[r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Trikster w 09 Lut 2014, 19:44

Popul, jak chcesz, możesz wziąć tłumaczenie części broni z polskiej wersji Misery - co prawda opisy sporo się różnią, ale trochę powinno Ci zaoszczędzić roboty.

EDIT:
I jeszcze jedna rzecz: pobieżnie patrząc, w nowych opisach jest sporo błędów różnego rodzaju (głównie literówki, ale gramatyczny też się czasem zdarzy).
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 09 Lut 2014, 20:04

No cóż, anglistą, w przeciwieństwie do Ciebie, to ja nie jestem. Ale opisy zawsze można poprawić i nie ukrywam, że nie były one dla mnie priorytetem.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Pangia w 09 Lut 2014, 21:01

Da się z tego wycinać bronie czy animacje są poupychane po różnych plikach, przez co wycięcie jednej broni i tak nic nie da?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 09 Lut 2014, 21:23

Są poupychane i to w kilku plikach.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Pangia w 09 Lut 2014, 22:13

Buuuuuuu. No nic, trzeba będzie na własną rękę dokładać do tego nowe zabawki (na mój gust za dużo peemek i strzelb).
O, i jeszcze sobie przypomniałem. Do Czystego Nieba da radę to wmontować czy nie bardzo (zdaje się, że animacje czasem się do kombinezonów odwołują)?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 09 Lut 2014, 22:28

W CS modele i animacje będą działać bez problemu. Trzeba tylko dopasować konfigi.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez farloon w 29 Mar 2014, 19:06

Witam. Przy uruchomieniu gry z tym modem wyskakuje mi taki błąd. Czy można to jakoś naprawić?



Kod: Zaznacz wszystko
[code]FATAL ERROR
 
[error]Expression    : false
[error]Function      : CXml::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 87
[error]Description   : XML file:ui\inventory_up[/code]grade.xml value: errDescr:Error reading end tag.
farloon
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 27 Mar 2014, 16:20
Ostatnio był: 30 Mar 2022, 13:32
Kozaki: 0

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 29 Mar 2014, 20:13

Czysty OWR2 czy OWR2 z addonem ? Jeżeli to drugie, zainstaluj patcha.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive farloon.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez ghostoperator w 28 Lip 2014, 15:55

Mam pewien problem, mianowicie posiadam zainstalowany mod OWR wersja 2.1.Gdy gram bez zmiany rozdzielczości (16x10) to wszystko chodzi dobrze tylko celowniki są spłaszczone pionowo.Gdy gram ze zmienioną rozdzielczością, to gra wywala tuż przy włączeniu jej.Proszę o pomoc.
ghostoperator
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 19 Sty 2014, 19:49
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 16:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Cromm Cruac w 28 Lip 2014, 15:59

Temat już dobry, to teraz jeszcze daj loga jak @farloon powyżej.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Snajper666 w 28 Sie 2014, 19:31

Link do pełnej wersji nie działa

File Deleted
The file you are trying to view (COP OWR 2 with weapons addon - COP_OWR_ADDON.7z) uploaded by r_populik has been deleted and is no longer available. This may have occured at the uploaders request, or it may have occured because it violated the sites Terms of Service. If this is a mistake and you are the uploader of this file and would like it re-activated, please contact us with the details.
С.т.а.л.к.э.р. - S.T.A.L.K.E.R.
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Snajper666
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 04 Mar 2010, 01:14
Ostatnio był: 28 Sie 2015, 05:38
Miejscowość: SZCZECIN
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez n1ck w 28 Sie 2014, 23:36

r_populik zaprzestał pracy nad modem, teraz ktoś inny kontynuuje jego dzieło. http://www.moddb.com/mods/original-weapons-renewal-by-r-populik
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości