Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)! Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak: [Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl
Sam miałem chęć zrobić moda z animacjami używania przedmiotów, ale moje w porównaniu z tutejszymi będą wyglądać tak biednie, że lepiej chyba poczekać, aż Gunslinger wyjdzie.
Do tego czasu zdążysz się nauczyć tyle ze będą wyglądać świetnie Z tego co się orientuję to do używania przedmiotów potrzebny jest jakiś skrypt, Strifer pisał że miał z tym jakiś problem ( w liczniku amunicji wyświetla wtedy -1). O animacji butelki pisał że najtrudniej jest zrobić odkręcający się korek, nie wiem czy to z powodu zdolności czy ograniczeń programu do animacji, on chyba używa max'a.
Z tego co wiem skrypt jest identyczny jak w GWR modzie autorstwa Sin!a. Łatwy do zaadoptowania. Co do korka, to nie wiem, co to mógł być za kłopot. Też używam maxa i swego czasu znajomy pewien animator zrobił bardzo fajną animację butelki wódki, którą próbnie zaimplementowałem i korek odkręcał się bez problemu (nie patrz na teksturę, bo model próbny i automatycznie na szybko się przypisała zwykła):
Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Nie wiem, Strifer jest pedantem, widzocznie uznał że poprzednie odkręcanie jest chu*owe i poprawił (chwała mu za to). Ta twoja animacja jest świetna, w GWR nie grałem muszę w końcu zobaczyć co tam jest ciekawego.
Ta animacja od populika wygląda jakby tę wódkę wylewał sobie na klatę, jak Hajzer mleko.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack