[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 21:13

Dzięki, Igla. Znalazłem tam ładunek, na szczęście bandytów tam wybiłem już dawno :E Najbardziej w grach denerwuje mnie to, że kiedyś byłem w pewnym miejscu a potem się okazuje że coś tam mamy znaleźć, a przecież leżało już tam przed naszym pobytem :facepalm: Oczywiście tu tak samo, przeszukiwałem wszystko w poszukiwaniu ciekawych rzeczy, a gdy teraz tam wróciłem, byłą skrzynka.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 21:16

Po prostu przedmiot do danej misji spawnuje się dopiero podczas wykonywania jej. Podobnie było ze schowkami w SoC. Nawet jak znalazłeś plecak bez fioletowego znaczka na mapie, nic nie odkrywałeś w środku.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 21:23

Wiem, i bardzo mnie to denerwuje :( Zauważyłem jeszcze ciekawsze zjawisko - jest przede mną anomalia, lekka ścinka i anomalia znika :D
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Sty 2014, 21:40

Kurde, no nie! Znów nie działą mi hakerskie oprogramowanie :( Kupiłem, użyłem przeszukałem ciało, dostałem info, że zdobyłem 29 elektronicznych rubli. Patrzę w statystyki, a tam 0. Co mogę zrobić, by działało?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 21:41

Nie patrz w statystyki, tylko w stan swojego konta w inwentarzu.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Sty 2014, 22:16

Dobra, już nieaktualne. W czasie instalacji nie wkleiłem fixa :facepalm:

Ale za to mam pytanie - jest misja od Sułtana na schowki jakiegoś kolesia (chyba Jakuta). Żeby otrzymać tą misję muszę być po stronie Bandytów, czy nie jest to konieczne?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 22:18

Raczej tak, skoro od Sułtana, grasz w wersję Jenota? Jeżeli tak to Ci nie pomogę, gdyż porzuciłem tą wersję moda na etapie przejścia nad Zaton :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Sty 2014, 22:31

Jenot za ciężki na moje łącze. Pocinam w 2.2. Czyli mam rozumieć, że pierwsze zadanie od Miecza pójdzie w pole? Bo w nim trzeba było zabić Bandytów z Leśniczówki i ich dowódcę.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 22:33

To już według Twojego uznania. Ja trzymałem się stalkerów i prałem bandytów aż miło. Wykonałem misje dla Miecza, potem dla Brodacza i Sułtan nie miał nic do gadania. Co do gry po "bandyckiej stronie" to niewiele mogę powiedzieć.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 01 Sty 2014, 23:58

A ma ktoś pomysł na misję z Tasakiem? Chodzi mi o ten oddział naukowców.. Tasak nie ma opcji dialogowej a zadanie jest zaznaczone, że mam z nim pogadać. Ktoś wie co trzeba zrobić?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez master husky w 02 Sty 2014, 12:53

Gram na SGM 2.2 z atmosfearem 3 lite, znalazłem gotową paczkę na moddb, do tego moda wkleiłem spolszczenie, chwilę grałem wszystko działało bardzo dobrze jednak chciałem sprawdzić czy mod zadziała jeżeli wrzucę jeszcze paczkę broni dla SGMa, po wrzuceniu pewne zmiany zaszły jednak dodatkowe bronie nie miały swoich miniaturek w inwentarzu, ich nazwy nie były normalne tylko zapisane po angielsku tak jak nazwy plików np "ak47_rifle_cośtam" więc zastąpiłem pliki moda oryginalnymi z sgm 2.2 w tej chwili u handlarzy zniknął cały towar, nieważne czy janów czy skadowsk handlarze mają właściwie "nic" do sprzedania, problem występuje również po usunięciu gamedata i reinstalacji sgma, czy ktoś orientuje się co wpisać i w jakim pliku żeby zrestartować towar u handlarzy? Proszę o rady bo nawet amunicję muszę spawnować ;d

Image
master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez 69Gregori w 02 Sty 2014, 16:30

Zainstalowałem moda i przy próbie nowej gry (po intrze) widzę obraz przez ok. sekunde i wywala do pulpeta. :| Z tego co wyczytałem to chodzi o 2 pliki z folderu bin; xr.Core.dll i xr.Game.dll. Pomocy stalkerzy!
Moda pobierałem z Moddb (all in one english).
Awatar użytkownika
69Gregori
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 14 Maj 2013, 18:49
Ostatnio był: 14 Paź 2022, 00:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość