foot bone had not been set

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: foot bone had not been set

Postprzez bari w 28 Kwi 2014, 14:00

Witam Wszystkich,

Miałem identyczny problem własnie w trakcie zadania z lisem, po wyjściu z chatki (po ok 5 sek) wywalało ten bug.
Już mnie rozpacz brała, ale wpadłem na pomysł szybkiego zapisu tuż przed momentem wywalki... i pomogło. Wczytałem zapisanego save'a i potem już było ok :). Teraz jestem w Agropromie i jak na razie jest OK.
Na moddb "piszą" ze pomaga przełączenie na widok TPP.

Pozdrawiam :)
bari
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 15 Lis 2009, 15:28
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 12:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: foot bone had not been set

Postprzez pudello w 28 Kwi 2014, 15:07

xKoweKx napisał(a):Pomaga tylko trzeba pokombinować. Najpierw zaznaczamy tak, by pokazywało nam nogi (patrzymy na wszelki wypadek na dół), potem znowu wchodzimy w menu i zmieniamy tak by pokazywało cień. Dobrze jest zrobić save'a gry (może być quick) po czym zapisać config gry w konsoli (~ tylda):

Kod: Zaznacz wszystko
cfg_save


Mi pomogło, a miałem ten błąd w chatce, gdzie była frakcja Grzech (Sin).



Ja dokładnie tam mam ten błąd i tak zrobiłem i dalej zwiecha. Jakieś sugestie?
pudello
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 15:24
Ostatnio był: 04 Maj 2014, 15:49
Kozaki: 2

Re: foot bone had not been set

Postprzez bari w 28 Kwi 2014, 15:33

U mnie problemem byli najemnicy w tej chatce (tak sądze), kiedy wracałem od sida, starałem się aby jak najdalej omijać chatkę, żeby engine gry nie symulował tego co się dzieje w tej przestrzeni. Udałem się w lewą stronę nasypu (tam gdzie są zombi) przeszedłem na drugą stronę następnie czym prędzej cały czas lewą stroną (po anomaliach) w kierunku wysypiska. Potem już nie wracałem na kordonu i pewnie dlatego ten bug nie wystąpił.
bari
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 15 Lis 2009, 15:28
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 12:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: foot bone had not been set

Postprzez caleb59 w 28 Kwi 2014, 17:24

Od razu po uwolnieniu Lisa z rąk członków Grzechu w chatce w Kordonie:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : m_foot_bones[leg_type] != BI_NONE
Function      : CStepManager::get_foot_position
File          : step_manager.cpp
Line          : 196
Description   : foot bone had not been set
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 00:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: foot bone had not been set

Postprzez Cromm Cruac w 28 Kwi 2014, 17:27

Spróbujcie zedytować user.ltx:
Kod: Zaznacz wszystko
g_actor_body off

i odpalić grę.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: foot bone had not been set

Postprzez caleb59 w 28 Kwi 2014, 17:33

Domyślnie ten parametr jest przynajmniej u mnie wyłączony - tak na marginesie to wyłączyłem to w opcjach gry przed rozpoczęciem rozgrywki...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 00:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: foot bone had not been set

Postprzez pudello w 28 Kwi 2014, 17:44

A ja znazłem rozwiązanie. Miałem wcześniejszy pełny save i na nim błąd nie wystąpił. Od teraz robie pełne :)
pudello
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 15:24
Ostatnio był: 04 Maj 2014, 15:49
Kozaki: 2

Re: foot bone had not been set

Postprzez vertikovski w 28 Kwi 2014, 19:26

pudello napisał(a):A ja znazłem rozwiązanie. Miałem wcześniejszy pełny save i na nim błąd nie wystąpił. Od teraz robie pełne :)

Zarzuć save'a :|
vertikovski
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 28 Kwi 2014, 19:24
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 22:50
Kozaki: 1

Re: foot bone had not been set

Postprzez caleb59 w 28 Kwi 2014, 19:55

O dupę to rozbić - nie mogę dokończyć questa i grać dalej bo zawsze po uratowaniu Lisa po chwili ten sam bugtrap i koniec... :facepalm:

Fixa! :caleb:
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 00:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: foot bone had not been set

Postprzez liriusz w 28 Kwi 2014, 22:35

jeżeli uda Ci się uratować lisa to biegnij do sidora albo zapierniczaj na wysypisko, może Ci się uda dojść tak jak mi
liriusz
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 05 Lip 2014, 15:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: foot bone had not been set

Postprzez Kontroler w 28 Kwi 2014, 22:42

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale udało mi się dokończyć tego questa, gdy nie używałem biegania "X". Gdy tylko powoli szedłem bugtrap mi nie wywalał.
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Re: foot bone had not been set

Postprzez Stalkier_100 w 28 Kwi 2014, 22:57

Zaraz po rozmowie z Lisem najlepiej zrobić quicksave'a. Jak nas wywali do pulpitu to po prostu włączamy od nowa grę i wczytujemy. Mnie wywaliło jakiś czas po quicksave ale jak wczytałem to wszystko było ok, żadnej wywałki...
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości