[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Asaimp w 08 Maj 2014, 19:17

:

kaczor_1991 napisał(a):Odkąd stalker właściwie upadł rzadko tu zaglądam z dwóch powodów. Po pierwsze wiele się w świecie stalkera nie dzieje, a ile można wałkować w kółko to samo... A po drugie: bo jedyne co się dzieje albo może się stać to LA i nie chcę się za bardzo nakręcać, żeby nie było jak ze sławetnym Duke Nukem Forever.

Przyszedł czas odwiedzin, a nóż pojawi się jakaś ciekawostka o LA, może nawet data premiery i cóż widzimy? Zółć, hejt i jazda po jakimś tajemniczym filmiku. No to się cofam post po poście do źródła całej afery chłonąc kolejne porcje kwasu aż dotarłem do filmu... I wiecie co? Większości z Was przydałoby się na jakiś czas zapomnieć o tym modzie.

Zapomnijcie o oczekiwaniach, nie snujcie domysłów na temat cudów jakie tam będą, bo ich nie będzie. To oczywiste, że będzie deja vu, że będą podobnie wyglądające lokacje, podobny gameplay, odczucie "nic nowego". Ale jak chcecie dodać coś nowego? Jakieś fajne nowe modele na pewno się trafią, ale dużo ich nie będzie. W większości scenografia będzie zbudowana z już istniejących klocków i chociaż będą inaczej poustawiane to i tak będą wywoływały skojarzenia w stylu "ja już tu byłem i widziałem to". Nie zrobią nagle stalkera 2. To będzie stary, dobry shoc tylko nieco przemieszany. Ze wszystkimi (większością?) jego zalet i wad. Tu coś dodadzą, tu coś dorobią, tu coś zmienią... Ale to ciągle ta sama gra, a wielu z Was zapomina, żę to TYLKO MOD i to robiony przez grupkę entuzjastów za darmo.

Dlatego mam prośbę. Zapomnijcie o tym modzie, dajcie odetchnąć sobie, dezodorom i temu tematowi na forum, a jak tu traficie za kilka miesięcy i traficie na taki filmik to przekonacie się, żę wygląda on naprawdę zachęcająco biorąc pod uwagę możliwości samej gry i jej silnika jak i twórców (nie umniejszając ich zasług oczywiście ;) )

Ale dobra, też jestem Polakiem, też sobie trochę pohejtuję;) Jedyne co mnie zabolało w tym filmiku to muzyka. Zauważyłem ją w momencie strzelaniny i... trochę mnie rozbiła. Mam nadzieję, że była użyta tylko dla potrzeb filmu, bo jak będzie też w grze to będę grał przy wyłączonych głośnikach. Co w zonie robi muzyka z matrixa?


W spoilerze macie cytat bardzo mądrego użytnika naszego forum. Wszystko co napisał jest teraz prawdą. W skrócie:
LA to tylko mod do gry i nie będzie on nigdy zastępywał S.T.A.L.K.E.R.A 2! Pamiętajcie o tym. A teraz wielkie bóle dupy jakie to bugi, ile to problemów z DX'ami...ehh tam.
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Darth ReX w 08 Maj 2014, 19:29

@up i wcale nie ma do tego nic fakt, że to miało być wypuszczone za kilka miesięcy w pudełku.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 07:27
Kozaki: 224

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 08 Maj 2014, 19:43

arctor napisał(a):białe artefakty graficzne gdzieś oddali.


Spróbuj tego, może pomóc - o ile to jest to, o czym myślę.

Darth ReX napisał(a):@up i wcale nie ma do tego nic fakt, że to miało być wypuszczone za kilka miesięcy w pudełku.


Nie masz bladego pojęcia o cyklu produkcyjnym oprogramowania, prawda?
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive arctor.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez apg2312 w 08 Maj 2014, 19:49

Suchy1 napisał(a):(...)a pro po to przeszedłem wszystkie cześci stalkera na modyfikacjach np misery 2.0 na ZW i bez więc już chyba się nie zamotam i wogole to gram pierwszy raz na zagranicznej wersji (jezykowa)(...)

Zapomnij o grze "na pamięć". Gwarantuję Ci, że jeszcze nie raz się zamotasz, i nie raz poprosisz o podpowiedź :P
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Iwaszka w 08 Maj 2014, 19:50

Ehh marudy same.
Bólo duping wszędzie.
Spokojniej, ciśniecie na wszystkich, a to nie jest gra ze studia tylko od ludzi którzy robią to w wolnym czasie (mi by się nie chciało), do tego wspierają ja po wydaniu (a po co skoro ja przeszedłem np. bez patcha - mogli to olać).

Jak wam takie idealne stalkery w głowach to idźcie cisnąć w temacie na temat STALKERA 2.
Na surwarium najeżdżać toż to szmira - ambitna, ale jednak szmira i zmarnowany czas developerów.
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 695
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 16:19
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez AlianPl w 08 Maj 2014, 19:52

@Up a sam marudzisz, :caleb: Ale racja, marudzić potrafią a o guziku donate pewnie nie słyszeli. Mimo że chłopaki o suchej mordzie tą gre pare lat stawiali.

Mógłbym doradzić, jeden mały ale bardzo pomocny cwancyk.
Osobiscie samochody mi sie tutaj nie podobają, dziwnie jeżdżą, rosyjski wszędowłaz Niva, ledwo radzi sobie z gorkami i ma tylko naped na tyl itp.
Kod: Zaznacz wszystko
Rozumiem ze nie łatwe jest zaprogramowanie symulacji jazdy autem w grze w ktorej aut nie mialo byc. Do tego nawet mapy nie sa przystosowane do tego ;P.


Tak wiec, skrzynka kozaka, za dodanie funkcji szybkiej zmiany lokalizacji, moze byc jak w Czystym niebie za mamone, ale sadze ze fajniejsza funkcja byla by jak w falloucie, tylko dodać koszt jedzenia wody, moze byc nawet jakis RNG z bandazami i amunicja. No i zamiast, samochodu to kompan, npc. by tarchał graty :D
Ostatnio edytowany przez AlianPl, 08 Maj 2014, 19:57, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
AlianPl
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 07 Wrz 2009, 18:02
Ostatnio był: 22 Lis 2014, 18:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 08 Maj 2014, 19:57

AlianPl napisał(a):No i zamiast, samochodu to kompan, npc. by tarchał graty :D


Jaki wygodny :E

Jest to temat do przemyślenia - w kolejności następnej, po ustabilizowaniu.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez arctor w 08 Maj 2014, 20:06

utak3r napisał(a):Spróbuj tego, może pomóc - o ile to jest to, o czym myślę.


Dzięki wielkie pomogło!.

btw
Lista kontaktów też znowu działa.
arctor
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 31 Mar 2009, 22:31
Ostatnio był: 25 Sie 2017, 01:39
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez AlianPl w 08 Maj 2014, 20:14

utak3r napisał(a):
AlianPl napisał(a):No i zamiast, samochodu to kompan, npc. by tarchał graty :D


Jaki wygodny :E

Jest to temat do przemyślenia - w kolejności następnej, po ustabilizowaniu.


Ła :D zaraz ze wygodny, wynajem najemnika-stalkera miala by koszty. Lub ewentualnie misje zwiazana z jegomosciem.
Potrzebowałby rowniez zarcia, no i amunicji. Teraz tylko pytanie jak to rozwiazac, moze by informowal nas, moge położyć głos, jakby co :D
Dwa: Funcja komunikacji z nim byla by wazna,typu stoj, za mna itp, no i jego stosunek do przeciwnika, sam osobiscie jestem skrytobójca i nie chcialbym debila ktory wbiega w przypadkowego przeciwnika :D ,a sam system walki bylby zalezny od ilosci walk przeprowadzonych przez niego (rookie, veteran itp) Mysle ze smierc kolegi byla by denerwujaca wiec, godmode z funkcja lezenia i płakania byla by bardziej namiejscu niz jego smierc.
Trzy, przystapujac do frakcji to chyba normalne walczyc z kims ;d

A i wazne, "nasz" npc, musiałby miec mniejsza rozpietosc barów, by dało się przejsc obok niego w waskim korytarzu :D
Awatar użytkownika
AlianPl
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 07 Wrz 2009, 18:02
Ostatnio był: 22 Lis 2014, 18:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Alucard w 08 Maj 2014, 20:26

To już zamiast tak kombinować z NPC'ami, który na 100% tak czy siak, denerwowałby niemiłosiernie graczy swoim brakiem przystosowania do danej sytuacji, można by było zrobić tak, że przez PDA zamawiałoby się po prostu kuriera, który pojawiałby się w konkretnym na mapie miejscu i za odpowiednią opłatą przenosił nasze rzeczy, bez naszego ciągłego nadzoru. Przychodzimy do danej lokacji i wuala, mamy w naszym schowku nasze fanty. Ale tak prawdę mówiąc, czy w ogóle warto? Według mnie powinno nie być takich wygodnych możliwość. No ale skoro już ktoś rzucił taki pomysł ...
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez ZiomB w 08 Maj 2014, 20:33

Nawet nie wiem czy silnik gry by pozwolił na taką modyfikacje. :P
Choć prawdę mówiąc jest strasznie nierealna, ludzie proszę was... to jest Zona. :E Tutaj nikt o zdrowych zmysłach nie będzie robił po trzy rundy 10 kilometrów niosąc plecak wypchany dobrymi i sprawnymi karabinami (bo kiepskich raczej nie trzymacie po schowkach :P ) i artefaktami za jakieś nędzne ruble.
Co do pomysłu NPCa, to wszystkie jego funkcje jakie wymieniłeś AlianPl, posiada towarzysz w Falloucie. :P
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Alucard w 08 Maj 2014, 20:35

... który jednak nie był tak problematyczny do stworzenia, jakim jest towarzysz w Stalkerze :D
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości