[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 08 Maj 2014, 17:58

@Pagia kto ci powiedział że tylko w Ekologu/Sevie? N aluzie idzie toz robić w Świcie. Trzeba tylko pokombinować tak jak ja i jest okej.

@Beziele AS Vał powinnien byc ichy tak samo jak WSS czyli że cię praktycznie nie słychać, ale może coś było pozmieniane w Misery, a sam nie latałem z tym karabinem jeszcze.

@alex_dragon
1.Powiedz w których ci notkowizor nie działa bo we wszystkich z któych strzelałem wszystko działało u mnie prawidłowo.
2. Pomysł jest bardzo dobry. Jeżeli kojarzysz Insurgency to wiesz jak dobrze zostały tam wykonane celowniki. Jeżeli nie... to zobacz bo według mnie jedna z niewielu gier gdzie ukazane jest to tak realistycznie i pięknie zarazem.
3. Wykrywacz PDA. Nie głupie, ale czy aż tak niezbędne... moim zdaniem nie, lecz kląć nie bęe jak w grze będzie. Tylko że taki wykrywacz PDA wykrywałby wszystkie PDA. Takie urządzonko sąze że nie patrzy czy osoba która go niesie zyje czy nie. Oraz zostaje sposób ukazania tego. Radar? Czy wersja jak w detektorze Echo?
4. Co do M14 się wypowiadac nie będe bo nie znam się na tej bronii, lecz z teog co widziałem w misery nie powinno być tak an dorbą sprawe problemu z tym.
5.Więcej Npc jak najbardziej. Popieram
6.Ksywka by mu się przydała. Wątpie by na Skadowsku wołali na niego zat_medic_..
7. Raz widziąłem ślepe psy obok wejścia w pobliżu płaskowyżu, ale żadnych ludzi tam nie widywałem, a chodziłem o różnych porach.
8. Specjalne zamówienia na broń? Do Żwawego by pasowało. Byśmy robili za takiego jego posłańca nie jako XD. Można zawsze stworzyć całą serie questów dla niego i to jak pomagamu mu w binzesie. Wiem wiem odpłunąłem lekko. Ale co do takich zamówień można by coś też dodać do naukowców tylko z artefaktami, taką umowę jaką miał Garry.
9. Taka ładownica byłaby spoko. I im wyższo tierowy kombinezon tym więcej rzeczy moglibyśmy nosić. Jak np. moją upragnioną ładowarke.
10.Wszystkie upgrady do broni i kombinezonów? Myśle że to słąby pomysł. Ew. pokusiłbym się o dodanie nowych ugradów oraz ugradów to stroi i broni które go nie mają.
11.Sajga ma magyznek standardowy pudłekowy 10 naboi najwięcej. Powyżej tej liczby sa Magazynki bębnowe. Można by zrobic, ze zamaist nosić magazynek pudełkowy mamy upgrada na magazynki bębnowe. Pojemnosć = 12, 20 albo nawet 30! Chociaż 30 to już lekka przesada.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez _zapalony w 08 Maj 2014, 18:12

karol626 napisał(a):
1.Powiedz w których ci notkowizor nie działa bo we wszystkich z któych strzelałem wszystko działało u mnie prawidłowo.
2. Pomysł jest bardzo dobry. Jeżeli kojarzysz Insurgency to wiesz jak dobrze zostały tam wykonane celowniki. Jeżeli nie... to zobacz bo według mnie jedna z niewielu gier gdzie ukazane jest to tak realistycznie i pięknie zarazem.

W którejś tam nie działa, sam Ci też nie wymienie, ale potwierdzam. No i oczywiście w lornetce nie działa. A na logikę powinien :)
Co do celowników to właśnie dziś pierwszy raz pograłem w Red Orchestra 2 na multi i tam też jest to bardzo pięknie zrobione. Z tego przykładu co Ty podałeś na screenach wygląda zwyczajnie :E

@alexdragon Twój post z poprzedniej zdaje się strony, motywujący i zachęcający jak zawsze :D Zasłużony Kozak

@nati20 Sam zostawiłem wszystkie helikoptery i teraz, gdy mam Ekologa po jakichś 2 miesiącach w Zonie wracam do Zatonu i załatwiam stare porachunki :)

Jako ciekawostka - wracam pierwszy raz do Zatonu, mam w końcu dobrą snajpę z tłumikiem, w końcu rozprawię się z tymi skurczybykami najemcami z ZUO :E Czyszczę z bandytów leśniczówkę, zajmuję pozycję, luneta do oka i co? I pusto, zero straży na balkonach, zero ruchu, zero życia. Przeszedłem się po narzędzia i laptopa to znalazłem jakichś dwóch czy trzech niedobitków. Ktoś wykonał brudną robotę za mnie, z jednej strony fajnie, z drugiej szkoda bo miałem do nich osobistą sprawę :) ( zbieranie butli gazowej pod silnym ostrzałem i cudem udana ucieczka na początku grania )
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 08 Maj 2014, 18:28

Ja bym Wała brał. Nawet jeśli nie jest tak dobrze wytłumiony (a na logikę powinien być o wiele cichszy od Siga), to 9x39mm zrobi mielonkę z pancerza.
karol626 napisał(a):kto ci powiedział że tylko w Ekologu/Sevie? N aluzie idzie toz robić w Świcie. Trzeba tylko pokombinować tak jak ja i jest okej.

Przywoływałem z pamięci to, co już było w temacie.
karol626 napisał(a):6.Ksywka by mu się przydała. Wątpie by na Skadowsku wołali na niego zat_medic_..

To najwyżej dopiszcie ją do st_characters.xml (bo pewnie tam gra szuka jego imienia) i szafa gra.
karol626 napisał(a):11.Sajga ma magyznek standardowy pudłekowy 10 naboi najwięcej. Powyżej tej liczby sa Magazynki bębnowe. Można by zrobic, ze zamaist nosić magazynek pudełkowy mamy upgrada na magazynki bębnowe. Pojemnosć = 12, 20 albo nawet 30! Chociaż 30 to już lekka przesada.

Trzeba by wtedy przy takim ulepszeniu znacząco podnieść szansę na zacięcie broni (główny powód, dla którego nie stosuje się magazynków bębnowych).
Co do wykrywacza PDA to wystarczyłoby po prostu przywrócić minimapkę i przesunąć poza ekran liczbę wskazującą ilu jest wrogów w okolicy. Przy tym podmienić dźwięk nowego kontaktu na pusty i tyle. A i kompas się przyda (przynajmniej ja zawsze miałem z niego pożytek). Jedyny minus to taki, że mając wroga za krzakami będziemy go widzieć na tej minimapce, jeśli oczywiście jesteśmy w zasięgu (chociaż pożytek z tego i tak raczej niewielki, bo i tak trzeba widzieć łeb).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 08 Maj 2014, 18:39

Oh misery... idę sobie spokojnie ubijać pijawki z głuszcem, czy jakmutam.. jesteśmy w stacji antenowej. Z pamięci idę rozwalić pijawkę na parterze, zchodzę na dół, zabijam kolejne dwie i w tym momencie regularnie co kilka sekund ekran zaczyna się trząść. Wychodzę, patrzę a tam mój kolega myśliwy łaskocze po buzi pseudogiganta swoim l85...

A co do tych lunet. Red orchestra ma jedne z najładniejszych widoków przez lunety ever, tylko, że wydaje mi się, że te rozproszenia widoku przy skraju lunety byłyby mega trudne do wykonania na silniku xray.

I jeszcze raz pytam, słyszał ktoś coś o tych dropoffach sprzętu? Ciekawi mnie to jak cholera.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 08 Maj 2014, 20:17

@ karol626

1. Sprawdzę w jakich nie działa ale tego jestem pewien na 100%, na pewno w M14 DMR oraz na 100% w lornetce.

2. Ok sprawdzę tą grę a co do pomysłu to po prostu tak są wykonane niektóre mody i zauważyłem ze po prostu się w nie lepiej gra (wygodniej). Są po prostu bardziej realistyczne odczucia wg mnie.

3. Właśnie chodzi o to aby nie traktować tego jako wykrywacza - nie wszyscy NPC po zabiciu mają PDA. Wiem ze to moze byc kwestia złego przeszukania - (czytałem wypowiedź kogoś w tej materii).
Niech bedzie to np mały zasieg - do 10 metrów. Zmiana i szukanie wroga byłoby denerwujące, poza tym wykrywacz ten nie informowałby cie czy właściciel jest martwy czy nie. W Stalkerze żywy był zółty, czerwony lub zielony a martwy szary. Tutaj każde PDA byłoby np zółtą kropka i nie na mapie tylko np zeby to była opcja jak w wykrywaczu Weles. Coś w tym stylu :-)

8. Dokładnie, zawsze jakiś dodatkowy powód aby poganiać w Zonie :-) Zwawy by sie do tego nadawał.

9. Nie wiem gdzie mozna by było wciscnąć taki pas ale moze dałoby sie cos wymyślić.

10. Nie upieram się co do upgradów ale można byłoby to tak rozwiązać ze byłoby to utrudnienie a nie ułatwieniem.
Np kombinezony - Kardan moze jedynie upgradowac opcje zwiazane odpornościa na uderzenia, obniżenie wagi itd , koleś z bunkra naukowców opcje typu odporności, a Azot noktowizje i całą reszte. Zreszta podział byłby do uzgodnienia.
Chodzi o to aby nie było za łatwo ani za trudno. Z jednej strony dać opcje pełnego upgradu z drugiej strony aby kazdy mechanik sie specjalizował w swojej dziedzinie. Teraz to ja odpłynąłem :-)

11. I ok, 10 szt jest dobre. Co do bębenkowego to sądzę ze ciekawa opcja by powstała, prawdziwe monstrum :-)

@ _zapalony
Dzięki, właśnie odpaliłem nową opcje ENB do AA2 i TT i po prostu wymiata.
Akcja po wyjściu z podziemia w Instutucie, gdzie szukamy dokumentów dla Barmana. Zabawa w chowanego z żołnierzami przy nocnej burzy z błyskawicami. Po prostu mod wymiata. No i te cholerne przestrzenie to jest to czego mi brakuje w Misery.

Tutaj sie człowiek ogląda za siebie 10 razy po wyjsciu ze Skadowska a tam mozna iśc prosto przed siebie i minie sporo czasu zanim coś zywego spotkach. W gruncie te dwa mody sie uzupełniaja.
Jak mam ochote pobiegać wybieram SoC i ten mod, jak mam ochote na hardcore to Misery.
Gdyby połączyć najlepsze opcje z tych dwóch modów to po prostu byłby wypas.
Dzięki za kozaka i polecam sie na przyszłość.

@ Pangia
Zrobie test i sprawdze co jest bardziej wytłumione czy SIG snaperski czy AS Wał a potem wpisze info.

Co do minimapki - chodzi o to aby jej nie było. Niech bedzie to na zasadzie wykrywacza tak jak szukamy artefaktów. ( A propos pisał ktos ze artefakty sa poza msc gdzie sie je znajduje i ktos znalazł koło Brodacza, ja takiego farta nie mam zawsze dostaje w łep od bandyty czy najemnika więc chyba sobie odpuszcze takie szukanie.)

Sam nie wiem - jak maja byc te zacięcia to ja juz wolę Saygę 10 strzałową na podłużny magazynek.

Aha i dzieki za info o nicku medyka

@ Bartibar
Z chęcia ci postaram sie odpowiedzieć na pytanie ale jak napiszesz co konkretnie to znaczy.

pozdr Adam
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 08 Maj 2014, 21:33

Znaczy to mniej więcej tyle, że zależnie od wybranej klasy w danej lokacji zaznaczonej współrzędnymi jest schowek z powiedzmy "wsparciem" dla naszego majora, w moim wypadku chodzi o snajpera.Info zebrane z
gamdeata/configs/dynamic_spawn_zaton_secrets
tutaj treść
:

========================================
; USS OPERATIVE DROP-OFF, USS class dependent
;========================================
[zat_dropoff_sniper]
section = dropoff_sniper
position = -454.9893, 17.7886, 390.6782
level_vertex_id = 106059
game_vertex_id = 34
secret = false
enable = {=actor_class(sniper)} true, false
item1 = journal_drop_sniper
item2 = svoboda_light_outfit
item3 = helm_tactic
item4 = wpn_svu
item5 = ammo_7.62x54_7h1, 2
item6 = af_frames
item7 = cleaning_kit_r5
item8 = mili_maps
item9 = batteries_ccell
item10 = bandage, 2
item11 = medkit_army
item12 = morphine
item13 = ration_ukr
item14 = flask, 3
item15 = sleep_bag
item16 = synthrope
item17 = antirad
item18 = akvatab
item19 = armor_repair_pro

Czyli w miejscu oznaczonym na mapie współrzędnymi -454.9893, 17.7886, 390.6782 powinien być schowek. lecz go nie ma. jest to po prostu sobie miejsce niedaleko tartaku niczym nie wyróżniające się.

Edit: W sumie to wrzucę też dla innych klas. A nóż komuś się poszczęści:
:

[zat_dropoff_assaulter]
section = dropoff_assaulter
position = -421.7416, 23.9525, 506.3403
level_vertex_id = 1325007
game_vertex_id = 78
secret = false
enable = {=actor_class(assaulter)} true, false
item1 = journal_drop_assaulter
item2 = specops_outfit
item3 = helm_battle
item4 = wpn_aek973
item5 = ammo_7.62x39_fmj, 2
item6 = af_kevlar
item7 = cleaning_kit_r7
item8 = grenade_f1
item9 = batteries_ccell
item10 = bandage, 2
item11 = medkit_army
item12 = morphine
item13 = ration_ukr
item14 = flask
item15 = sleep_bag
item16 = synthrope
item17 = antirad
item18 = akvatab
item19 = armor_repair_pro

[zat_dropoff_recon]
section = dropoff_recon
position = -223.9359, 6.7535, 466.8583
level_vertex_id = 493747
game_vertex_id = 128
secret = false
enable = {=actor_class(recon)} true, false

item1 = journal_drop_recon
item2 = svoboda_light_outfit
item3 = helm_tactic
item4 = wpn_val
item5 = ammo_9x39_pab9, 2
item6 = af_camelbak
item7 = cleaning_kit_u
item8 = mine

item9 = batteries_ccell
item10 = bandage, 2
item11 = medkit_army
item12 = morphine
item13 = ration_ukr
item14 = flask, 3
item15 = sleep_bag
item16 = synthrope
item17 = antirad
item18 = akvatab
item19 = armor_repair_pro
Ostatnio edytowany przez bartibar, 08 Maj 2014, 21:52, edytowano w sumie 1 raz
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 08 Maj 2014, 21:43

Dziś kolejna dawka Robinsona Crusoe

:

Major gdy tylko się przebudził, skierował swoje kroki, do bandyty.
-Wiesz co ch*j w to idę z wami.
Bandyta z wielkim uśmiechem klepiąc naszego bohatera w ramię.
-To zaje*iście poczekamy do północy bo w dzień bez SEVA nie wyjdziesz tak grzeje.
Major usiadł na jednej ze skrzyń i pocierając nóż o szlifierkę, wydawał przeraźliwy zgrzyt, ścierającego się kamienia i ostrza. Godzinę przed północą, bandyta zbierał cały sprzęt i żwawym krokiem wyszedł bez słowa klepiąc tylko lekko znudzonego żołnierza, że już czas. Pierwsze kroki poza Skadowsk, wielkie krzaki zasłaniające pole widzenia, uciążliwe chrumkanie, i wycie sprawiało, że ani trochę Major nie miał ochoty zostawać w tyle, zatem nie oddalał się daleko od towarzysza. Nie minęło 30 minut a już byli przy turbinach Szewczenki, wokół z krzaków dosłownie znikąd wyłoniło się jeszcze 3 bandytów, nawet dobrze uzbrojonych.Major spojrzał na ich uzbrojenie na swój nóż i z grymasem wzruszył ramionami.
-To jak zaczynamy.
Spytał ze stoickim spokojem major przerzucając nóż z ręki do ręki.
-Panowie bierzmy dupę w troki i Jazda.
Wszyscy stali na równe nogi i prawie, że czołgając się przy ziemi przeszli pod statek, wychodząc prawie że przed wejściem, wszystko było dość spokojne, jak zwykle krzyki strzały z oddali przytłumione przez odległość, wzbudzały wielki nie pokój u Majora,gdy tylko wszyscy bandyci wyszli na otwarty teren, rozległy się strzały, nasz towarzysz w wielkiej desperacji zaszarżował na bandytę i podciąg mu gardło od tyłu, trzymając go jako tarczę wrócił do zagłębienia, skąd ze zdobytej Beretty prowadził celny choć krótki ostrzał do bandytów, nim cała sytuacja stała się klarowna po bandytach nie było już śladu, Major spokojnie przeszukał połowę ciał i przed wyruszeniem do Skadowska pożegnał się z przywódcą stalkerów dostając małą premię od niego. Żwawym krokiem nasz bohater dotarł do Szewczenki gdzie, Brodacz z uśmiechem na twarzy przywitał go.
-Słyszałem, że bardzo się przysłużyłeś podczas zasadzki to dostaniesz premię.
Sprzedawca, wręczył mu plik rubli i oddelegował, zaś nasz Major położył plecak na blacie i wypakował to co miał, nie zbił na sprzęcie wielkich kokosów ale dostał wystarczająco pieniędzy by kupić jakiś pistolet i obrzyna wraz z zapasem amunicji do obu broni.
-No teraz mogę już chodzić pewniej po okolicy-powiedział sam do siebie.
Spojrzał na Brodacza i z uśmiechem na twarzy powiedział.
-Masz może jeszcze jakieś zlecenia dla mnie??
Rozmówca spojrzał na notatnik i pogodnie odparł.
-Są dwa małe zlecenia trzeba pomóc naszym przy leśniczówce, coś wywęszyli jakaś transakcja czy coś ch*j wie o co chodzi szczegółów dowiesz się na miejscu. A drugie to tu dość nie daleko w sterowni pogłębiarki ujrzano dziwne światło nikt nie chce wejść tam dla mnie zrobisz to i przyniesiesz mi to co tam jest???
Major spojrzał na Brodacza spod byka i z wielką łaską w głosie odparł.
-No dobra mam nadzieję, że mi się to opłaci.
Po tych słowach ruszył do prycz gdzie znów położył się na jednej z nich i powoli zasną.


Tak wiem jeszcze nie widać wskazań że jest to o misery ale tak szybko nie mogę dać wszystkiego co jest w misery.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.

Za ten post Szewczenko otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive bartibar.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 08 Maj 2014, 22:18

Trochę nie pisałem bo byłem zajęty graniem :) Muszę po prostu czasem zrelogować komputer i wyczyścić nie potrzebne prace w menadżerze.

Chodziłem sobie za stalkerami jeden nie strzelał chociaż kałacha miał ino kucał sobie i czekał, aż drugi wsio wybije. Kilku bandytów na początek. Kilka dzików. Podejście do anomalii pazur. 2 najemników, których usiłowałem zabić ponad godzinę. Obszukałem zabitych stalkerów przez najmitów i znalazłem 2 artefakty meduza o_O. Szybko do Izmundrojów po schowki. Koło Skadowska jeszcze 4 bandytów i... bubel. 150kg wagi i ruszyć się nie mogłem (czyli max waga jednak w tej grze jest) Z samego w 100% nie ruszonego Colta 5k kapsli, a z reszty broni 6k. Skalpów z mutków nie liczyłem bo w du*ie mi się już przewracało z tak dużej ilości mamony :D

alex_dragon napisał(a):A`propos znalazłem głowe tuszaka czy jak sie to nazywa, pierwszy raz cos takiego widziałem, znalezione po strzelaninie Najemnicy vs Powinność (Powinność go miał). Ciekaw jestem jak duzo itemów jeszcze jest do odkrycia :-)


Tuszkana* Tak też dziś to znalazłem u powninnościowca. Oj dużo. Zacząłem grać zwiadowcą. Przy ataku na szemrany deal w leśniczówce znalazłem popsute walkie-talkie (ktoś to wspominał o tym) i przemoczoną bieliznę, może to nie jest srajtaśma, ale blisko:)

alex_dragon napisał(a):
3. Prośba o dodanie jakieś opcji typu wykrywacz PDA - chodzi o szukanie zwłok po strzelaninie.
Kamuflaż jest tak dobrany ze po prostu czasami znalezienie jakiegos trupa jest prawie niemozliwe. Skoro sporo NPC ma PDA to moze udałoby sie dodać jakiś wykrywacz PDA ? Podejrzewam ze ta prosba płynie nie tylko ode mnie.


Mi bardziej odpowiadałaby mini-mapka, ale tylko z szarymi tudzież żółtymi/zielonymi kropkami.

alex_dragon napisał(a):5. Czy można byłoby dodać dodatkowych NPC na Skadowsku ? Wiem ze jak jest dzień to trudno tam oczekiwać ze ktos sie bedzie szwendał ale z drugiej strony można zrobić tak ze w paru wiecej by sie przydało.


U mnie jest w miarę stalkerów. Zawsze jest 2 na warcie i na zmianę siedzą koło Sroki (czy jak mu tam). Dziś widziałem 3 grupki w lokacji.

alex_dragon napisał(a):6. Nowy medic na zatonie nazywa sie chyba zat_medic costam - jakieś imię można mu nadać ?


Jak by Ci się udało zmienić daj znać. Nie za bardzo jestem obcykany w te klocki co potwierdzają moje pierwsze posty :)

alex_dragon napisał(a):8. Tak sobie myślę o misjach pobocznych, Brodacz ma swoje, Sowa ma swoje, Azot ma swoje ale ...
Wcześniej napisałem prosbe o dodanie jakich NPC a gdyby tak na przykład dodać 1-2 NPC którzy byliby na Skadowsku i dawaliby zlecenia na broń np. dodatkowy handlarz który oprócz tego ze kupowałby broń to miałby dla nas zlecenia typu: "potrzebuje karabin M14 DMR - płacę 5k, stan nieistotny", zlecenia by były na rzadkie i średnio spotykane bronie. Ewentualnie mozna by dodać taką opcje dialogową dla Żwawego ..


1.Bardziej by pasowały zlecenia na części zamienne (takie, które można znaleźć pod mostkiem niedaleko spwana gdy gramy snajperem.)
2. Albo zlecenia na mutanty od Gonty. Typu: "Potrzebuje mięsa z chimery. Tylko nie dawaj mi kupionego od Brodacza. Nie sprzedał ich od 2 tygodni, a kto chce jeść śmierdzące i klejące mięso" Teraz to ja się rozmarzyłem :E

alex_dragon napisał(a):9. W LA spodobała mi się jedna rzecz tylko była kiepsko wykonana, pas gdzie ładujemy naboje coś na zasadzie, ładownic których się używa. Klimatycznie by było gdyby cos takiego sie pojawiło.


O czymś podobnym myślałem. Wkurzało mnie to, że mogłem mieć włączoną latarkę na czole, a detektora już nie. Taki pasek byłby bardziej realny.


Przeglądając rano osiągnięcia natrafiłem na nowe o Alvanie. Znalazł ktoś już wszystkie jego schowki?
Jaki jest lepszy pancerz dla mego skauta Bułat czy ten biały z czystego nieba(chodzi mi również o obsługę).
Jest jakiś sposób na wywalenia podczas akcji z nibyolbrzymem/chimerą czy trzeba z tym rzyć?

EDIT:
@bartibar
:

Jeden z tych schowków jest w Leśniczówce na pięterku za skrzynią z radiem. Jest tam zestaw naprawczy ino nie pamiętam jaki.
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 08 Maj 2014, 22:29

Są to narzędzia kalibracyjne(u snajpera) bo pozostałe dwa zestawy już znalazłem:P
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Beziele w 08 Maj 2014, 22:37

A co do żarcia. Ten piecyk na drewno czy kuchenkę? Z tego co zauważyłem bardziej się opłaca kuchenką smażyć. Kupuje się kanister 7 użyć za 1600, a węgiel drzewny 3 użycia za 1300.
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 08 Maj 2014, 22:39

Ten na drzewny to pamiętam, że tylko gorsze mięso można na nim smażyć (dzik, mięsacz, psy itp.), a kuchenka chyba obsługuje wszystko. Opisy poczytaj, tam to jest na 100%.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 08 Maj 2014, 22:41

Na gazówce czy na paliwo możesz usmażyć każde mięso jakie znajdziesz na drewnianym już nie, no i łatwiej o paliwo do gazowego niż do drewnianego.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości