Która wersja? Aż specjalnie przed chwilą otworzyłem Milkshape'a, żeby jeszcze raz sprawdzić. Normalnie zaimportowałem ogfa z HUDem broni, wszystko działa...
Tak czy owak, zważywszy na to co Milk robi z wygładzaniem importowanych modeli, dyskwalifikuje go to jako program do edycji modeli i nie warto zawracać sobie nim głowy.
Milk nie eksportuje do .ogf Kiedyś smoq coś poprawiał w CSie i też kwadratowiło modele po wrzuceniu do gry. Potem okazało się, że winne było SDK, bo używał tego od CoPa.
No tak, miałem na myśli object. I nie chodzi mi o usuwanie wygladzania, na które cierpi sdk 0.7 i na które jest fix, tylko kompletne rozwalenie wygladzania, przez co model wygląda jak sraczka.
ActorEditor przy próbie włączenia wyświetla na moment splashscreen i potem jest, że program przestał działać. Mam SDK w wersji 0.4. Próbowałem zrobić wedle tego poradnika, ale dalej dzieje się to samo. Jakieś pomysły, żeby obejrzeć broń w SDK? Bo chciałbym porobić nowe lunety i ikonki na podstawie gołego modelu