[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 14:56

Nie da się jakoś bardziej na szybko? Jakiś pracodawca na bagnach, czy coś? Brakuje mi tylko 3 tysięcy, mógłbym się wrócić do kordonu żeby popracować dla tego gościa w bazie po wojsku, ale to potrwałoby zapewne dość długo.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 15:06

Na szybko nie ma lepszego rozwiązania. Zbieraj graty po bandytach i opylaj je. W sumie jak Kordon już w 100% zaliczyłeś, to możesz wybić stalkerów na posterunku (Miedwiediewa i Jermaka), w wiosce kotów i ATP (nie wpłynie to na fabułę zbytnio). Zawsze większy zysk.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 15:08

Niestety, wygląda na to że będę musiał się wrócić na Kordon i tak, więc wybijanie nie ma większego sensu. Popróbuję, dzięki.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 15:25

Popróbuj, w schowkach SGM też można znaleźć drogocenne przedmioty, które pójdą za parę tysi u handlarzy. Na szybkości można zebrać pokaźną sumkę.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 01 Sty 2014, 18:59

Ewentualnie, przejdź się po bagnach i badaj schowki bandytów. Ja znalazłem co najmniej trzy. Bo każdy z przywódców ma przy sobie pena z danymi o schowku. Opłacalne. A koleś na kordonie nie zleca tylko jednego zadania?

Tak Adamie gram w Jenota.. aż tak się różnią te wersje?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 19:02

Koleś w kordonie daje chyba nieskończoną liczbę zadań, ale tylko raz dziennie. Potem trzeba czekać albo się przespać w budynku obok. Gdyby dawał tylko jedno, nie miałbym szans na sklecenie wykrywacza min :) Co do tych schowków to mam parę, ale raczej w Kordonie. Zaś w dotychczasowych i sprawdzonych schowkach były zwykle rzeczy typu amunicja śrutowa i bandaż. Pogardzić nie można, ale sprzedać też nie...
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 19:07

Ignach, w Jenocie za daleko nie zaszedłem, ale na zwykłej wersji 2.2 czegoś takiego nie było.

Radek, nie piernicz, tylko likwiduj bandytów i sprzedawaj przedmioty. Nic innego Ci nie pozostało, a skoro Ci się aż tak śpieszy to nie masz wyjścia :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 19:39

Bardzo Wam dziękuję Panowie, udało się! :)

W pierwszym schowku - tak jak myślałem, naboje do strzelby i pistoletu i chyba do AK. Ale, co było potem! Zauważyłem że mam jeden schowek w wiosce na południu. No to sobie tam poszedłem, szukając czegoś fajnego. Hah, i tutaj się zaczyna - była cała grupka bandytów - wybiłem ich, a jeden z nich miał artefakt! I jeszcze dalej - sprawdzam schowek, do którego podążałem - a tam, oprócz pierdół worek z dwoma tysiącami! Rzeczywiście się opłaciło, zdobyłem też amunicję do kałacha i L85 :D Adamie, Tobie dałem kozaka, teraz jeszcze dla Igla2008 ;)
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Sty 2014, 19:42

Cieszę się, że mogłeś jakoś pomóc. Na przyszłość wiesz już, gdzie się zgłosić w razie kłopotów z tą modyfikacją. ;)

W sumie najważniejsze to wydostać się z tego, że tak napiszę, pierwszego rozdziału, czyli Kordon i Wysypisko. Potem na Zatonie to wszystko dobrze idzie, gdyż jest to wersja 1.6 moda.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Sty 2014, 19:50

@Radek - jak masz zwykłego SGM, to dodaj sobie Gun Packa - na Bagnach sprzedałem jednego AK "Taktyka" za 17-19 tysięcy, a zostawiłem lepszego AK "Cyclone" (chyba "Tornado", jak się nie mylę), którego mogłem opchnąć za 20-23 tysiące. Jeszcze z Bandytów artefakty. W sumie na mapach Kordon - Bagna uzbierałem około 85 tysięcy - mam 60, bo zmodyfikowałem APS i naprawiłem ekwipunek.

Pytał się ktoś o kombinezon - otóż sprostuję - można znaleźć, ale trzeba mieć namiar. W schowku był kombinezon Najemnika.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 01 Sty 2014, 20:04

Zaś kolejne pytanie. Gdy mam już ten georadar, gdzie mogę znaleźć ten ładunek wojskowych? Obszedłem cały teren otoczony minami i niczego tam nie znalazłem.

@StalkerCell Mam chyba GunPacka, nie pamiętam czy dokładnie tak nazywał się ten "dodatek" ale wiem, że używam jakiegoś który dodaje różne bronie i podmienia tekstury. Dodam jeszcze, że handlarze na bagnach i w Kordonie nie przyjmują ode mnie broni, jak już to amunicję. Tak samo z częściami ciał mutków.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 01 Sty 2014, 20:17

W jenocie ładunek jest na nasypie tam gdzie leżał Vintar szramy.. w jednym z wagonów. Często i gęsto można tam spotkać bandytów. Tylko uważaj teren zawalony jest minami. I czasami można na nie wpaść.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości