[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Sölve w 28 Sty 2008, 17:12

Z tym nie da się nic robić, bo to jest po prostu w skrypcie tak zrobione. Zobaczymy co przyniesie wersja 1.2. Mnie osobiście Blowout'y też denerwują.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 20:27
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez MeZZerschmitt w 28 Sty 2008, 17:23

Denerwuje mnie to, że miałem do tej pory tylko jeden blowout ten z czerwonym niebem....szkoda, bo co jakiś czas mogłoby to być
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Sölve w 28 Sty 2008, 17:26

Mi jak na razie trafiło się już kilka Blowout'ów. Ale mój GP 37 się bardzo dobrze sprawuje :)
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 20:27
Kozaki: 0

Postprzez rogigor w 28 Sty 2008, 18:13

Ktoś tam wcześniej napisał, że ten mod nie "lubi" Weather Overhaul. Ściągnąłem Weather Overhaul (1.01) z filefronta, skopiowałem i zastąpiłem pliki w folderze weather i gra normalnie mi działa a i wygląda lepiej (chyba). Jeszcze nie próbowałem moda z tej strony (tego razem z float32) ale jutro spróbuje i dam znać. Aczkolwiek jak skopiowałem shadery z RealismGraphic Mod 2.0 - nie musiałem niczego zastępować, w inferno nie ma folderu shaders - gra działa normalnie (ale ze dwa razy nagle mi sie crashneła - nie wiem czy to wina shaderów). A może ktoś już próbował?
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

Postprzez Sölve w 28 Sty 2008, 18:16

To nie powinna być wina shaderów. Weather Overhaul zmienia tekstury blowoutów, więc czerwonego nieba raczej nie zobaczysz. Chyba że chodzi nam o różne wersje tego moda.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 20:27
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 28 Sty 2008, 18:23

Niestety ja po wgraniu W.O. nie mogę ani wczytaj save'a ani rozpocząć nowej gry.
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Sölve w 28 Sty 2008, 18:23

A jaką masz wersję gry?
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 20:27
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 28 Sty 2008, 18:24

1.0004 i tylko abc inferno plus sharpnes
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez rogigor w 28 Sty 2008, 18:24

Gra uruchamia mi się normalnie i widziałem czerwonego blowouta zaraz po wejściu do Jantaru. (wersja 1.0004PL) Ale ponawaiam pytanie. Próbował ktoś z modem z tego forum?
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

Postprzez Sölve w 28 Sty 2008, 18:27

No właśnie, ABC Inferno nie powinien współpracować z innymi modami, oprócz tych które nie zmieniają skryptów itp.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 20:27
Kozaki: 0

Postprzez rogigor w 28 Sty 2008, 18:44

Btw - mógłby ktoś zapodać linka do sharper textures? I czy faktycznie lepiej wygląda gra po tej paczce?

Moje pytanie nadal aktualne ;)
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

Postprzez cmlPL w 28 Sty 2008, 19:11

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=1220 Gra dużo lepiej wygląda z tymi teksturami, wydają się o wiele dokładniejsze niż normalne, pozatym bumpmapping jest też lepszy.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości