sprzętu, moja odpowiedź brzmi - nie.

Jeśli pytasz, czy mam czas na czekanie na dziesiątki nowych patchów do LA, odpowiadam ci - Nie, nie mam.

Jeśli pytasz, czy optymalizacja tego silnika była źle przeprowadzona, odpowiadam ci - tak, była

Jeśli pytasz, czy jestem zadowolony z konfiguracji swojego sprzętu, odpowiadam ci - nie mam warunków, by go przetestować.

Czy są jeszcze jakieś pytania, na które powinienem ci odpowiedzieć?

Za ten post Nathaniel77 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gizbarus, apg2312, macias13_84.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 25 Maj 2014, 03:07

Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy optymalizacja tego silnika była źle przeprowadzona, odpowiadam ci - tak, była

Bzdury waćpan pier**lisz.
Optymalizację dopiero niedawno zacząłem robić i daleko mam do końca - więc jak możesz sprawdzać jej skutki?

Aaa.... no chyba, że nie wiesz, co to jest optymalizacja :P :E

A nawiązując do Twojego "nie mam czasu"... cóż, trudno. Może się jakoś pozbieram po tym ciosie.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez smok61 w 25 Maj 2014, 05:35

Ukończyłem LA :D Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Twórców. Teraz pogram we free play, a jak wyjdzie patch, to zagram od nowa. Podczas całej rozgrywki miałem może z 10 wylotów. Na początku gry i na końcu, w Sarkofagu i Generatorach, a kompa mam kiepskiego. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Czytając stękania i pojękiwania odnoszę wrażenie, a raczej jestem pewien, że ci ludzie w co najmniej 80% sami są winni swoich problemów. Tak jak pisałem wcześniej - kompa mam kiepskiego, ale odpowiednio ustawiając parametry gry do jego możliwości, bez większych problemów ukończyłem grę.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Nathaniel77.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 25 Maj 2014, 06:41

utak3r napisał(a):
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy optymalizacja tego silnika była źle przeprowadzona, odpowiadam ci - tak, była

Bzdury waćpan pier**lisz.
Optymalizację dopiero niedawno zacząłem robić i daleko mam do końca - więc jak możesz sprawdzać jej skutki?

Aaa.... no chyba, że nie wiesz, co to jest optymalizacja :P :E


I to było to, stary. Ten beat.

Młody, prześpij się z faktem, że nie potrafisz odpalić sobie mapy bez slajdów, a potem ją sobie, np. zoptymalizuj. Ok?
Ja wszystko rozumiem, naprawdę, szacun dla Twórców, Legendy, żeby nie na statyku itd., ale to było bez sensu. Mnie aż w wąsach boli.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość