[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 25 Lut 2014, 15:11

Zacząłeś nową grę?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez bulidos w 25 Lut 2014, 15:48

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....k.e.r. - call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:4415: attempt to index local 'file' (a nil value)
 

stack trace:



nie wiem co to oznacza .POMOCY .Tak gra od nowa
Awatar użytkownika
bulidos
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 14 Cze 2012, 16:25
Ostatnio był: 15 Wrz 2018, 21:19
Miejscowość: Trzebiatów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 27 Lut 2014, 22:31

Mam problem. Wgrałam guns addon i kwestową dope. Kordon, bagna, kanały z dopy, ta wysepka- wszystko było ok, czasem sie wysypało. Przeszłam na zaton, wzięłam zadanie od gościa przy wejściu na zaton, zrobiłam zadanie na artefakt brodacza i artefakt dla naukowca, było ok do czasu gdy zaczęłam z bandytami. Zrobiłam to zadanie na broń i czapajew posłał mnie do jupitera. Poszłam do gościa który się tam wybierał. Daje opcje idziemy i efektem jest zaciemnienie ekranu gry, powrót do normalnego ekranu i nic- gra się nie wczytuje że przechodzę na jupiter tyko mogę patrzeć na tego gościa i nic więcej. Po wyjściu z gry przez menadżer zadań i ponownym uruchomieniu myślę sobie pójdę na jupiter z pilotem. Każde podejście do skadiwska na niezbyt bliską odległość kończy się wylotem bez loga. I tak kilka razy próbowałam. Myślę sobie pal licho bandyci, cofam się do sejva sprzed pójścia do bandytów i próbuje przejść na jupiter i co? i to samo. Ekran ciemnieje na chwile po czym wraca do normalnej jasności i patrzę na pilota, gestykuluje sobie rękami, gra radio brodacza a ja nie mogę nic zrobić. Jedyny plus taki że nie muszę uruchamiać menadżera bo po chwili gra sama się wyłącza i jaki jest efekt? oczywiście loga brak... I tak kilka razy. Ktoś ma pomysł?
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 27 Lut 2014, 22:54

Próbowałaś "pierwszej pomocy", tj. reinstal gry i moda?
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez bulidos w 28 Lut 2014, 18:20

Chyba próbowałem wszystkiego i dalej nic nawet zamieniałem kolejność instalowania fixów itp.POMOCY
Awatar użytkownika
bulidos
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 14 Cze 2012, 16:25
Ostatnio był: 15 Wrz 2018, 21:19
Miejscowość: Trzebiatów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 28 Lut 2014, 18:31

Kolejność instalacji powinna wyglądać tak:

1. Gra,
2. Patch 1.6.0.2,
3. Sigerous Mod,
4. Kumulatywny fiks 19.03.12,
5. Polonizacja,
6. Dodatki, jeśli się na nie zdecydujesz (osobiście polecam guns addon, dodaje niezłe bronie).

Tutaj masz wszystkie fixy itd.
:

http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigerous-mod-22-wersja-pl/

Ale musisz się zarejestrować.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez bulidos w 01 Mar 2014, 11:59

Pobierałem z tej strony wszytkie rzeczy .Ale to jest jednak wina jakiegoś pliku tylko nie wiem jakiego , ponieważ gra się wyłącza , gdy wczytywanie się skończy i gra chwilke pochodzi (jakieś 2 sekundy)i bug.Gdzieś czytałem ,że jakiś niemiec też miał problem tego typu lecz problem nie został rozwiązany.
Awatar użytkownika
bulidos
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 14 Cze 2012, 16:25
Ostatnio był: 15 Wrz 2018, 21:19
Miejscowość: Trzebiatów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Mar 2014, 12:22

Ja tam się zbytnio nie znam ale chyba reinstall wszystkiego i zainstalowanie po kolei tak jak ja pisałem powinno pomóc, z loga wynika (uprzedzam że chyba), iż czegoś tam brakuje.

P.S. Przecinki i kropki stawia się przy wcześniejszym wyrazie, tak jak u mnie.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 02 Mar 2014, 00:09

Reinstalacja gry i moda nic nie dała. Na konkurencyjnym forum ktoś też miał ten sam problem, jest to wina dopy lub guns addona pod dope lub obu razem... Miałam zapisy z wersji bez dodatków, zainstalowałam moda jeszcze raz ale tym razem tylko z guns addonem pod wersję bez dopy i użyłam starego sejva z przybycia do skadowska i działa wszystko normalnie, przechodzenie na jupiter też.

Pal licho dope, kwesty były tylko na kordonie (byłam ciekawa tej dodatkowej lokalizacji i wyspy za posterunkiem) Szkoda postępów ale zobaczyłam, przeszłam i ok. Gram jeszcze raz dla broni z dodatku i chciałam zrobić zdania bandytów bo za pierwszym razem od razu ich zabiłam...
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 05 Mar 2014, 20:58

2 pytania:
1.Jak oswajać potwory? nic nie zrozumiałem w tym opisie na początku strony
2.Jak wygląda, co to jest zaćmienie?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 05 Mar 2014, 22:23

Zaćmnienie oznacza że przez chwilę w dzień jest ciemno jak w du... w nocy. Może nawet ciemniej.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 06 Mar 2014, 16:54

Aha kapuje.
kolejne pytania
Czy można dołączyć do monolitu? (jak i gdzie, bo gdzieś wyczytałem że sie da)
Czy występuje coś w stylu wojny frakcji?
Co do oswajania potworów to już wiem jak
Jeszcze jaki dodatek dodaje nowe mapy i jakie?(nie czytałem wszystkich opisów)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości