[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 25 Lut 2014, 23:53

Ciekawe rzeczy prawisz. Jeśli chodzi Ci o betę, to tak - pojawiła się tylko wersja angielska, bo naszym celem był bugfixing. Wersji ostatecznej na razie nie ma, ale powoli kończymy pracę, więc niedługo powinna się ukazać.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 26 Lut 2014, 09:23

Hm, czy ten nowy changelog oznacza nowsza wersję bety, a może tylko pojawił się z opóźnieniem?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 26 Lut 2014, 10:08

To jest changelog do wersji 2.1, ale jeszcze nieostateczny, bo nadal wprowadzamy poprawki.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez mkdante381 w 26 Lut 2014, 22:42

Jak ktoś ma skoki płynności to niech odinstaluje aktualizacje na Wind7 do DX11.1 czyli KB2670838
Jeśli masz Windows 8 to najlepiej przejdź na 7-ke. Jeśli zostajesz przy Wind 8 to pomaga w zgodności ustawienie Wyłącz skalowanie dla ustawień wysokiej rozdzielczości DPI i wyłączenie raw input w wlasciwosci myszy
Ta aktualizacja powoduje różnorakie problemy z grami. Jeśli odinstalujecie tą poprawkę to odinstaluje wam też Internet Explorer 11 lub 10 i wroci wam do IE9.
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 27 Lut 2014, 01:39

Oj panowie, myślałem że to oczywiste :) była mowa o wadze broni, ani wspomnienia o kalibrze czy używanym pocisku. Jeśli chodzi tylko o wagę broni to jest tak jak napisałem - waga broni zmniejsza odrzut
http://pl.wikipedia.org/wiki/Odrzut_broni
wiki napisał(a):Wartość maksymalna odrzutu jest zależna od masy (im większa tym mniejszy)

dlatego np. BAR ma mniejszy odrzut niż M1 Garand, mimo iż używają tego samego naboju. Fizyka z gimnazjum. Natomiast według zdania z changeloga cięższa broń powinna mieć większy odrzut... gdzie tu logika?

Za ten post n1ck otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 27 Lut 2014, 09:14

Bo rzecz w tym, że nie chodzi o samą wagę broni, ale o umiejscowienie ciężaru oraz obciążenie lufy. Co z tego, że karabin będzie mieć piękne łoże z dębu i wagę o połowę większą niż polimerowy odpowiednik? Nic to nie zmieni, jeśli lufa nadal będzie tej samej wagi.

Chodzi o to, że to gra i tak będzie najlogiczniej. Ot, duża broń=duży kaliber=duży odrzut.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 27 Lut 2014, 14:48

W broni ważny jest stosunek Siły pocisku do masy i konstrukcji broni, ciśnienia gazów, jakie działają na jej mechanizmy, czy zastosowano dodatkową technologię powstrzymywania odrzutu (przeciwstawne ruchome części takie jak w Abakanie czy AEK 971)
Dużą rolę odgrywa tu geometria broni, zachowanie gazów przy opuszczaniu lufy, wobec tego zastosowanie też różnych 'tłumików odrzutu'. Sama ilość ładunku naboju często waha się w zależności od producenta. Potem dochodzą jeszcze preferencje i umiejętności samego strzelca.
Bardzo ważna jest też szybkostrzelność broni przy ogniu ciągłym i jej zachowanie przy tym.
Przykładem może być UMP45, część ludzi mówi, że odrzut idzie lekko w lewo i do dołu, przez co strzelają ogniem pojedynczym lub seriami, natomiast reszta jest wstanie strzelać ciągłym ogniem automatycznym bez większych problemów. To jest temat wielki jak ocean.

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Hynek.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 27 Lut 2014, 21:28

Błagam o wybaczenie za mały offtop, ale trafiłem dzisiaj w TV na taką perełkę :suchar:
Pomijając walory ogólno-edukacyjne Misia Uszatka, fragment 1:46-2:46 tego odcinka powinien być w intrze/tutorialu do Mizerii. Ewentualnie jako motto :E Dedykuję wszystkim grającym po raz pierwszy.

Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!

Za ten post Wiewi0r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, mkdante381, Trikster, swirekster, Ashenmoor666, marcel.
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 28 Lut 2014, 02:54

Brakuje tylko blowoutu w tle...
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 28 Lut 2014, 08:03

Gizbarus napisał(a):Bo rzecz w tym, że nie chodzi o samą wagę broni, ale o umiejscowienie ciężaru oraz obciążenie lufy. Co z tego, że karabin będzie mieć piękne łoże z dębu i wagę o połowę większą niż polimerowy odpowiednik? Nic to nie zmieni, jeśli lufa nadal będzie tej samej wagi.

Zmieni dużo, bo będzie obciążać lufę

swirekster napisał(a):W broni ważny jest stosunek Siły pocisku do masy i konstrukcji broni, ciśnienia gazów, jakie działają na jej mechanizmy, czy zastosowano dodatkową technologię powstrzymywania odrzutu (przeciwstawne ruchome części takie jak w Abakanie czy AEK 971)
Dużą rolę odgrywa tu geometria broni, zachowanie gazów przy opuszczaniu lufy, wobec tego zastosowanie też różnych 'tłumików odrzutu'. Sama ilość ładunku naboju często waha się w zależności od producenta. Potem dochodzą jeszcze preferencje i umiejętności samego strzelca.
Bardzo ważna jest też szybkostrzelność broni przy ogniu ciągłym i jej zachowanie przy tym.
Przykładem może być UMP45, część ludzi mówi, że odrzut idzie lekko w lewo i do dołu, przez co strzelają ogniem pojedynczym lub seriami, natomiast reszta jest wstanie strzelać ciągłym ogniem automatycznym bez większych problemów. To jest temat wielki jak ocean.

Dokładnie tak, dlatego takie potraktowanie sprawy (duża broń duży rozrzut) to nie tylko przesadne ale i nieprawidłowe uogólnienie. Każda broń powinna być konfigurowana osobno z uwzględnieniem powyższych czynników.


Zbaczając z tematu zauważyłem pewien błąd: z Prypeci można dotrzeć do Jupitera używając przejścia pod ziemią - jakim cudem, skoro winda przestała działać? :)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Krzyk19 w 28 Lut 2014, 08:40

20140228_070942.jpg
Tak to znowu ja i znowu spie*doliłem stalkera, ale tym razem CoP. Myślałem, że umiem modyfikować tą grę, ale najwyraźniej byłem w błędzie.

Oto logi. Mam nadzieję, że są dobre i dajcie spokój nazwie użytkownika - komp był kupowany w lombardzie, a ja nie wiem jak zmienić nazwę.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 28 Lut 2014, 09:12

n1ck napisał(a):Zmieni dużo, bo będzie obciążać lufę


Ty chyba przeczytałeś pierwsze dwa wyrazy mojego posta i postanowiłeś na niego odpowiedzieć...:E Nieważne zresztą - jak zrobią, tak będzie. Modyfikowanie każdej broni z osobna mogłoby widocznie być grą niewartą świeczki. Albo brzmi to tak źle tylko w teorii.

Krzyk - w jakim momencie masz tego bugtrapa? I czy wgrałeś wszystkie poprawki?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość