[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 24 Maj 2014, 07:42

@Impulse, chcesz powiedzieć, że w prawdziwych noktowizorach generacji pierwszej trzeba sobie przyświecać latarką, żeby coś w nich widzieć? To jaki jest sens posiadania takiego noktowizora w warunkach bojowych? :E

Co do integracji noktowizora w pancerzu. Faktycznie słaby pomysł. Latarkę wyciągnęliście jako osobny przedmiot. Dlaczego to samo nie stało się z noktowizją? I dlaczego w ogóle efekt noktowizji w LA jest gorszy od SoCowego? Jeśli już noktowizor gen1 ma prawie nic nie dawać, to niech to przynajmniej robi w klimatyczny sposób. ;)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez impulse_101 w 24 Maj 2014, 08:55

A no trzeba w gen1 przyświecać, tylko ze stosuje się filtry podczerwieni na latarkach. Gen1 jest dobry dla kierowców gdzie mozna zastosować reflektor IR i głównie byl dla nich tworzony, słabo sobie radzi przy swietle szczatkowym.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 24 Maj 2014, 09:46

SEVA ma niestety noktowizor I generacji w LA... Wiem bo ją mam i żałuję że nie sprzedałem tego szrotu. Waży to 9 kilo a kombinezon najemnika tylko 5... Miałbym gorszą ochronę ale więcej wagi na przedmioty. Noktowizor w LA coś daje ale za mało. W zupełnych ciemnościach nie daje nic.

Gdzie zdobyć darmową SEVA'ę?
:

Nad Jantarem. Po wyjściu z bunkra spotkamy stalkera samotnika który będzie siedział nad dziurą w ziemi i martwił się o swój karabin. Pomagamy i zostajemy nagrodzeni.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez ZiomB w 24 Maj 2014, 10:15

Wiadomo czy patch wyjdzie w ten weekend?
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez impulse_101 w 24 Maj 2014, 10:21

W SEVA można wstawić gen2 po zmodyfikowaniu, jest to jedyny powód dla którego trzymam ten kombinezon.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 24 Maj 2014, 10:52

Nathaniel77 napisał(a):ile ładuje ci się np. Solianka? I co, w r3 Solianki było takiego pamięciożernego, że trzeba było tyle czekać?

:?: :E
Chcesz powiedzieć, że grałeś w Soljankę na R3? :omatko:
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 24 Maj 2014, 11:53

Nathaniel77 napisał(a):Nie, my się jednak nie dogadujemy. Assire, tak bez ściemy, ile ładuje ci się np. Solianka? I co, w r3 Solianki było takiego pamięciożernego, że trzeba było tyle czekać? Chcecie pooglądać sobie r3, włączcie YT. Grałem na pełnej dynamice, ale na vaniliowych podstawkach. Czekania było tyle, co na herbatę. Te mapy, w porównaniu do CoP są śmiesznie małe, bez żartów, nie może być tak, że nie jestem w stanie przemielić 40 spawn'owanych ręcznie obiektów, albo 5 nowych skryptów, z których i tak większość nie spełnia swojej roli. Bez jaj, ja nie czekam na dx9, tylko na goły level. I niezbyt okazałych NPC'ów.


Nie grałem w Soliankę, to raz. Dwa, solianka nie miała r3. Trzy, pierwsze ładowanie sejwa w LA na r2 trwa u mnie może ze 30 sekund, mapy +- też się tyle ładują. Na r3 pierwsze ładowanie trwa z minutę, albo trochę ponad. Ramu mam 4GB, do spółki z dosyć wolnym procem.
Poza tym, dla mnie logiczne jest, że nowa mapa, mająca tak ze 4x-10x więcej obiektów do ładowania będzie się ładować dłużej. No i argument o śmiesznie małych mapach w porównaniu do CoPa.. Połaź po darkscape, przejdź z jednego końca na drugi z buta. Większość map jest teraz wielkości przynajmniej połowy Zatonu, jest na nich w piz*u drzew, różnorodnej trawy i innego gówna.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 24 Maj 2014, 13:18

I twoim zdaniem to źle? W końcu zona jest zalesiona i zarośnięta jak trzeba. Jak ci się nie podoba to sobie odpal builda i porównaj jak sucho wyglądało otoczenie kiedyś a jak teraz. Z resztą to co piszesz jest dla mnie śmieszne. Gram na laptopie co prawda nie na dynamiku ale ładowanie map zajmuje mi parę sekund. Pierwsze ładowanie po uruchomieniu gry trwa nieco dłużej ale bez przesady... Dziś by każdy chciał żeby chodziło dobrze, ładowało się szybko a komputer żeby był średniej czy niższej klasy... Od początku trąbiono że LA będzie wymagać i wymaga.

A teraz pytanie:

Robił ktoś zadania dla monolitowców na Radarze? Właśnie wyłączyłem emiter w X16, poszedłem na radar i zostałem zaczepiony przez Kapitana. Poszedłem z nim pod groźbą kuli w łeb i pomogłem obronić się na pierwszym posterunku. Idąc do drugiego widzę prośbę o pomoc i odpowiedź "We should help them". Wtedy gra wywala buga:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 75
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\_g.script:264: attempt to index a nil value
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 24 Maj 2014, 13:33

@up: Moim zdaniem to zaje*iście, tylko wyżej był płacz że kilka niedziałających skryptów ładuje się taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak długo. A tu niespodzianka, to nie tylko skrypty.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 24 Maj 2014, 14:42

Parę sekund to ładuje się Dolina Szeptów (sorry), gdzie drzew też jest od cholery. Wielkość mapy porównywalna do Zatona. A w czort długo mała i sucha mapa Kordonu, choć lekko zmodowana, z Wariantu Omega. Chyba niekompilowana.
Zacznijmy w ogóle od tego, że wam, panowie, potrzebne jest całe stado patch'ów. Np - połowa wojska na Agropromie popełnia profilaktyczne samobójstwo, korzystając z nieskończonej ilości granatów (niektórym wystarczył już jeden) i to nie są żarty.
Podejrzewam, że może mieć to coś wspólnego z próbą oddania czystego strzału, ale w końcu - kto to wie.
No tak, mój wolny komp jest raczej wku*wiający.
Ostatnio edytowany przez Nathaniel77, 24 Maj 2014, 18:37, edytowano w sumie 1 raz

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Fenishi w 24 Maj 2014, 16:44

@up Potwierdzam, używanie granatów przez przeciwników jest zwyczajnie okaleczone. Sam byłem świadkiem kretyńskiej sytuacji, kiedy na samotnego trepa na Agropromie rzuciło się kilka psów, a on rzucił sobie granatem pod nogi... przeciwnicy mają wg mnie ustawiony "za wysoki priorytet" używania granatów aniżeli swojej głównej broni...

I osobna sprawa - wszelkie losowe dźwięki otoczenia. Są obłędne, zaje*iste i w ogóle super, ale w moim odczuciu są generowane zbyt często. Wg mnie powinno się trochę ograniczyć częstotliwość ich występowania, bo po dłuższym czasie stają się mniej atrakcyjne. I zweryfikować ich adekwatność do otoczenia, bo na Wysypisku poraził mnie ten odgłos odkręcanych kurków/zaworów, który raczej powinien być generowany w podziemiach... ;) Bodajże w SHOCu w podziemiach Agropromu był podobny, ale może coś źle kojarzę, bo już dawno w niego nie grałem.
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 24 Maj 2014, 19:13

No tak, mój wolny komp jest raczej wkur*iający..

Ale co, mam znowu tłumaczyć, co poeta miał na myśli?
Chodziło mi o to, że LA na minimalnych ustawieniach ładuje mi się wolniej niż COP na pełnej dynamice i full detalach. I wolniej niż Dolina Szorohow (? Szorochov O.o)
I o to, że co z tego, że załaduję sobie dynamikę, skoro nie działa już w czasie samej gry.
Ja się nie znam totalnie, ale mój kolega był programistą w CD Project Red i on chyba ma takie specjalne okienko do debugowania, puszcza z nim grę i patrzy, co ładuje się dłużej. Potem to coś usuwa. Utek 3r, spróbuj, może tobie pójdzie na tym laptopie. :D

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość