przez paintball_0 w 12 Mar 2014, 11:54
Z nudów wlazłem na stronę dezowave i zobaczyłem sobie taką jakby ankietę: "Wolisz zwiedzać tereny otwarte czy podziemia?"
Otóż po zastanowieniu stwierdzam, że wolę zwiedzać tereny otwarte i nienawidzę włazić do podziemi. Ale to wcale nie oznacza, że wolałbym żeby ekipa skupiła się na terenach otwartych a olała podziemia. Ta ankieta jest głupia i wprowadza graczy i dewelopera w błąd.
Bo widzicie, o to właśnie chodzi, żebyśmy bali się wchodzić do podziemi! Żebyśmy przedkładali otwarty teren dający szersze pole do manewru (i ujścia z życiem) nad podziemne bunkry, w których na pewno czai się coś niedobrego. Podziemia powinny być przerażające i odpychające, powinny powodować że gracz chce się stamtąd natychmiast wynieść a nie zakładać tam bazę swojej frakcji (sic!). I takie właśnie podziemia powinny być jedyną dostępną opcją, powinny być czymś, w co gracz musi się zapuścić aby popchnąć fabułę do przodu, albo ukończyć jakiś quest. Podziemia powinny być bossami samymi w sobie, przed wejściem do których gracz powinien zebrać pełen ekwipunek i całą swoją odwagę, przed wejściem zrobić 10 sejwów, których kopie przerzuci na inny dysk na wszelki wypadek. ;P
Bo nie chodzi o to, żeby "lubić się bać", tylko o to żeby przełamać własny strach, wykazać się odwagą i opanowaniem. I żeby na miłość boską nie w każdym tunelu czaiła się cholerna pijawka...
-
Za ten post paintball_0 otrzymał następujące punkty reputacji:
- Fenishi.