[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez as13zx w 10 Lut 2014, 16:24

Tych sprzed moda.
as13zx
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 08 Lut 2014, 00:15
Ostatnio był: 12 Lut 2014, 16:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 10 Lut 2014, 16:39

To logiczne, że skoro masz zapisy zrobione PRZED wgraniem moda, to teraz, kiedy mod jest zainstalowany, to NIE BĘDĄ działać. Tak samo na "czystej" wersji gry nie ruszą ci zapisy ze zmodowanej. To nie Morrowind, gdzie gra najwyżej nie doczyta miejsc/przedmiotów.

Jeśli chcesz koniecznie wczytać zapisy gry sprzed zmodowania, usuń moda - dopiero wtedy będziesz mógł je wczytać.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive as13zx.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez as13zx w 10 Lut 2014, 23:45

Dzięki, zdążyłem się domyślić, ale dzięki za pomoc.
EDIT:
1.Tym razem mam coś dziwnego, nie wiem czy to błąd, mianowicie zniknęły mi wszystkie PDA z ekwipunku, między innymi to z hasłem, przez co nie mogę dołączyć do najemników.
2.Jak dodać muzykę własną do odtwarzacza?
as13zx
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 08 Lut 2014, 00:15
Ostatnio był: 12 Lut 2014, 16:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez mietek1986 w 15 Lut 2014, 20:39

Czesc mam problem ilekroc podejde lub znajde sie niedaleko najemnikow w janowie tych od zadania co mam uwolnic goscia to mam buga a w logu jest to

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...el\gry\prypec\stcop\gamedata\scripts\xr_logic.script:336: attempt to index field '?' (a nil value)


PS: jest moze mozliwe dodanie do moda opcji z magazynkami ja z rzezni do SoC
Ostatnio edytowany przez mietek1986, 15 Lut 2014, 20:42, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 15 Lut 2014, 20:41

Jaka wersja moda i patcha? Logi wrzucaj w code.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez mietek1986 w 15 Lut 2014, 21:34

Gra 1.6 mod tak samo

A i tak poszlem do tych najemnikow co sa w tym kompleksie obok i ten jeden wychodzi przez brame do mnie i wychodzi bez krasza oraz loga z gry
Ostatnio edytowany przez mietek1986, 15 Lut 2014, 21:37, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 15 Lut 2014, 21:37

Tak myślałem, miałem podobny problem, ale niestety nikt nie był w stanie mi pomóc, radzę Ci darować sobie tą wersję moda i pobrać Sigerous Mod 2.2 PL, jest o niebo lepszy od 1.6, choć niektóre misje są podobne.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez mietek1986 w 15 Lut 2014, 22:10

Da ktos linka do wersji 2.2 + pl bo ten wczesniejszy u mnie cos nie dziala

Dobra jak cos to niewazne, wystarczylo sie zalogowac i git
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez krasny99 w 24 Lut 2014, 17:27

Witam

Mam problem z zadaniem "PSYCHO". Biorę zadanie od naukowca w bazie i odrazu idę do czerwonego lasu. Obok bramy tej naprzeciw wejścia mam dwa ciała naukowca i najemnika, biorę PDA naukowca i gra każe mi iść do anomali "wiedźmiński krąg", ale gdy tam dochodzę to nic tam niema a znacznik na mapie uparcie twierdzi że coś ma być. Poza tymi dwoma ciałami w całym czerwonym lesie niema kompletnie nic. Czy ja coś źle robię czy to jakiś błąd ?? Mam wersję 2.2 enot.
krasny99
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 07 Lut 2008, 14:38
Ostatnio był: 01 Paź 2014, 07:50
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Numer-9 w 24 Lut 2014, 20:40

Mam problem z zadaniem "PSYCHO". Biorę zadanie od naukowca w bazie i odrazu idę do czerwonego lasu. Obok bramy tej naprzeciw wejścia mam dwa ciała naukowca i najemnika, biorę PDA naukowca i gra każe mi iść do anomali "wiedźmiński krąg", ale gdy tam dochodzę to nic tam niema a znacznik na mapie uparcie twierdzi że coś ma być. Poza tymi dwoma ciałami w całym czerwonym lesie niema kompletnie nic. Czy ja coś źle robię czy to jakiś błąd ?? Mam wersję 2.2 enot.

Zmień kombinezon na taki, który nie blokuje pola psionicznego :D Miałam ten sam problem - pobiegłam do CZL w egzo. W słabszym kombinezonie gdy tylko wleziesz głębiej w las powinieneś dostać komunikat o polu od tego naukowca, co zleca to zadania. Potem już postępujesz zgodnie z instrukcjami. Przygotuj się też na walkę z kontrolerem i masą snorków...
Image
Śpieszmy się kochać NPCów, tak szybko zżerają ich mutasy :/

Za ten post Numer-9 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KoweK, krasny99.
Awatar użytkownika
Numer-9
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 05 Lut 2014, 14:21
Ostatnio była: 28 Paź 2016, 18:16
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez bulidos w 25 Lut 2014, 14:07

Mam problem taki iż,gdy odpalam sgm 2.2 (zainstalowane wszytkie rzeczy wedlug listy)podczas wejscia w zone gra pochodzi 2 sekundy i nagle bug.instalowałrm też sgm 2.2 enot i prawie to samo tylko że podczas wczytywania gry .wie ktoś jak to naprawić.wyskakuje mi błąd:

xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\bitComposerGames\S.T.A.L.K.E.R.-Call of Pripyat\bin\xrCore.dll"at 0023:0026E12E,xrDebug::backend ()+174byte (s)



Proszę o pomoc!!!
Awatar użytkownika
bulidos
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 14 Cze 2012, 16:25
Ostatnio był: 15 Wrz 2018, 21:19
Miejscowość: Trzebiatów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 25 Lut 2014, 14:10

Podaj loga (instrukcja gdzie go znaleźć się w pomarańczowej ramce na górze tematu).
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości