[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Spell406 w 07 Sty 2014, 00:16

Hi

Wybaczcie, że przerwę wam rymowanki, ale ostatnio do szerokiego wachlarzu sporadycznie występujących crashów i błędów dołączył kolejny - tym razem umożliwiający grę:

Kod: Zaznacz wszystko
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 690663 indices, 1348 Kb
* phase time: 1653 ms
* phase cmem: 441110 K
* phase time: 184 ms
* phase cmem: 446797 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40199 v(20), 21716 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(785K), IB(127K)
* phase time: 107 ms
* phase cmem: 446797 K
* Loading HOM: c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r\zew prypeci\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\zaton\level.hom
* phase time: 260 ms
* phase cmem: 447049 K
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 447049 K
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 447049 K
* t-report - base: 2521, 1412969 K
* t-report - lmap: 17, 17410 K
* WARNING: player not logged in
* phase time: 13438 ms
* phase cmem: 502391 K
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 502391 K
* [win32]: free[1196652 K], reserved[241392 K], committed[2756196 K]
* [ D3D ]: textures[1463507 K]
* [x-ray]: crt heap[502345 K], process heap[12879 K], game lua[38438 K], render[1860 K]
* [x-ray]: economy: strings[34691 K], smem[9745 K]
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4
compiling shader model_distort4glass_3
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 524500 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
* [win32]: free[989520 K], reserved[240960 K], committed[2963760 K]
* [ D3D ]: textures[1576886 K]
* [x-ray]: crt heap[497753 K], process heap[12880 K], game lua[57629 K], render[3156 K]
* [x-ray]: economy: strings[39768 K], smem[9694 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15253 objects are successfully saved
* Game PC - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop'
! ERROR: SV: can't find children [26898] of parent [1073101816]
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[937240 K], reserved[249228 K], committed[3007772 K]
* [ D3D ]: textures[1604304 K]
* [x-ray]: crt heap[480019 K], process heap[12882 K], game lua[70934 K], render[3347 K]
* [x-ray]: economy: strings[40823 K], smem[9696 K]
* [win32]: free[944148 K], reserved[248432 K], committed[3001660 K]
* [ D3D ]: textures[1602042 K]
* [x-ray]: crt heap[476795 K], process heap[12882 K], game lua[65151 K], render[3349 K]
* [x-ray]: economy: strings[40820 K], smem[9696 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15249 objects are successfully saved
* Game PC - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop'
* [win32]: free[931456 K], reserved[248056 K], committed[3014728 K]
* [ D3D ]: textures[1601018 K]
* [x-ray]: crt heap[477301 K], process heap[12882 K], game lua[54808 K], render[3350 K]
* [x-ray]: economy: strings[40871 K], smem[9696 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15246 objects are successfully saved
* Game PC - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop'
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[923776 K], reserved[246920 K], committed[3023544 K]
* [ D3D ]: textures[1603280 K]
* [x-ray]: crt heap[480577 K], process heap[12882 K], game lua[59096 K], render[3350 K]
* [x-ray]: economy: strings[40871 K], smem[9696 K]
* [win32]: free[921672 K], reserved[247928 K], committed[3024640 K]
* [ D3D ]: textures[1603280 K]
* [x-ray]: crt heap[480584 K], process heap[12882 K], game lua[59432 K], render[3351 K]
* [x-ray]: economy: strings[40869 K], smem[9696 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15246 objects are successfully saved
* Game moze.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\moze.scop'
* [win32]: free[934524 K], reserved[247856 K], committed[3011860 K]
* [ D3D ]: textures[1604272 K]
* [x-ray]: crt heap[480970 K], process heap[12882 K], game lua[67012 K], render[3351 K]
* [x-ray]: economy: strings[40869 K], smem[9696 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15246 objects are successfully saved
* Game PC - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop'
* [win32]: free[921724 K], reserved[247196 K], committed[3025320 K]
* [ D3D ]: textures[1604304 K]
* [x-ray]: crt heap[480743 K], process heap[12882 K], game lua[61512 K], render[3351 K]
* [x-ray]: economy: strings[40870 K], smem[9696 K]
* [win32]: free[922632 K], reserved[247196 K], committed[3024412 K]
* [ D3D ]: textures[1604304 K]
* [x-ray]: crt heap[480818 K], process heap[12882 K], game lua[61677 K], render[3352 K]
* [x-ray]: economy: strings[40876 K], smem[9696 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15246 objects are successfully saved
* Game moze.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\moze.scop'
* [win32]: free[920968 K], reserved[247032 K], committed[3026240 K]
* [ D3D ]: textures[1605299 K]
* [x-ray]: crt heap[485198 K], process heap[12882 K], game lua[70827 K], render[3638 K]
* [x-ray]: economy: strings[40919 K], smem[9698 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15223 objects are successfully saved
* Game assaulter - przemieszczanie się po obszarze.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\assaulter - przemieszczanie się po obszarze.scop'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : (m_tClassID == CLSID_SPECTATOR) || (size > sizeof(size))
[error]Function      : CSE_Abstract::Spawn_Write
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Object_Base.cpp
[error]Line          : 250
[error]Description   : object isn't successfully saved, get your backup :(
[error]Arguments     : grenade_f1
 

stack trace:

0023:69737365 msxml3.dll


Poprzednie save również crashują.
Oto crash log z poprzedniego save (który działał, ale po zapisaniu i wczytaniu...
Kod: Zaznacz wszystko
 NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [211 ms]
* MEMORY USAGE: 463801 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! ERROR: SV: can't find children [31254] of parent [1082434296]
* [win32]: free[1243284 K], reserved[202092 K], committed[2748864 K]
* [ D3D ]: textures[1483551 K]
* [x-ray]: crt heap[465947 K], process heap[12883 K], game lua[66411 K], render[5002 K]
* [x-ray]: economy: strings[40531 K], smem[7435 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 15238 objects are successfully saved
* Game PC - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop'
* [win32]: free[1232532 K], reserved[201492 K], committed[2760216 K]
* [ D3D ]: textures[1483551 K]
* [x-ray]: crt heap[466347 K], process heap[12883 K], game lua[52170 K], render[5003 K]
* [x-ray]: economy: strings[40531 K], smem[7435 K]
* phase time: 775 ms
* phase cmem: 527602 K
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 527602 K
* Loading spawn registry...
* 5826 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_story_objects].[160][16158]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_se_actor].[34280][16161]
* 15238 objects are successfully loaded
! Cannot find saved game ~#i#:after create box_wood_011205 [zat_box_wood_05]
! Cannot find saved game ~#i#:after create box_wood_011206 [zat_box_wood_06]
! Cannot find saved game ~#i#:after create box_wood_011207 [zat_box_wood_07]
! Cannot find saved game ~#i#:after create box_wood_015882 [zat_box_wood_08]
! Cannot find saved game ~#i#:after create box_wood_016289 [zat_box_wood_09]
! Cannot find saved game ~#i#:after create box_wood_026411 [zat_box_wood_10]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack6703 [zat_inv_rucksack_blackroad]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7295 [zat_grav_mine_block_way]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7296 [zat_grav_mine_01]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_strong7297 [zat_grav_mine_02]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7298 [zat_grav_mine_03]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7299 [zat_grav_mine_04]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7300 [zat_grav_mine_05]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7301 [zat_grav_mine_06]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7302 [zat_grav_mine_07]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7303 [zat_grav_mine_08]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7304 [zat_grav_mine_09]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7305 [zat_grav_mine_10]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_mine_gravitational_big7306 [zat_grav_mine_11]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_teleport7307 [zat_anom_zone_teleport_02]
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor7308 [zat_anom_zone_teleport_02_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create zone_teleport7309 [zat_anom_zone_teleport_03]
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor7310 [zat_anom_zone_teleport_03_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor7311 [zat_block_way_2]
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor7312 [zat_to_jup_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create level_changer7313 [zat_to_jup_lc]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7314 [zat_hiding_place_57]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7322 [zat_hiding_place_58]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7331 [zat_hiding_place_59]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7339 [zat_hiding_place_60]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7342 [zat_hiding_place_61]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7350 [zat_hiding_place_62]
! Cannot find saved game ~#i#:after create ammo_7.62x39_fmj7358 [zat_hiding_place_63]
! Cannot find saved game ~#i#:after create ammo_7.62x39_ap7359 [zat_hiding_place_64]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7360 [zat_hiding_place_65]
! Cannot find saved game ~#i#:after create batteries7365 [zat_hiding_place_66]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack7366 [zat_hiding_place_67]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_017372 [zat_hiding_place_68]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77375 [zat_hiding_place_69]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77383 [zat_hiding_place_72]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77399 [zat_hiding_place_73]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger7406 [zat_hiding_place_74]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka47412 [zat_hiding_place_75]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit7416 [zat_hiding_place_76]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka17421 [zat_hiding_place_77]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka37436 [zat_hiding_place_78]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit7484 [zat_hiding_place_79]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box7554 [zat_hiding_place_80]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka57558 [zat_hiding_place_81]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit7450 [zat_hiding_place_82]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka27455 [zat_hiding_place_83]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_017458 [zat_hiding_place_90]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka17427 [zat_hiding_place_91]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_017467 [zat_hiding_place_93]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka37432 [zat_hiding_place_94]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger7473 [zat_hiding_place_95]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka27597 [zat_hiding_place_96]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit7611 [zat_hiding_place_97]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka17626 [zat_hiding_place_98]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka37632 [zat_hiding_place_99]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger7637 [zat_hiding_place_100]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_017640 [zat_hiding_place_102]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box7647 [zat_hiding_place_103]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77660 [zat_hiding_place_104]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77675 [zat_hiding_place_105]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77682 [zat_hiding_place_106]
* Game pc - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop' (4.992s)
* phase time: 4991 ms
* phase cmem: 547517 K
* phase time: 32 ms
* phase cmem: 547517 K
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 547517 K
* [win32]: free[1118956 K], reserved[172436 K], committed[2902848 K]
* [ D3D ]: textures[1472870 K]
* [x-ray]: crt heap[547457 K], process heap[12883 K], game lua[37697 K], render[5003 K]
* [x-ray]: economy: strings[34703 K], smem[7421 K]
stack trace:

0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient::OnMessage()
 
[error][      87]    : Parametr jest niepoprawny.


oraz z ciut wcześniejszego save (też z Zatonu)
Kod: Zaznacz wszystko
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 61949 verts, 1935 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 17768 verts, 555 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 547653 indices, 1069 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 50345 verts, 589 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 690663 indices, 1348 Kb
* phase time: 148 ms
* phase cmem: 342067 K
* phase time: 79 ms
* phase cmem: 351824 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40199 v(20), 21716 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(785K), IB(127K)
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 351872 K
* Loading HOM: c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r\zew prypeci\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\zaton\level.hom
* phase time: 107 ms
* phase cmem: 352603 K
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 352603 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 352603 K
* t-report - base: 1710, 975506 K
* t-report - lmap: 17, 17410 K
stack trace:

0023:6B8F51D9 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient::OnMessage()

Moje problemy zaczęły się po przejściu z Janowa do Zatonu. Ktoś ma jakieś koncepcje? Z góry dzięki za pomoc.
Spell406
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 28 Gru 2013, 23:48
Ostatnio był: 30 Mar 2015, 08:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 07 Sty 2014, 01:43

Żeby nie było, żeśmy się tylko obśmiali,
I wcale nieprzydatni się tu okazali,
Poniżej miejsca znajdowania się narzędzi,
UWAGA, tu SPOILER! Niech nikt potem nie zrzędzi.

Zono! Ojczyzno moja! Narzędzia gdzie chowasz?
Zawszeć ty dwa miejsca jednakie dla klas knowasz,
A jedno każdej inne. Niech me nogi zwinne,
Nie bacząc na profesję, którą'm wziął za swoje,
Poniosą w Zatonie w Leśniczówki podwoje,
Za nimi w lewo i w górę - prosto na rury.
Tam czeka narzędzi pakunek szarobury,
Jak wszystko zresztą wokół kolor ma rozpaczy.
No, ale do ad remu, drugi zestaw, znaczy.
Z tyłu Lasu Żelaznego, drogi kolego,
Przy wejściu do laboratorium testowego.
Leży on pod schodami, jak gdyby nigdy nic.
Odkryty oko cieszy, jak wdzięcznej młódki cyc.
Trzeciego skarbu miejsce od klasy zależy.
Jeślić wyborowy karabin w dłoni leży,
Nie zwlekaj waść wcale i odwróć się na pięcie,
Idź ze swą snajperką tam, gdzie tartaczne rżnięcie.
Lub też jeśli wolisz, drogę toruj kałachem -
Na prawo od drabiny czekają pod dachem.
Jeśliś zaś szturmowiec albo zwiadowca jaki,
Udaj się do miejsca oczyszczania kloaki.
Na dolnym poziomie na jednym ze stolików,
Albo na parterze pomiędzy najebników
Trupami, którymiś podłogę tam zaścielił,
W plecaku, który komuś tam ktoś podpierdzielił.
To narzędzia są z Zatonu, wszystkie oto, dyć!
Teraz broń może lśnić, niczym wielka goła żyć!
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive marcel, Hynek, swirekster, Cromm Cruac, trojanuch.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Sty 2014, 10:27

Danjou:
Owszem, da się bez większego problemu. Poszukaj jakichś tutoriali na forum, jeśli nie wiesz, jak to zrobić.

Spell:
Niestety dość znany crash. Pytanko: na jakiej wersji grasz? Jeśli 2.02, to czy zainstalowałeś quick fix do 2.02? Jeśli tak, to spróbuj wgrać jeszcze save corruption fix stąd:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... compendium
Może to Ci pomoże.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Spell406.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Spell406 w 07 Sty 2014, 12:54

Hi

Trikster podziałało - masz u mnie więcej Kozaków niż dasz radę unieść;]
Spell406
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 28 Gru 2013, 23:48
Ostatnio był: 30 Mar 2015, 08:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 07 Sty 2014, 21:36

Wersja Misery 2.1 beta dostępna do ściągnięcia na stronach Miserymod.com i Moddb.com.
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: Odp: [MISERY]

Postprzez Danjou w 07 Sty 2014, 23:18

HaijTaczi napisał(a):Wersja Misery 2.1 beta dostępna do ściągnięcia na stronach Miserymod.com i Moddb.com.

Nie ma change loga. Zakładam, że kawał zajebistej roboty, ale nie tknę tego kijem bez change loga.
Danjou
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 26 Gru 2013, 12:44
Ostatnio był: 30 Sty 2014, 00:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez snorki w 08 Sty 2014, 01:05

Od jakiegoś czasu męczę Zew Prypeci z modem Misery spaczowanym do 2.0.2+QF. Mam taki problem:
Nie wiem co źle zrobiłem w grze ale podpadłem handlarzowi Sowa, pokazuje mi jego imię na czerwono jakby był wrogiem i nie mogę u niego kupować ani sprzedawać. Kardan też na czerwono ale naprawia i ulepsza. Da rade to naprawić?
Awatar użytkownika
snorki
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Sty 2014, 00:43
Ostatnio był: 15 Sty 2017, 10:41
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez mkdante381 w 08 Sty 2014, 02:25

Owszem wyszła wersja 2.1 a poprzednich patchy nie idzie ściągnąć. Spolszczenie jest na wersje 2.02, ale już na wersje 2.1 beta już nie, mimo że w changelogu moda jest że można wybrać przy instalacji moda w wersji 2.1 beta. Oba foldery w translations Polish i Russian są puste. Nikt tego nie zauważył?
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 08 Sty 2014, 11:28

snorki:
Musiałeś ubić lub zaatakować jakiegoś stalkera, przez co Sowa się wkurzył. Zostaje Ci chyba tylko cofnięcie do wcześniejszych sejwów.

dante:
Spolszczenie nie działa na betę 2.1, będzie gotowe, jak wyjdzie finalna wersja 2.1. Na razie zostaje Ci gra w języku angielskim.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 08 Sty 2014, 12:47

mkdante381 napisał(a):Owszem wyszła wersja 2.1 a poprzednich patchy nie idzie ściągnąć.
W wersji 2.1 beta są wszystkie patche.
IMPORTANT: Patch 2.0.1 + Patch 2.0.2 are outdated and implemented in MISERY 2.1.
You can upgrade any version of MISERY 2 (2.0, 2.0.1 or 2.0.2)
with the 2.1 BETA UPGRADE. NEW GAME VERSION ONLY
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez snorki w 08 Sty 2014, 18:46

Trikster napisał(a):snorki:
Musiałeś ubić lub zaatakować jakiegoś stalkera, przez co Sowa się wkurzył. Zostaje Ci chyba tylko cofnięcie do wcześniejszych sejwów.


No dobra a kogo można się pozbyć bez konsekwencji? Na pewno bandytów i różne mutanty. Co z innymi frakcjami?
Awatar użytkownika
snorki
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Sty 2014, 00:43
Ostatnio był: 15 Sty 2017, 10:41
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: Odp: [MISERY]

Postprzez Danjou w 08 Sty 2014, 19:30

Będą się mścić. Na mnie w Janowie polują bandyci i wolność. Bywają upierdliwi. Acz trzeba przyznać, że dochodowi.
Danjou
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 26 Gru 2013, 12:44
Ostatnio był: 30 Sty 2014, 00:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości