[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kudkudak w 27 Gru 2013, 16:29

Co tu dużo gadać, dopiero początek gry a już inna w pełnym znaczeniu tego słowa Zona

Image

WowanBardzoZły napisał(a):Nie wiem gdzie wy tu macie siedem cykli pogodowych. U mnie jest albo burza, albo sam deszcz lub mgła.


U mnie jest piękny dzionek, więc są te cykle pogodowe, ni ma deszczu, nie licząc fontanny bandyckiej krwi hehe. Obrzynkiem, a jak.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Voldi.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 27 Gru 2013, 18:32

Zauważyłem, że broń trochę szybko się psuje. Np. znalazłem Cobre w Dziczy i postrzelałem trochę i co chwilę się zacinała, a paska odjęło gdzieś tyle ----> "----"

Saiga robi niezłe spustoszenie nawet na dystans, za jednym strzałem powaliłem bandytę, a stał gdzieś ode mnie na odległość długości hangaru w wysypisku. No może troszkę mniej.


A Miruś Utta jest. W każdym zmodowanym stalkerze zawsze odzywa się polski lektor podczas walk na arenie :)

Idę do X18 <3, ciekawe co mnie czeka.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez macias13_84 w 27 Gru 2013, 22:35

Nie wiem jak u innych ale u mnie wyskakuje informacja iż patch 2.03 jest niedostępny

Edit:
Już wszystko OK, miałem zablokowaną JAVĘ na przeglądarce i nie miałem jak zmienić mirror'a
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 28 Gru 2013, 00:04

Tormentor napisał(a):Zauważyłem, że broń trochę szybko się psuje. Np. znalazłem Cobre w Dziczy i postrzelałem trochę i co chwilę się zacinała, a paska odjęło gdzieś tyle ----> "----"


Tu akurat specjalnie nieco zmniejszyłem żywotność broni, by zestawy naprawcze, które napotykamy na swej drodze stały się w ogóle przydatne. Poza tym- mogę to wytłumaczyć trudnymi warunkami Strefy. :) (kurz, woda, mutanty, uszkodzenia itp.)
Wartości od zacinania broni(weapon_jammed) są vanilliowe. Ot, taki urok.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 28 Gru 2013, 01:14

Zauważył ktoś ze podczas gdy łazimy na zewnątrz sarkofagu po lewej widać elektrownie nie jest to nic co przeszkadza ale jakby to było poprawione było by fajnie xd
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 28 Gru 2013, 03:31

Zdawawaliśmy sobie z tego sprawę, ale żeby to naprawić trzeba by było zrobić wszystkie skyboxy bez elektrowni. Uznaliśmy, że ich robienie dla jednej lokacji nie ma sensu. No i mod wymagałby następne 300-400MB RAMu, bo każdy skybox ładowałby się podwójnie (z i bez elektrowni).
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez frosth w 28 Gru 2013, 11:47

Spróbuję się dopisać do listy życzeń noworocznych:
Dużo kłopotu będzie z opcją w instalatorze która zostawiała by Mirosława Uttę na należnym miejscu, mnie "wejdź nie stój tam" i inne nie przeszkadzają a jak słucham Utty to wracają mi w pamięci filmy z kaset VHS czyli dzieciństwo stalker bez Utty to jak Maczeta bez maczety.

Wszystkiego najlepszego w nowym roku Jesienni Tułacze.

PS. a z tym rozpoczęciem nowej gry to jak rózga od Mikołaja, najpierw wszystko cacy cacy nie jest wymagane a na końcu info: ale zalecamy rozpocząć nową grę żeby później nie truć nam (wam) dupy. Co też uczyniłem ochoczo, gdyż nie mam zamiaru nikomu niczego truć :)
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 28 Gru 2013, 11:54

Dużo kłopotu będzie z opcją w instalatorze która zostawiała by Mirosława Uttę na należnym miejscu


Raczej tak, niestety. W razie czego mogę napisać szczegółową, lecz prostą instrukcję jak przywrócić Mirka.

Wszystkiego najlepszego w nowym roku Jesienni Tułacze.


Dziękować z wzajemnością życzliwą. :)

PS. a z tym rozpoczęciem nowej gry to jak rózga od Mikołaja, najpierw wszystko cacy cacy nie jest wymagane a na końcu info: ale zalecamy rozpocząć nową grę żeby później nie truć nam (wam) dupy.


Już przywykliśmy do trucia. :D
Tak naprawdę to gra jak najbardziej może być kontynuowana- po prostu istniałaby spora szansa, że w kryjówce Strieloka leżałaby wciąż stara broń(którą podmieniliśmy w 2.03) i kilka innych pierdółek nie weszłoby w życie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Owitz.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Owitz w 28 Gru 2013, 19:02

Witam. Trzy dni temu przeszedłem grę na modzie i jak najbardziej na plus :) Wciepnąłem najnowszego patcha, chciałem poplątać się jeszcze po zonie z sejwa w Prypeci i przysłowiowa kupa :/ Ale nic to, rozpocząłem nową rozgrywkę i jestem miło zaskoczony. Niby niewielkie zmiany ale jakże znaczące. Ogólnie jest to mod świetny. Mnóstwo klimatu !!! To co zrobiliście z mgłą to po prostu mistrzostwo. Momentami aż czuje się ten jesienny chłód. Gra wciąga jak za pierwszym razem a to się rzadko zdarza. Pytanko - nie da rady wrzucić śpiwora ?
Pozdrawiam i Najlepszego w 2014 :)
Awatar użytkownika
Owitz
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 15 Sie 2008, 11:29
Ostatnio był: 13 Cze 2021, 23:00
Miejscowość: Wadowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kudkudak w 28 Gru 2013, 19:31

Pograłem trochę więcej i się lekko wypowiem. Mimo pięknej oprawy graficznej, wyglądającej cudnie nawet na starszych sprzętach, najbardziej spodobała mi się oprawa dźwiękowa. jeśli nie gracie na słuchawkach a macie taki sprzęt w domu popełniacie błąd okropny stalkerzy. Zakładać słuchawki! Teraz czuć stalkera pełną duszą, najmniejszy szelest liści, odgłosy ptaków, muchy, ambiencik (częściowo z misery? :) ) też niczego sobie, wybuch aktywowanej anomalii. A przy tej muzyce w menu, z chórem, chce się zostać i tego słuchać :D Ale żeby nie było że cały czas słodzę to nie ma kilku rzeczy, które miały się pojawić :realcaleb:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 28 Gru 2013, 22:33

Owitz napisał(a):. Pytanko - nie da rady wrzucić śpiwora ?


Wrzucałem go na początku, ale był bardzo, że tak powiem...niepewny(zaimplementowałem ten z AMK). Nie wiedzieć czemu, ale na 10 prób zaśnięcia, około 4 kończyły się tym, że śpiwór po prostu znikał z ekwipunku. I tyle go widzieli. Podesłałem skrypt do znajomego ruska, który siedział przy paru skryptach w AA2 i nie widział żadnego błędu w implementacji. Sam wspomniał, że to się czasami zdarza. Zrezygnowałem, ponieważ nie chciałem ryzykować takich kwiatków. :)

Zamiast tego zaimplementowany został system spania jak w Zew Prypeci(na mapach są wyznaczone miejsca do spania, wystarczy rozglądać się za materacami oraz łóżkami). Jest to o tyle fajne, że wymaga od gracza poszukiwania no i oczywiście umożliwia zwiedzanie edytowanych map.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez macias13_84 w 29 Gru 2013, 12:57

Możesz podpowiedzieć co dokładnie wywalić z character_vices, aby przywrócić lektora, ale nie utracić dodatkowych dźwięków.

Ja wyłączyłem całe dialogs i scenario, i do nowego utworzonego scenario wrzuciłem całe katalogi Bar, megafon, sarcofag i video.

Z tym iż w samym scenario jest tych katalogów sporo więcej.
Image
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości