[Problem] Ciągłe "Zwiedzanie Pulpitu" czyli słynne CTD

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[Problem] Ciągłe "Zwiedzanie Pulpitu" czyli słynne CTD

Postprzez stalker19 w 11 Maj 2014, 23:19

Witam otóż ostatnio ukończyłem (Oczywiście ledwo co bo Generators i X2 jest zabugowany że masakra!) i teraz nie da się zupełnie grać , bo co 2-3 minuty zwyczajnie "zwiedzam pulpit", gram na statystyku choć próbowałem innych ustawień i to samo :/ , druga sprawa o którą pragnę zapytać, to jak jadę pojazem to naglę fpsy spadają do poziomu 2-5 możę i oczywiście klatkuje, ale jak jakimś cudem wydostanę się z tej "szklanej pułapki" to fpsy wracają do normy, miał ktoś podobny problem?? , podaje log oczywiście
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3400 @ 2.16GHz [GenuineIntel], F6/M15/S13, 2191.00 mhz, 65-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53286 files cached, 7907Kb memory used.
Init FileSystem 2.501759 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5565, May  1 2014

EH: E52F6BF982292D12899856B86928CEA3

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[2001016 K], reserved[20180 K], committed[75892 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16059 K], process heap[16059 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7367 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  ;please
! Unknown command:  ;aa
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\con] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_sun_far
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:95C2]: ATI Mobility Radeon HD 3430
* GPU driver: 8.17.10.1129
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1523 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1752964 K], reserved[55464 K], committed[288660 K]
* [ D3D ]: textures[528 K]
* [x-ray]: crt heap[115801 K], process heap[115801 K], game lua[3469 K], render[253 K]
* [x-ray]: economy: strings[6954 K], smem[0 K]
"d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 122680 K
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 117962 K
$ LA_DBG:[5463] Game_Start: Engine v1.3001(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 305 ms
* phase cmem: 122490 K
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 122490 K
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 32034 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[5463] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[5463] load_storehouse: size=[15]/[2379]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[5463] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[5463] Game_Init: Ver=[1.3001] Build=[5529=>5529] MemUsage=[16323.434]kB
$ LA_DBG:[5463] GameTime=[05:38:11] Map(39)=[la15_darkscape], MapSaved(19)=[la01_escape], knowMaps=[28]
* Log file has been saved successfully!
* Game greklerke_autosave is successfully loaded from file 'd:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\greklerke_autosave.sav' (5.810s)
* phase time: 5809 ms
* phase cmem: 189802 K
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 189878 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 189927 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 189927 K
* phase time: 7191 ms
* phase cmem: 297819 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_w_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader avg4
* phase time: 493 ms
* phase cmem: 301785 K
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65519 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 59791 verts, 1868 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65518 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65493 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56594 verts, 1768 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65486 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 33205 verts, 1037 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048569 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 789981 indices, 1542 Kb
* phase time: 153 ms
* phase cmem: 302010 K
* phase time: 89 ms
* phase cmem: 307662 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 43859 v(20), 28121 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(856K), IB(164K)
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 307699 K
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la15_darkscape\level.hom
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 307769 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 307950 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 49 ms
* phase cmem: 333595 K
* t-report - base: 1274, 367495 K
* t-report - lmap: 36, 36868 K
* phase time: 1956 ms
* phase cmem: 333944 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 333944 K
* [win32]: free[886628 K], reserved[70128 K], committed[1140332 K]
* [ D3D ]: textures[412388 K]
* [x-ray]: crt heap[333942 K], process heap[333942 K], game lua[33541 K], render[268 K]
* [x-ray]: economy: strings[21970 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[21792] la_ammo:ar:Build_Tables:Exluded:Ammo=[ammo_5.7x28_ap],box_size=NIL:<Warning!>
stalker19
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 27 Sty 2012, 16:21
Ostatnio był: 11 Maj 2017, 20:02
Miejscowość: Chełm\Wrocław
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Problem] Ciągłe "Zwiedzanie Pulpitu" czyli słynne CTD

Postprzez utak3r w 12 Maj 2014, 02:08

Ja wiem, że łatwiej założyć nowy temat, niż przeczytać istniejące... Pisałem już - ten błąd jest już naprawiony, poprawka ukaże się w drugim patchu.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Problem] Ciągłe "Zwiedzanie Pulpitu" czyli słynne CTD

Postprzez stalker19 w 12 Maj 2014, 06:57

W takim razie przepraszam , ale szukałem i podobnego problemu nie znalazłem na forum i nigdzie a CTD dzieją się od różnych rzeczy to chyba oczywiste , ale mimo wszystko można by stworzyć jakieś FAQ w Dziale Lost Alphy, aby uniknąć takich głupich pytań, to jest tylko propozycja i proszę nie traktować jako rozkaz. :)
stalker19
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 27 Sty 2012, 16:21
Ostatnio był: 11 Maj 2017, 20:02
Miejscowość: Chełm\Wrocław
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: [Problem] Ciągłe "Zwiedzanie Pulpitu" czyli słynne CTD

Postprzez utak3r w 12 Maj 2014, 08:43

Pewnie tak, ale jest nas za mało - a wolimy zająć się naprawą :)
W każdym razie - CTD na generatorach, w X2 i w sarkofagu będą wyeliminowane w patchu nr 2.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości