[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 19 Maj 2014, 16:37

FENIXS napisał(a):bo ten zielony rozmyty to klasa sama w sobie badziewiasty jak nic .
Lepsze zbroje mają lepsze noktowizory, jest ich kilka rodzajów.

FENIXS napisał(a):Dobrym pomysłem było by wprowadzenie waluty tak jak w LA, że pokonani przeciwnicy by mieli rubelki do zabrania
Było wprowadzone i nie było dobrym pomysłem. Za szybko można się było dochapać uber-sprzętów - wywaliliśmy to w którymś patchu.

FENIXS napisał(a):...a grosz się nie wala na ziemi w tym modzie

I o to właśnie chodziło. Trzeba ciułać i liczyć każdy pocisk. Jak w życiu :E

FENIXS napisał(a):Po mojemu powinno być tak...

No to do dzieła miszczu. :E Zrób po swojemu, bo nikt za ciebie tego nie zrobi.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 19 Maj 2014, 16:42

Zwłaszcza że nie jest to nic obożeszytmój-chybawaswszystkichpojebało-jaktowogólezrobić-niemożliwego do zrobienia.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 19 Maj 2014, 21:54

@ FENIXS
Kiedyś przeczytałem bardzo ciekawe zdanie jednego z forumowiczów które brzmiało mniej więcej tak : "... każdy twórca moda robi go pod siebie ".
Jeżeli są rzeczy jakie ci w modzie nie pasują możesz napisać do twórców i poprosić o modyfikacje, zmodyfikować samemu lub poczekać aż ktoś to zrobi.
A forum jest pełne poradników jak zmieniać różne rzeczy, możesz sie też pytać twórców ewentualnie poprosić aby ci wskazali gdzie szukać informacji na konkretny temat.

Zacząłem grać od nowa - "wyższe ustawienia, oświetlenie .. itd" i znowu trafiłem do Instytutu Agroprom o 1 w nocy, dodatkowo trafiłem na burze, wycia dookoła różnych istot i inne takie rzeczy.
W dzień nie zwróciłem na to uwagi, słyszę wycie ok idę dalej ale w nocy, podczas burzy, nie mając noktowizora brrr - grałem w nocy i naprawdę pogoda zrobiona jest niesamowicie.

Pytanie do was:
Czy w momencie gdy wpadamy do Składu, odpieramy atak i rozmawiamy z Sieryjem mozecie iść spać ?
Mnie pojawia sie napis ze nie mogę odpoczywać ponieważ są wrogowie w poblizu.
Obszedłem sklad i nic, pustki, wiec trzeba było w nocy iść do Instytutu.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 19 Maj 2014, 22:52

Może chodziło o bandytów stojących w przejściu między mapami? Poza tym praktycznie zawsze jakiś bandyta zacinał się w wagonie, w którym w wanilii leżała kurtka bandyty i amunicja 9x19mm.
@down
Miałem na myśli tych przy przejściu do Agropromu – w końcu przecież tam poszedłeś. Sądziłem, że to logiczne ;)
Ostatnio edytowany przez Pangia, 19 Maj 2014, 23:16, edytowano w sumie 1 raz
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 19 Maj 2014, 23:06

Pangia nie żartuj prosze
Mówisz o przejściach między mapami - przecież to środek mapy, jedno przejście jest do Kordonu, drugie do Baru, trzecie do Doliny i czwarte do Instytutu i każde z nich oddalone w spore odległości.
Co do wagonu to nie wiem nie sprawdzałem ale w takim razie to jaki jest zasięg jeżeli chodzi o spanie i wrogów ?
Nie mówcie mi ze na mapie nie może być wrogów aby można było się wyspać.
Wiem ze czasami bandyci wygrywają w Składzie ale zawsze potem Stakerzy Skład odbijają.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 19 Maj 2014, 23:11

Pewnie w skrypcie od spania jest wpisana funkcja "nil" zamiast "allways".
Tak właśnie jest, sprawdziłem. Niestety, zmiana na wartość umożliwiająca spanie na Agropromie wymagałaby nowej gry. :(


Zrób inaczej. Jeśli chcesz zaczekać do rana, zrób następujący myk.

1. Wejdź do menu.
2. Wciśnij F2
3. Wejdzie Ci ponownie do gry, ale jak zajrzysz do PDA zauważysz, że czas znacznie przyspieszył.
4. By zatrzymać przyspieszony upływ czasu ponownie wchodzisz do menu i klikasz F2.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez frosth w 19 Maj 2014, 23:23

@Pangia nikt normalny nie przegapia kolesia w wagonie który strzela nam później w plecy...
@Alex normalnie poszedłby kozak ale muszę oszczędzać na tłumaczy od LA... wybacz. W agropromie zes@REW4#$łem się prawie ze strachu, a też pomimo najszczerszych chęci trafiłem tam przed nocą bez możliwości snu. Nawet nie szukałem łóżka u Serża za szybko się działo.

edyt..
A przy okazji zapytam czy zmiana "trudności" w trakcie gry odnosi jakiś skutek?
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 19 Maj 2014, 23:43

frosth napisał(a):@Pangia nikt normalny nie przegapia kolesia w wagonie który strzela nam później w plecy...

