[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Sölve w 02 Lut 2008, 13:35

Sprawdź jakiego masz zainstalowanego patcha. Ten mod został zrobiony pod patch 1.0004 i nie współpracuje poprawnie z 1.0005.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez gogeta w 02 Lut 2008, 13:41

instalowalem patcha 1.0004
gogeta
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Lut 2008, 13:08
Ostatnio był: 02 Lut 2008, 16:02
Kozaki: 0

Postprzez Sölve w 02 Lut 2008, 13:44

No to teraz spróbuj moda od nowa wrzucić. Czy używasz innych modów fanie DB?
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

Postprzez gogeta w 02 Lut 2008, 14:10

mam versje 1.0004

Nie wydurniaj się i pisz normalnie. Staraj się zrozumieć to co czytasz i stosuj polskie znaki. Administracja na tym forum łatwo się irytuje. - МЦ -
gogeta
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Lut 2008, 13:08
Ostatnio był: 02 Lut 2008, 16:02
Kozaki: 0

Postprzez Sölve w 02 Lut 2008, 14:11

Gogeta. Chodzi mi o to, czy masz wrzucone inne mody oprócz ABC Inferno.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

Postprzez gogeta w 02 Lut 2008, 14:42

mam versje 1.0004

EDIT

sory za te posty ale cos mi sie zrąbało i nie widziałem tych moich postów
moda mam Float32, endurancemod_v1.1, S.H.A.R.P.E.R
L
gogeta
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Lut 2008, 13:08
Ostatnio był: 02 Lut 2008, 16:02
Kozaki: 0

Postprzez Sölve w 02 Lut 2008, 14:43

EnduranceMod i Float32 mogą przeszkadzać i ABC Inferno nie będzie poprawnie działać.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 02 Lut 2008, 15:32

Podobnie jak podmianka dźwięków, przykładowo broni.

Pozmieniałem dźwięki wielu broni, wrzucam je i okazuje się, że przy wczytywaniu gry wywala do pulpitu.
A szkoda bo przydałoby się małe urozmaicenie.

gogeta:
EnduranceMod faktycznie może gryźć się z plikami ABC Inferno bo ten mod ma swoje własne wpisy co do udźwigu.
Float32... Za bardzo nie wiem na czy polega ten mod, ale z tego co wyczytałem to poprawia on grafikę. To raczej nie powinno być tutaj problemem.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Sölve w 02 Lut 2008, 15:33

Float32 to nowe shadery pod rendererer R2, czyli pod oświetlenie dynamiczne.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 02 Lut 2008, 15:36

Ja przez jakiś czas grałem z endurancem ("naciągnięty" przy pomocy SMM) i raczej nie przeszkadzały sobie, chyba że niektóre funkcje ABC nie działają, co FLOATA, to nie wiem
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Crisu w 02 Lut 2008, 15:53

Pewnie zauważyłeś, że różne "ubranka" w ABC Inferno mają swoją własną dopuszczalną wartość maksymalnego udźwigu. Przykładowo - będąc ubranym w kurciwo bandytów nie uniesiesz tyle co w mundurze najemnika.
Pewnie dlatego we "współpracy" z EnduranceMod wszystko się sypie.

Jednak ja mam teraz małe pytanko.
Jeśli chciałbym wrzucić własne, nowe dźwięki (wszystko w .ogg, wszystko przygotowane jak być powinno) to czy muszę modyfikować jakieś parametry któregoś z configów?
Bo zwykłe wklejanie nic nie daje...
Ostatnio edytowany przez Crisu, 02 Lut 2008, 15:55, edytowano w sumie 1 raz
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Sölve w 02 Lut 2008, 15:54

Nie. To tylko dźwięki. Nie modyfikują skryptów.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości