[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 09 Maj 2014, 16:08

Zainstaluj tą drogą:

1. Autumn Aurora 2
2. Patch 2.04
3. Oficjalny ENB(podmień pliki zarówno z BIN jak i z Gamedata).

Przeczytaj instrukcję instalacji ENB'a parę postów wcześniej by upewnić się, że wszystko jest ok.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 09 Maj 2014, 17:06

hmm ok w miarę podobne do twojego ale teraz mam "pływanie" czyli spadek fps
ciekaw jestem dlaczego - mam 2 GB RAMu i to sie nie zmieniło, wiem ze to niewiele ale cos spowodowało ten spadek
bede musiał posiedziec i po sprawdzac, poprzednio było całkiem całkiem
dzięki za info :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 09 Maj 2014, 17:25

Chodzi o taki lag myszki? Że ruszasz nią a kursor jakby się poruszał z takim opóźnieniem? Jak tak to daj znać bo wiem jak to naprawić.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 09 Maj 2014, 19:53

owszem o to chodzi
ale u mnie problemem było to ze miałem odpalone kilka stron i internet ( a miałem zajrzeć do SoC tylko na chwile)
zamknąłem i działa jak powinno
a tak na wszelki wypadek jak naprawiac taki lag myszki ?
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 09 Maj 2014, 20:01

W konsoli/user.ltx ustawić wartość:

cam_slide_inert na 0.25. Nie wiem czemu tak jest, ale po wgraniu mojego user.ltx z tą i paroma innymi wartościami laga myszki nie mam.

Przestrzegam przed graniem w AA2 z załączoną przeglądarką i programami w tle. Po co sobie na życzenie psuć wydajność...:)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 09 Maj 2014, 21:01

ok dzieki będę pamietał
nie ukrywam ze rozpocząłem gre jeszcze raz i zauwazyłem jedna rzecz
czy uzywanie karabinu z luneta przypomina patrzenie przez dziurke od klucza ?
przepraszam za określenie, nie chce nikogo urazić ale najbardziej mi do tego pasuje
"kupiłem" AK Biesa i zobaczyłem czarna obwódkę dookoła, to co on ma to jest chyba kolimator albo luneta o małym powiększeniu 1,5x max bo niewiele przybliza

jak sie pozbyć tej czerni w celowniku ?
próbowałem poszukać na forum ale nic nie znalazłem
za pomoc zrewanżuje sie Kozakiem :-)
pozdr
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 09 Maj 2014, 21:57

Skorzystaj z tego i wybierz sobie celowniki wedle uznania. ;)

Kilka nowych screenów...tym razem do Prypeci zawitała nieco przyjemniejsza aura. :) (screeny robione o siódmej rano czasu gry).

:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive alex_dragon.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 10 Maj 2014, 01:17

dzięki choc z nich już korzystam
chodzi mi o cos takiego jak "gnomus" czyli widzimy nie czerń dookoła celownika ale zarys
choć niektóre gnomus mi nie przypadły do gustu :-(
chyba sobie je troche zmodyfikuje

dzieki i kozak leci :-)
pozdr

no i mam pierwszy pancerz z noktowizorem ale koloru zielonego
wie ktoś jak zmienić go na szary ?
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 10 Maj 2014, 07:04

W AA2 jest jakieś 6 albo więcej rodzajów noktowizji. Im lepszy kombinezon - tym lepsza noktowizja. Koniecznie chcesz go zmienić, czy nie chcesz iść na łatwiznę i poczekać na nagrodę w postaci lepszego kombi i noktowizji? :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 10 Maj 2014, 13:18

Ok w takim razie bedę czekał, myslałem ze noktowizja ma standartowy jeden kolor, a ten w kombinezonie stalkera jest niebieskawy przez co mało wyrazisty, jak mówisz ze jest kilka typów poczekam,
Wrzuciłem celowniki od gnonumsa i wg mnie jest to ogromna różnica jak patrzę przez dziurkę od klucza a widze co sie dookoła dzieje.

vandr mam pytanie odnośnie ikonek,
Np apteczki wygladaja jak w Misery, (jestem jej fanem więc tym bardziej jestem zachwycony :-), przenosiłeś je z Misery czy stworzyłeś samodzielnie ?
Zastanawiałem się nad przeniesieniem przedmiotów, wyglądu karabinów i pistoletów z Misery, nie wszystkich oczywiście ale części. Na forum przeczytałem ze mechanika CoP i SoC jest inna i to tak nie działa.
Rozumiem ze chodzi o animacje np przeładowywania broni itd ? A co ze zwykłymi przedmiotami które można by było sprzedawać u handlarzy w celu zwiekszenia immersji. Nie ukrywam ze jak przeszukuje trupy w SoC i Misery to w Misery sie zastanawiam co jeszcze znajde. w SoC jest to po prostu źródło amunicji i jedzenie i to wszystko.

Wiem ze SoC i CoP to różne gry, tam mamy BAZE np w Stacji Janów czy na Szewczence i mozemy działać, nosic itemy do sprzedania itd a w SoC przestrzenie są za duze zeby ganiac wiec pomyslałem zeby dodac taka opcje jak naszywki z CoP czy jakies przedmioty wartosciowe.

jest jakis haczyk na który powinienem uważać ?
pozdr Adam
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 10 Maj 2014, 16:18

Ikonki przenosiłem z Mizerii. Jak chodzi o przenoszenie broni - mniej więcej tak, należy każdy przedmiot z CoPa(nawet drobną paczkę papierosów) przerabiać na silnik SoC'a...tak więc niestety to nie jest takie proste. :(
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez alex_dragon w 10 Maj 2014, 18:50

No żesz nieładnie mówiąc :-(
Widzę że nie jest za łatwo ale mogłem się tego spodziewać

Powiem tak, SoC ma klimat, jak np ide w nocy aby zabić pijawki to sie oglądam 3 razy za siebie, jak ryknie taka to szok, po prostu rewelacja. AA2 + TT z ENB wymiata, bez dwóch zdań. Żaden Complete czy coś innego sie nie umywa, bez obrazy dla twórców po prostu uważam ze zona powinna być szara, odpychajac a nie czerwone kwiatki na polach jak w LA. To nie busz tylko zona, tak sobie ja wyobrażam, brudna, szara, rdzawa, teren gdzie była katastrofa i dzieją sie dziwne rzeczy, anomalie itd.
Pod wzgledem klimatu oraz map SoC + ten mod jest po po prostu świetny.

Jestem też fanem Misery w CoP, ilośc itemów, dokładność broni, różne opcje to powoduje ze po raz kolejny chce iśc zeby zobaczyć co ma koleś który probował mnie zabić. Masa itemów, ich przeznaczenie, nagromadzenie mutantów na 1 km kwadratowy powoduje ze co chwilę jestem zaskakiwany jakimiś sytuacjami.
Ale tam są tylko 3 mapy, niestety troche bywa to nudne choc zdarza sie to bardzo rzadko. Jak jest za duzo mutantów to robi sie meksyk, nagle w jednym miejscu jest banda kotów, psów, mięssaczy, pijawki, bandyci, najemnicy i nibyolbrzym i kazdy z niezwykłym zamiarem uśmiercenia gracza.

Czytałem na forum tutoriale, sprawdzałem różne informacje i nie ukrywam że mam spory mętlik.
Raz czytam ze przenoszenie itemów, broni z moda pod CoP na SoC jest cieżkie ze względu na to jakie są róznice między tymi grami. Ze na tym samym silniku jest CoP i CS a SoC na innym (chyba ze coś pokreciłem).
Innym razem natknąłem sie na termat r_populik

viewtopic.php?f=53&t=22914&p=281719&hilit=przenoszenie+broni#p281719

w którym pisze ze przenoszenie modeli z CoP do SoC jest łatwe.

Zastanawiam sie co byłoby łatwiejsze z racji tego ze dobrze by było mieć wszystko na raz.
W SoC podoba mi się AA2 + dodatki za racji klimatu, map, historii. Brakuje mi upgradów broni oraz kombinezonów z CS i CoP.
W CoP podoba mi sie mod Misery i masa itemów, immersji jaka sie pojawia, wykonania broni, szczegółów przedmiotów itd.
W CS podoba mi sie mod The Fraction War - prawie czysty freeplay i ciekawe opcje, są modyfikacje dotyczace broni, ciekawe itemy itd.

Zastanawiam sie co byłoby łatwiejsze - przenieść wygląd/textury bez ENB do CS czyli moda TFW i tam zmodyfikowac ikonki czyli przenieść te z Misery, dodać opcje itd ponoć to jeden silnik.
Czy też jednak moze jak mówił r_populik jest jakiś łatwy sposób na przeniesienie modeli z CoP (np Misery) do SoC (AA2) ? Wtedy do AA2 mógłbym dodać przedmioty, broń itd.
Ale ty z drugiej strony mówisz ze to przerabiałeś na silnik SoC wiec nie jest to taki proste.

Wyjasnie dlaczego tak sobie utrudniam życie, chodzi o to ze w w CoP czy CS mamy do czynienia z upgradem broni co oznacza ze dobra broń to skarb i inwestujemy w nią sporo kasy.
W SoC jest tak ze nosze czasami ze soba celowniki i strzelam z zdobycznej broni, jezeli jakas ciekawa znajde.
Zalezy mi na tym aby było jak w CS czy CoP ze broń staje się czymś do czego sie przywiązujemy, poprzez osobiste preferencje: lzejsza, celniejsza, bardziej odporna na uszkodzenia itd .. Tego mi w SoC bardzo brakuje, z kolei atmosfery z SoC brakuje w CS i CoP :-(


Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
pozdr Adam

vandr - czy mógłbyś mi powiedzieć na czym polega przenoszenie modeli z CoP/CS do SoC albo wskazać gdzie tego szukać ? dzięki z góry
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości