[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Fenishi w 23 Maj 2014, 20:38

Nieco? On WCALE nie rozjaśnia ekranu :D Poza tym skąd mamy go standardowym kombinezonie stalkera, którego górną część stanowi kaptur (czy jak to tam zwać)? :E W którymś modzie noktowizory były dostępne bodajże tylko w tych lepszych suitach.
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 23 Maj 2014, 20:42

FENIXS napisał(a):oto kilka perełek

@FENIXS, czy ty kiedykolwiek grałeś w jakiegoś Stalkera? Przecież większość z tych 'błędów' zdarza się we wszystkich jego częściach.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 23 Maj 2014, 20:46

Co do noktowizorów dziwi mnie fakt że Dez0wave nie zrobili noktowizora jako przyrządu który można kupić. Zakładało by się to na czapę i miało do wyboru klasę jakości. Wiem że się tak da zrobić w stalkerze.

Co do błędu z bronią czy itemem którego nie można podnieść bo "wpadł" pod podłogę to wina samego silnika. Cierpi na to chyba nawet CoP więc nie wiem po co ktoś to wywleka jako niedopatrzenie twórców moda... Drabiny niektóre pasowało by ożywić bo czasem nie służą :P

Błędów w tej grze naliczyłem iście mało. Są to błędy głównie graficzne czyli rozciągnięta tekstura, kanciate rozetki na szafce (widać kanciatą siatkę poly), brak ścianek w niektórych modelach ale to wybaczam. To są drobnostki. O błędach w konsoli nie wspominam. Nie było moda bez wad, każdy czymś raczył a LA według mojej rozgrywki jest bardzo stabilne. Gram na wersji angielskiej. Może stanowi to jakąś różnicę.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez kubu k w 23 Maj 2014, 20:58

Witam,

Wtrącę swoje 5 gr. Troszkę nie podoba mi się zmiana pozycji npc na mapie. Tzn. stalker stoi w miejscu, obraca się (obrót myszką w prawo, lewo) i nagle npc zmieniają swoją pozycję na minimapie. Druga sprawa. Chyba trochę coś jest źle zrobione z modyfikacjami broni. Np. ak, chcę przerobić na celność, ale żeby zamontować celownik trzeba usprawnić go na szybkostrzelność. Może tak ma być. Może ktoś się kopnął? Może ja bredzę?
kubu k
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 10 Cze 2011, 20:55
Ostatnio był: 31 Paź 2019, 21:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 13

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 23 Maj 2014, 21:30

@kubu k, czy ty kiedykolwiek grałeś w jakiegoś Stalkera? Przecież w każdym Stalkerze, ba, chyba w każdej grze minimapa obraca się zgodnie z kierunkiem patrzenia. Chyba logiczne, że NPCe zmienią swoją pozycję jak się mapa obróci :facepalm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez kubu k w 23 Maj 2014, 21:46

Źle się wyraziłem. Stojąc w miejscu i rozglądając się po okolicy, zauważyłem, że obracając się w jakimkolwiek kierunku, statyczna pomarańczowa kropka (stalker, który się nie przemieszcza, stoi w miejscu lub siedzi, leży), która jest w np. budynku nagle przemieszcza się wraz z obrotem kamery poza obrys budynku.
I tak.
Grałem w stalkera i nie w jedna część i nie jednokrotnie ;)
kubu k
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 10 Cze 2011, 20:55
Ostatnio był: 31 Paź 2019, 21:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 13

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Fenishi w 23 Maj 2014, 22:14

@djcycu O tak, właśnie o czymś takim od samego początku myślałem i też mnie dziwiło, że nie ma czegoś podobnego w LA. Są bajery w rodzaju baterii, pendrive'ów i inne takie, ale noktowizory... bo to naprawdę trochę dziwne mieć możliwość korzystania z noktowizora, nie mając nawet logicznego uzasadnienia SKĄD się go w ogóle ma (jak np. w wypadku noszenia wspomnianego przeze mnie wcześniej zwykłego kombinezonu stalkera) ;)
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 23 Maj 2014, 22:54

Dokładnie. Pomysł GSC z noktowizorem który uzależniony jest od pancerza jest dla mnie od początku skazany na porażkę. Rozumiem kombinezony z hełmem ale zwykłych kurtek i pancerzy nie bardzo. Było by to nawet logiczne, normalnie możesz kupić noktowizor ale jak chcesz mieć dobry kombinezon czyli bułata czy sewę to się męcz z góry narzuconym noktowizorem.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 23 Maj 2014, 23:19

Fenishi napisał(a):Nieco? On WCALE nie rozjaśnia ekranu :D


Hmmm...

Image

Ale tak szczerze, to nie odpowiem Wam niestety, jaki był zamysł tego, kto to wymyślił :E
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez STALKIER998 w 24 Maj 2014, 01:10

Też chciałem o tym napisać. Noktowizor nie jest w ogóle potrzebny, nie pomaga, a mnie to denerwuje. Powrót do początków. Żadnych pseudo noktowizji tylko latarka i w drogę. W sumie latarka jest też bardziej klimatyczna, ale to już szczegół. Zauważyłem, że po mniej więcej 3 w porywach do 4 gra po prostu wywala do pulpitu. Gdziekolwiek bym nie był - wywala. Nie ma żadnych logów. Nie jest to aż takie bardzo przeszkadzające, ale wypadałoby to naprawić.
Awatar użytkownika
STALKIER998
Tropiciel

Posty: 265
Dołączenie: 10 Kwi 2012, 18:08
Ostatnio był: 15 Paź 2020, 20:24
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 47

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez impulse_101 w 24 Maj 2014, 01:17

Błąd z wyświetlaniem pozycji npc na minimapie jest w każdym stalkerze, ale dzieje sie to tylko w jednej osi.

Co do noktowizora gen1 to ten z SoC byl z fajniejszym efektem. A tak w ogole to te gen1 uzywa sie z latarka i wtedy widac roznice, jak sobie ktos zakupi SEVA to wtedy mozna szalec na gen2 bez latarki.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 24 Maj 2014, 06:53

assire napisał(a):
Nathaniel77 napisał(a):Serio, jeśli ładowanie czystego COP-a (który też ma sporo rzeczy na mapach) zajmuje mi 20 sekund, a ładowanie lekko modowanej mapy - 2 minuty, to znaczy, że ktoś robi coś źle. Z dobrej optymalizacji Zewu Prypeci znam tylko jeden tytuł - S.T.A.L.K.E.R. G.L.A.D.I.A.T.O.R.


Zapewne grasz na r3, prawda? na r3 mapy ładują się długo, handluj z tym. Chcesz szybkie ładowanie, przełącz się na dx9.


Nie, my się jednak nie dogadujemy. Assire, tak bez ściemy, ile ładuje ci się np. Solianka? I co, w r3 Solianki było takiego pamięciożernego, że trzeba było tyle czekać? Chcecie pooglądać sobie r3, włączcie YT. Grałem na pełnej dynamice, ale na vaniliowych podstawkach. Czekania było tyle, co na herbatę. Te mapy, w porównaniu do CoP są śmiesznie małe, bez żartów, nie może być tak, że nie jestem w stanie przemielić 40 spawn'owanych ręcznie obiektów, albo 5 nowych skryptów, z których i tak większość nie spełnia swojej roli. Bez jaj, ja nie czekam na dx9, tylko na goły level. I niezbyt okazałych NPC'ów.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości