[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez snorki w 21 Lut 2014, 21:37

Szlag trafił mi Mizery, grałem w 2.0.2. Przestały działać save'y czyli nowego zapisu poprawnie nie tworzy, a jak stworzy to jego wczytanie kończy się zawieszką gry. Próbowałem inaczej łazić, spać i zmieniać w alife switch distance. Chyba wyczerpał mi się limit saveów :) Stało się tak w Janowie gdzie do końca zostały 2 questy do zrobienia, akurat wracałem zadowolony z artefaktem dla Garrego.
Jak się rozwiązanie nie znajdzie to pobiorę MIsery 2.1
Awatar użytkownika
snorki
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Sty 2014, 00:43
Ostatnio był: 15 Sty 2017, 10:41
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 21 Lut 2014, 21:41

Rozwiązaniem może być zainstalowanie patcha na zepsute sejwy stąd:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... compendium
Jeśli to nie pomoże, czeka Cię ściąganie M2.1 beta. Możesz też uzbroić się w cierpliwość, bo finalna wersja 2.1 tuż za rogiem. No, prawie.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez RadekNioch w 21 Lut 2014, 21:42

Spróbuj przeinstalować grę i moda, jeśli tego nie zrobiłeś. Ten sposób to jakby pierwsza pomoc. Może pomóc.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [MISERY]

Postprzez snorki w 21 Lut 2014, 23:08

Dzięki Trikster, ten patch'yk pomógł, narazie działa i dobrze sejwuje. Póki co bawię się na 2.0.2 jeśli działa. Jak wyjdzie finalna Miseria2.1 +PL to przejde na nią, a skoro mówisz że to już nidługo to bez sensu teraz zaczynać nową gre na beta 2.1.
Awatar użytkownika
snorki
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Sty 2014, 00:43
Ostatnio był: 15 Sty 2017, 10:41
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez michal488 w 24 Lut 2014, 21:18

Witam posiadam oryginalną płytkę stalkera zew prypeci doinstalowałem mody (1.6.02, Misery 2.0, QF, 2.02., spolszczenie, poprawkę spolszczenia) > podczas gry szczególnie na otwartym terenie gra się lekko przycina, są takie krótkie skoki co jakiś czas. Sprzęt mam dobry a wręcz mocny :
Grafika Radeon r7 260x 2GB
8 GB DDR3 Ramu
Płyta główna Asrock 970
Na tym sprzęcie odpalałem Battlefield 4 na ustawieniach ultra i śmigało aż miło a tu coś się tnie. Do tego zauważam zmianę jasności tzn. np jak zmieniam broń na karabin automatycznie się robi troche ciemniej jak wyciągam np. nóż znowu robi się jaśniej.
Wszystkie najnowsze stery do grafiki mam zainstalowane.
Dodam że płytkę kupilem parę ładnych lat temu może w 2010 roku ( Cenega Premium Games)
Raczej nie wydaje mi się żeby to była wina sprzętu bo wymienione podzespoły wymieniłem w tym miesiącu no i ten battelfiled 4 naprawde bardzo płynnie chodził na tych najmocniejszych ustawieniach.
A więc pytam co może być nie tak? może coś z tą płytką?
Wszystkie mody instalowałem zgodnie z kolejnością podaną na tym forum.
michal488
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Lut 2014, 20:02
Ostatnio był: 22 Kwi 2017, 11:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez M3Fis70 w 24 Lut 2014, 22:28

No że tak powiem. To już uroki Stalker'a. Były czasy, że nawet CS klatkował na najnowszych komputrach. Więc, albo cóś zmniejsz albo nie wiem. Np. trafkę czy mosze cienie?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 25 Lut 2014, 00:09

Dlaczego pojawiają się te "skoki" płynności, masz wytłumaczone w poradniku. W skrócie, odpowiedzialne jest za to włączanie się A-life, więc jedyną opcją jest w gruncie rzeczy zmniejszenie "switch distance" (znowuż, wyjaśnione w poradniku).

I nie mam pojęcia, z czego wynika zmiana jasności. Najlepiej by było, gdybyś dał skriny do porównania.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 25 Lut 2014, 00:30

Te skoki (minilagi) możesz zmniejszyć instalując zrekompilowany interpreter LUA. Niestety całkowicie wyeliminować się ich nie da. Taki urok xRaya.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 25 Lut 2014, 02:23

Z change loga:

NPCs respawn much more rarely (every 6 hours) while mutants much more often (every 30 minutes). It is done through new smart_terrain.script from alundaio

Już i tak mutantów jest zatrzęsienie, patrząc na kopalnię w Jupiterze mam wrażenie jakbym patrzył na mrowisko: wszędzie roją się psy, koty, mięsacze i dziki, do tego parę chimer i pseudogigantów. Jaki jest tego cel? Nie lepiej po prostu zwiększyć wytrzymałość niektórych mutantów zamiast na siłę dodawać ich coraz więcej?

kolejne:
Completely overhauled recoil system for all weapons. Generall principles:
* the shorter / lighter the weapon the lower recoil and auto penalty
* the heavier / longer the weapon the bigger recoil and auto penalty

Powinno być zupełnie odwrotnie - cięższa broń kopie mniej. Mam nadzieję że to tylko pomyłka w tekście.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 25 Lut 2014, 13:59

n1ck napisał(a):Powinno być zupełnie odwrotnie - cięższa broń kopie mniej. Mam nadzieję że to tylko pomyłka w tekście.

No chyba nie. Na odrzut broni największy wpływ ma właściwie użyty nabój (dlatego SWD ma większy odrzut niż Makarow czy Glock), później kontrola ognia (krótkie serie, bo full auto to mógłbyś zrobić sobie krzywdę) i dopiero waga. Chociaż, znowu, nie za ciężka i nie za lekka ta broń powinna być – 5-kilogramowy karabin jest po prostu trudny do utrzymania w rękach. Cytowany przez ciebie tekst z opisu moda nie jest może najwłaściwszy, jeśli chodzi o czysty realizm, ale zdecydowanie jest bliski temu, czego rzeczywiście można by się spodziewać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 25 Lut 2014, 14:33

n1ck napisał(a):Powinno być zupełnie odwrotnie - cięższa broń kopie mniej. Mam nadzieję że to tylko pomyłka w tekście.

Aha, czyli jak strzelimy z tego :arrowd: to nie będzie odrzutu w ogóle?

Image
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, frosth.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez M3Fis70 w 25 Lut 2014, 23:33

Ktoś wie co z tym 2.1? Angielska wersja już się pojawiła.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości