[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 11 Maj 2014, 08:34

Taki ogrom map to totalna tragedia, zupełnie nie wiem po jaką cholerę wrzucać aż tyle lokacji do gry, przecież to nie ma większego sensu i na dodatek będzie ważyło w przybliżeniu tyle, co suma rocznego uploadu filmików na YT.

:

Żartuję. :crisu:


"OD ZAWSZE" czekam na modziwo, które doda wszelkie możliwe mapy z poprzednich części, bądź chociaż ich większość i przez cały ten czas mam nadzieję, że ekipa tworząca tego typu modyfikację wykorzysta potencjał tych lokacji, w przeciwieństwie do hecy z - na przykład - Czystym Niebem, gdzie mapy były jedynie złem koniecznym, że tak to sobie nazwę, przy testowaniu nowych rozwiązań.

Jaram się w opór, jeśli chodzi o wielki świat gry.

Więcej eksploracji, więcej wymyślnych schowków i unikatowych broni/przedmiotów. Więcej "punktów widokowych" do wykorzystania dla snajperów (bo póki co ten styl gry nie ma zbyt wielkiego zastosowania w Stalkerach). Czasami wystarczy dodać na mapie drabinki lub schodki w kilku miejscach by uśmiechnąć się w stronę gracza, który nie gra tak, jak gra się w Call of Duty (co wiąże się z godzinami spędzonymi na kompilowaniu map niestety, ale warto). I mniej wojen frakcji, bo eksploracja staje się wtedy bieganiną, gdy gracz czuje, że ma nóż na gardle związany z tym, że za chwilę może wyskoczyć mu zadanie obrony pewnych punktów na mapie, przez co ch*j strzela cały fun z przetrząsaniem lokacji. Wystarczy już, że emisje są wystarczającym powodem do tego, by zerkać na zegarek.

Oby syf z rushowaniem jak w Czystym Niebie nie został powtórzony w Misery 3.0 lub Call of Chernobyl.

Inną sprawą z kolei jest implementacja fabuły w taki mapowy pierd*lnik, bo jeśli faktycznie coś takiego będzie czymś znacznie więcej niż jedynie mappackiem to roboty przy stworzeniu klejącej się fabuły będzie... Dużo, mówiąc delikatnie.

Zatem czekamy mając świadomość, że całość potrwa pewnie tyle, co tworzenie Lost Alpha. Jednak to zupełnie inne czekanie, gdy widać, że ktoś bierze się za tak wielki projekt nie rzucając słów na wiatr i nie kłamiąc, jak w przypadku LA (co okazało się po premierze i status "early access" nie ma tu nic do rzeczy, ale pomińmy ten wątek).
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 11 Maj 2014, 09:15

Crisu napisał(a):Więcej eksploracji, więcej wymyślnych schowków i unikatowych broni/przedmiotów. Więcej "punktów widokowych" do wykorzystania dla snajperów (bo póki co ten styl gry nie ma zbyt wielkiego zastosowania w Stalkerach). Czasami wystarczy dodać na mapie drabinki lub schodki w kilku miejscach by uśmiechnąć się w stronę gracza, który nie gra tak, jak gra się w Call of Duty (co wiąże się z godzinami spędzonymi na kompilowaniu map niestety, ale warto).


Ja tam sobie zwiększyłem wartość skoku o 100% i granie snajperem teraz a wcześniej to niebo a ziemia. Smigam w Zatoniu po rurach, poluje na pacjentów z budynku BIS, kampie na dachu zabudowań, gdzie byli kiedyś najemnicy. Niby drobna ingerencja, ale klimat gry niesamowity.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 11 Maj 2014, 10:13

Mówiąc szczerze można całą fabułę wywalić, i zostawić misję z przejściem do Prypeci i tylko to, całą resztę można wyrzucić, i zastąpić je sporadycznymi zleceniami które po jakimś czasie by znikały i pojawiały się w rotacyjnym etapie.
Oczyszczanie-Szukanie-Eskorta-Uwalnianie i od nowa, jeśli zadanie się pojawi u handlarza to dostajemy cynk na PDA, i mamy czas 2-3 dni na odebranie zlecenia jeśli tego nie zrobimy zadanie zostanie wykonane przez inną grupę. I jeśli można takie zwieńczenie tego marzenia, dodać różne płace za zadania. Żeby za jedno zadanie można było dostać za każdym razem(3-4 różne ceny) inną nagrodę.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 11 Maj 2014, 10:26

@KOSHI

To rozwiązanie przywodzi na myśl Nanosuit z serii Crysis, gdzie energia kostiumu znacznie wspomaga siłę, dzięki czemu skaczemy gibko jak sarenki, ale to chyba faktycznie jedyne możliwe wyjście z problemu, w którym nawet twórcy samego Zewu nie przewidzieli dostępu do miejscówek, które przyprawiają snajperów o wzwód. Taka sytuacja. I w takiej sytuacji partyzanckie metody zdecydowanie na plus.

- - -

Z innej beczki - wcześniej narzekałem na to, że NPCe rzucają granatami tak precyzyjne, że dają radę wrzucić je Majorowi do kieszeni z dystansu stu metrów. Nie tylko ja miałem takie odczucia, dlatego pozostając w tym temacie chcę zameldować, że te narzekania są niczym w porównaniu do momentu, w którym przychodzi nam do pozostania w Zonie, kiedy reszta oddziału wraz ze Strielokiem ewakuuje się śmigłowcami z Prypeci.

:

To sam koniec gry, jak każdy (lub nie każdy, stąd zamknięcie w spoiler) zapewne wie.


Otoczeni przez wesołą zgraję fanatyków obrywamy ze wszystkich stron, ale who cares jeśli mamy na sobie exo: je*ać obrażenia, bóletpruf na 100%. Wszystko w porządku, szanse przetrwania przygwożdżającego ataku dość znaczne, ale ruszyć się nie da, bo przy byle wynurzeniu mordy zza betonowego umocnienia zmielą ołowiem jak świeże mięsko, dlatego trzeba przez chwilę posiedzieć za pomnikiem wybijając metodycznie pojedynczych delikwentów. Przyjemność.

"No, na pewno".

Uwzięli się na te granaty tak bardzo, że lecą ze wszystkich stron i ни хуя nie da się nic z tym zrobić jak tylko ruszyć tyłek i zwijać czym prędzej, dlatego nie polecam przy tym fragmencie rozgrywki taktyki spokojnego, pojedynczego wybijania pionków Monolitu. Zawsze coś wyk*rwi. I to w naszej kieszeni.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."

Za ten post Crisu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Maj 2014, 10:28

Powiem tak: na pewno nie dodamy wszystkich map z Call of Chernobyl, tylko parę (powiedzmy 4), bo w przeciwnym razie gra nie poszłaby na żadnym kompie. :)

No i to wszystko jest tylko w sferze planów, żadna praca nie została rozpoczęta, bo a) nie wiadomo, czy MISERY 3.0 w ogóle się ukaże, b) a jeśli tak, to czekamy na ukazanie się CoC.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 11 Maj 2014, 10:43

Trikster napisał(a):nie dodamy wszystkich map z Call of Chernobyl, tylko parę


...i jeśli pomysł projektu wypali to oby były to te większe mapy, na których pytanie o przejście na inny poziom nie pada po kilku krokach, tak jak w SoC. Fajnie "marnować" czas tam, gdzie duży teren daje całkiem fajne możliwości. To wciąga, dzięki temu mod/gra żyje długi czas.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Maj 2014, 11:43

@ Trikster - załóżmy, tfu, ze Misery 3 nie powstania a CoC tak, czy w takim przypadku przewidujecie dodanie tych kilku map do Misery 2 ?

@ KOSHI
zwiekszyłeś wartość skoku czyli ile teraz zwyz ?
czy mozesz podać przykład na jakie budynki wskakujesz ?
bo sadziłem ze to jest jak z budynkiem gdzie pszeszkadzamy najemnikom i bandytom ze sie na niego NIE DA wejść, bo nas odpycha niewidoczna skała
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Maj 2014, 11:56

Dodanie kilku map to MISERY to byłoby właśnie MISERY 3.0 - to przecież gigantyczne przedsięwzięcie by było. Usprawnienie AI, dodanie zadań, frakcji, nowych ficzerów itd., do tego jeszcze poprawa bugów - wymagałoby to wszystko setek godzin zabawy i nie robi się tego hop siup.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez sms216 w 11 Maj 2014, 12:04

Witam, mam problem gdyż kiedy zginę i spróbuję wczytać grę wyskakuje bugtrap. Ktoś tak jeszcze ma? I czy wam też broń "wyskakuje" z łapek jak wczytujecie grę?
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 15:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 11 Maj 2014, 12:21

Obecnie mam ustawione na 13,7 moc skoku. Wcześniej miałem 10, ale był problem z włażeniem na niektóre niskie budynki. 13,7 wygląda z deka nie naturalnie, ale nie chce mi się bawić w ustalanie precyzyjne tej kwestii. Pewnie z 12,5 wyglądałoby lepiej.

Budynki:

BIS, stacja Janów, wagony dookoła stacji, domki i kontenery w Żelaznym Lesie, budynki w Tartaku i Leśniczówce, rury w Zatoniu (z racji załamań nie dało się po nich chodzić), Szewczenko - górna belka stalowa (piękna miejscówa), drzewa (ostatnio kimałem nawet tam), budynek, gdzie jest Tasak (na najwyższy wchodzimy na raty). Praktycznie na każdy niski i średni (jak są jakieś elementy, po których się da wchodzić wyżej) da się wejść. Wlazłem nawet na szczyt koparki w Jupiterze i siedziałem w takiej norze za czerpakami i tylko nos mi wystawał (może się i da normalnie to zrobić, ale nie próbowałem).
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Spell406 w 11 Maj 2014, 13:27

Hi

Podczas wykonywania zadania "Zakłócenia radiowe" po rozmowie z zamkniętym w szafie porucznikiem wywala mnie do pulpitu. Dzięki pomocy @Crisu zmieniłem ustawienia na minimalne i przy kolejnej próbie zostałem dla odmiany uraczony bugtrapem:
Kod: Zaznacz wszystko
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 603045 indices, 1177 Kb
* phase time: 382 ms
* phase cmem: 302891 K
* phase time: 121 ms
* phase cmem: 308584 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 42883 v(20), 23058 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(837K), IB(135K)
* phase time: 57 ms
* phase cmem: 308603 K
* Loading HOM: c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\pripyat\level.hom
* phase time: 2517 ms
* phase cmem: 309506 K
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 309506 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 309506 K
* t-report - base: 1038, 331925 K
* t-report - lmap: 28, 28675 K
* WARNING: player not logged in
* phase time: 5454 ms
* phase cmem: 362172 K
* phase time: 61 ms
* phase cmem: 362172 K
* [win32]: free[2804876 K], reserved[185744 K], committed[1203620 K]
* [ D3D ]: textures[384318 K]
* [x-ray]: crt heap[362172 K], process heap[29836 K], game lua[47499 K], render[193 K]
* [x-ray]: economy: strings[35709 K], smem[1005 K]
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_32 | 11059 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_35 | 11065 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_37 | 11077 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_38 | 11086 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_39 | 11092 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_40 | 11098 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_41 | 11103 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_44 | 11111 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_45 | 11119 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_46 | 11124 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_47 | 11135 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_48 | 11147 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_49 | 11165 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_50 | 11177 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_51 | 11191 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_52 | 11209 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_53 | 11218 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_54 | 11226 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_56 | 11242 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_57 | 11250 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: pri_hiding_place_59 | 11269 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_52 | 11285 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_53 | 11289 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_55 | 11295 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_56 | 11299 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_58 | 11302 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_60 | 11310 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_61 | 11314 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_62 | 11319 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_63 | 11331 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_64 | 11334 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_65 | 11338 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_66 | 11345 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_67 | 11358 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_68 | 11367 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_69 | 11371 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_70 | 11387 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_71 | 11391 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_75 | 11403 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_76 | 11408 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_77 | 11422 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_78 | 11424 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_79 | 11426 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_80 | 11430 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_82 | 11449 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_83 | 11453 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_84 | 11458 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_85 | 11471 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_86 | 11476 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_87 | 11490 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_88 | 11493 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_89 | 11498 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_90 | 11503 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_91 | 11507 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_92 | 11513 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_93 | 11517 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_94 | 11522 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_95 | 11528 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: jup_hiding_place_97 | 11542 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_58 | 11607 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_59 | 11616 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_60 | 11624 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_61 | 11627 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_62 | 11635 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_63 | 11643 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_64 | 11644 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_65 | 11645 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_66 | 11650 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_67 | 11651 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_69 | 11659 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_72 | 11667 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_73 | 11684 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_74 | 11691 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_75 | 11698 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_76 | 11703 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_77 | 11708 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_78 | 11715 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_79 | 11719 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_80 | 11735 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_81 | 11739 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_82 | 11751 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_90 | 11759 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_91 | 11764 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_93 | 11768 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_94 | 11770 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_95 | 11774 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_97 | 11792 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_98 | 11808 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_99 | 11810 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_100 | 11815 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_103 | 11826 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_104 | 11839 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_105 | 11855 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash loaded: zat_hiding_place_106 | 11864 | true
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader model_def_point_4
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_def_shadow_4
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader particle_alphaonly
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_def_lqs_3
compiling shader model_def_lplanes_3
compiling shader model_def_lplanes_2
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_def_lqs_2
! Cannot find saved game ~#i#:inventory_radiation.change_inv_arts_rad: inv_arts_rad= 0
! Cannot find saved game ~#i#:inventory_radiation.change_inv_arts_rad: inv_arts_rad= 0
compiling shader model_def_lplanes_1
! Cannot find saved game ~#i#:inventory_radiation.change_inv_arts_rad: inv_arts_rad= 0
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_ak74_alt
H_Parent sim_default_monolith_1
! Unknown command:  dump_infos
! Cannot find saved game ~#i#:in cover
! Cannot find saved game ~#i#:inventory_radiation.change_inv_arts_rad: inv_arts_rad= 0
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 444407 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

Jakieś pomysły co by mozna z tym zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Spell406
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 28 Gru 2013, 23:48
Ostatnio był: 30 Mar 2015, 08:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 11 Maj 2014, 13:45

@Spell406 Według mnie to jest jakiś problem z zapisem( autozapisem dokładniej), ale nie wiem czemu nie ma nic po linijce stack trace:
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości