Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Postprzez Wuj Azot w 13 Maj 2014, 12:15

Witam,
ten problem był już poruszany ale nie padło żadne skuteczne rozwiązanie :(
Problem wygląda tak, po odniesieniu dokumentów do Sinu wysyłają mnie do fabryki Rostock nie mogę tam jednak dotrzeć gdyż chwile po wejściu na wysypisko (około minucie) gra wyrzuca do pulpitu bez względu na to co zrobię. Jeśli zrobie zapis w czasie pobytu na wysypisku, to później wyrzuca do pulpitu podczas wczytywania. Nie wyskakuję żaden kod błędu tylko stwierdzenie że program przestał działać.
Nie pomogło przeinstalowanie gry, próba przejścia z innego sejwa, cały czas gram na zainstalowanym patchu. Stoję w miejscu i nie mogę grać dalej :/
Co robić ?
Wuj Azot
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 14 Mar 2011, 23:13
Ostatnio był: 08 Cze 2019, 09:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Postprzez apg2312 w 13 Maj 2014, 12:39

Bo w tej fazie gry do Rostoku przez Wysypisko nie da się wejść, a przynajmniej nie powinno się dać.
Musisz iść dookoła, przez Agroprom, Construction Site itd. Popatrz na przejścia na mapie.

EDIT
Upss..sorry, coś źle przeczytałem :)
Spróbuj zmienić ustawienia grafiki na niższe lub wyższe. Oczywiście przed wejściem na Wysypisko.
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Postprzez mayer99 w 16 Maj 2014, 16:28

Mam identyczny problem co Wuj Azot...Patch jest, w Kordonie wszystko hula aż miło, natomiast na wysypisku mogę sie poruszać max 2 minuty niezależnie od tego co robię. Udało mi się expresowo zrobić misje dla Biesa, ale gra jest niemozliwa. Savy działają, ale ciągłe wyloty...:( Wuj Azot szukałem na forach, ale tylko ty miałeś ten problem co ja...?
Poradziłeś cos na to w końcu?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Postprzez leonardo w 17 Maj 2014, 15:47

Obstawiam że macie oświetlenie ustawione na "static light". Przestawcie na "dynamic light" lub "dynamic light dx9" i powinno hulać.

Też miałem z tym problem (przed patchem 1.3) że jak wychodziłem z wysypiska do "miasta" czekał na mnie pulpit. :E
Zono moja, serce moje.
Awatar użytkownika
leonardo
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 17 Maj 2014, 15:32
Ostatnio był: 11 Lut 2015, 19:41
Miejscowość: Kraków.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Postprzez mayer99 w 17 Maj 2014, 15:59

Niestety kombinowałem już ze światłem, dx10, dx9, suwaki na wszystkie strony i cały czas to samo...:(
Dziwne jest to, że LA w Kordonie śmiga naprawdę perfekcyjnie. Te wyloty zdarzają sie przy wejściu z Kordonu na Wysypisko czyli praktycznie sam początek gry. Próbuje grać od początku na dx9 max details z wyłączonymi nogami, bez pacyfikacji ziomali z frakcji Sin. Jeśli to nie pomoże to już nie wiem, LA nie dla mnie :( chyba.
Wyloty są przeważnie bez loga a jeśli już to taki:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : script_engine.cpp
[error]Line : 75
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_gulag.script:873: attempt to index field 'Object_didnt_begin_job' (a function value)
stack trace:
0023:6AFE461F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:6A461ECE xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:00D93AF9 XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle()
0023:6AFD1C1C xrCore.dll, thread_spawn()


Szczególnie linijka: OBJECT DIDNT BEGIN JOB mnie rozpitala...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: Wyrzut do pulpitu po wejściu na Wysypisko

Postprzez czuper w 21 Cze 2014, 13:37

Miałem ten sam problem i chyba znalazłem rozwiązanie.
Wywalało mnie nonstopem na Wysypisku po wzięciu misji dla Wielesa żeby iść do Fabryki Rostok.
Ale od początku.
Wyszedłem od Wielesa. Zgarnąłem fanty z obu super skrytek i ruszyłem w stronę tunelu na Kordon. Po drodze znalazłem samochód, UAZa nówkę. Pojechałem nim na Kordon, próbowałem przejechać na Rostok tym wejściem od południa ale się nie dało. Jedyna droga przez Wysypisko no to jadę tamtędy. Wbiłem na Wysypisko, dojechałem do miejsca gdzie kończy się droga. Zostawiłem auto i lecę na Rostok z buta. I zaczynają się crashe z komunikatem "Object didn't begin job". Crashe były niezależnie od tego w którą stronę się udałem. Nawet już przy próbie wczytania rostoku. Próbowałem też wejść na prawo do Doliny Mroku i jak tam wlazłem to po minucie tam mnie wywaliło. Pomyślałem że coś powoduje te crashe, coś co koliduje z mapą Wysypisko. I przyszedł mi do głowy samochód. Wczytałem sejwa jak wysiadałem a auta. Pojechałem z powrotem na kordon, zostawiłem UAZa, z buta pobiegłem na Wysypisko... i problem zniknął :D Mogę śmigać po całej mapie i nie wywala a i na Rostok wbiłem też bez problemu. Może się mylę ale wydaje mi się że u mnie pomogło pozbycie się auta z mapy.
czuper
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Cze 2014, 17:59
Ostatnio był: 28 Lut 2021, 11:11
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 37 gości