W wanilii on w tym wagonie się na amen praktycznie zacinał, celował w ścianę i czekał na kulkę w plecy :P Nie wiem jak jest w AA2, nie pamiętam czy było grzebane w AI czy nie.

A przy okazji zapytam czy zmiana "trudności" w trakcie gry odnosi jakiś skutek?

Ogólnie to tak, na pewno gracz ma wyższą odporność na różnego rodzaju obrażenia (zakładając, że balans między poziomami trudności pozostał domyślny, bo można ustawić tak, że na Nowicjuszu będzie trudniej niż na Mistrzu).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez frosth w 20 Maj 2014, 00:11

Nie wiem czy Tułacze grzebaki coś w AI ale nie spotkałem się z tym w aa2. Koleś nawet jak się zaklinował w tym wagonie to z niego wychodził co kończyło się źle... dla niego przeważnie.
No dlatego zapytałem z tą trudnością bo jak na razie mniej celnie padają strzały ale mało... za mało :)
I we wszystkie najbardziej gówniane misje pada deszcz i jest noc. Jak kiedyś w to grałem to bardziej łaskawa pogoda była... spisek?
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 20 Maj 2014, 00:20

@ vandr
Nie chodzi o spanie w Agropromie tylko w składzie, ponadto "ten ciąg" misji jest tylko na początku tzn. bronimy Składu, potem ratujemy Kreta i Stalkerów, następnie zwiedzamy podziemia plus walka z kontrolerem, na koniec tłuczenie sie z wojskowymi. Trzeba go wykonać bo się nie dostaniemy do Baru, Powinność nas nie wpuści.

Będę szczery, w podziemiach nie zamierzałem siedzieć, a nuż się zrespawnuje kontroler a jak wyszedłem to pędęm do budynku który się znajduje rzut beretem od wyjścia z podziemi.
Przypałętało się kilku wojskowych a ja dziękowałem za tłumik, przesiedziałem tam całe 4 godz zanim zacząłem walczyć z wojskowymi aby zabrać dokumenty.
Za żadne skarby nie ma opcji żebym sie ruszył w nocy z tymi wyciami, jękami itd. Wiem że szansa na potwora jest niewielka co najwyzej jakiś mutant mnie dziabnie ale to jest ten p..... klimat o którym mówię.
Wiem ze ich nie ma ale .... po prostu wyobraźnia działa na najwyższych obrotach przy tych dodatkach.
W innych misjach nie ma sprawy - wyrabiam się w terminie szafa gra, nie wyrabiam sie wracam do bazy i idę spać.

@ frosth
To tam jest jakieś łóźko ?? Oj chyba sie tam przejdę jeszcze raz, nie zauważyłem ale spoko byłem tam "lekko" zestresowany.

edit
Co do misji w paskudna pogodę - ja w Agropromie mało nie zginąłem przez tą pogodę.
Jak dałem w długą do tego budynku to przez kilka minut sie nic nie działo, miałem sporo ammo ale nie chciało mi sie nawalać z całą grupą wojskowych. Stałem w budynku i w pewnym momencie rozpadał się deszcz oraz rozpoczęła się burza. Widziałem rewelacyjne pioruny które pojawiały sie niebie, przyznam sie szczerze ze sie zagapiłem i przez przypadek kątem oka zauważyłem jakiś dziwny błysk. Odwróciłem się i po kilku chwilach w drzwiach wewnętrzych w pokoju w którym stalem pojawił sie wojskowy. Miałem farta i go załatwiłem ale na wszelki wypadek burze podziwiałem z dalekiego kąta.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez FENIXS w 21 Maj 2014, 20:36

Witam czy wie ktoś jak naprawić błędy związane z granatami - dosyć często mam tak że granaty się zawieszają kiedy je chce rzucić .Wciskam przycisk rzutu i nic się nie dzieje szczególnie kiedy chodzi o rzut z większą siłom i wtedy muszę wybrać ponownie inna broń i na nowo granaty i dopiero zadziała . Miąłem już tak parę razy np: na złomowisku pojazdów na wysypisku kiedy to dostajemy zadanie obrony przed bandytami złomowiska pojazdów.

Uwagi moderatora:

Siłom i spacjom przed kropkom... - ati
Awatar użytkownika
FENIXS
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 10 Kwi 2014, 18:12
Ostatnio był: 27 Lis 2014, 22:46
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 21 Maj 2014, 20:45

Zwykły błąd (silnika zapewne), pojawia się we wszystkich grach z serii i wszystkich modach.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość