Jasne:
tu jest.
Kilka osób dopytuje o te pliki, więc dodam komentarz tutaj, zamiast kopiować go w PM'ach:
1)
release\bin\lua.JIT.1.1.4.dll
To jest eksperymentalna wersja dll'a obsługującego w grze język skryptów LUA. Skompilowana z nowszej wersji kodu źródłowego, niż ten dll, który instaluje się z grą z płyty (1.1.8 zamiast 1.1.4). Od tego się zaczęło. W podanej paczce jest trzecia z kolei wersja zrobiona przez Xetrilla. W katalogu release jest też profiler - shiny.dll.
2)
release\bin\shiny.dll
Przy CTD'ach wyrzuca on fajne logi, wzbogacone o przydatne informacje. A konkretnie, jeśli CTD spowodowany jest nie-logiką któregoś ze skrpytów, to w logu dokładniej napisze, o co biega, a nie tylko pobieżnie, jak to do tej pory. Przydaje się to podczas pisania i testowania skryptów.
3)
Reszta rzeczy z paczki to są narzędzia pod debugowanie, nie testowałem, jednak żelazna logika mówi, że wrzucenie ich NIE POLEPSZY wydajności, jedynie tworzyć będzie bardzo szczegółowe logi operacji wykonywanych w czasie gry.
4)
Różnica między tą paczką, a tą, którą wrzucił pierwotnie Cromm jest taka, że ta jest późniejsza. Ten pierwszy lua.JIT.1.1.4.dll, który wrzucił Cromm, to była wariacja Bangalore'a na temat pracy Xetrilla, starsza i niepotrzebnie zmieniająca zawartość stacka (overflow nie zależy od ilości stuffu, tylko wskazuje na dzielenie przez zero, zapętlenie i takie tam).
5)
Jeśli w logu występuje błąd "LuaJIT core/library version mismatch" to znaczy, że nie ma planowanej podmiany - program wraca do pierwotnej obsługi LUA, a więc zero zmian. W pliku Bangalore'a to się chyba zdarzało, w tym z tej paczki jest tweak - plik daje fałszywy komunikat o wersji, umożliwiając podmianę. Nie powinno być tego mismatcha w logu - jeśli jest znaczy, że gra NIE korzysta z podmiany.
6)
To są dll'e eksperymentalne. Z tego co piszą, to w zależności z jakim modem ich używać albo polepszą wydajność, albo nie zrobią nic. Wnioskuję, że prace trwają.