[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 22 Gru 2013, 10:57

Odpowie ktoś na moje pytanie, które zadałem wcześniej? Chciałbym się dowiedzieć czy tak ma być, czy coś zepsułem.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Żuczek94 w 22 Gru 2013, 11:34

Mi sie wydaje ze cos zle zrobiles, ale pewnosci nie mam bo sama takich modyfikacji nie robilam :D
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 22 Gru 2013, 11:42

Dodam że celowniki dodane właśnie w tej modyfikacji pasują do "niezmienionego" modelu AK. Ale już mniejsza z tym, mam drugie pytanie. Jak dostać się do miejsca z tym sensorem do wykrywacza min? Tam jest wszystko ogrodzone siatką, a gdy znajduję wyrwę w ogrodzeniu to po chwili spycha mnie z powrotem, taka "niewidzialna ściana". Zaś w miejscu, gdzie jest zawsze Wintorez Szramy, są bandyci - rozwaliłem ich, nic przy sobie nie mieli. A zaraz za tymi wagonami gdzie oni byli jest przejście, tyle że zaminowane. Jak tam wejść?
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 22 Gru 2013, 12:20

Dopiero teraz zauważyłem, że są bardziej rozbudowane wersje SGM, które wzbogacono o mapy z innych części. Czy może mi ktoś podać najbardziej rozbudowaną (chodzi o nowe mapy i zadania) wersję/edycję Sigerousa? Za najlepszą propozycję leci kozak.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Gru 2013, 13:27

W sumie, najbardziej moim zdaniem jest rozwinięta 2.2. W wersji Jenota nie można nic kombinować przy zmianie udźwigu i innych rzeczach, także zawsze będę polecał tą wersję.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 22 Gru 2013, 14:17

Oczywiście 2.2. Ma mapę z Czystego Nieba + Zewu Prypeci, oprócz tego jest rozbudowany, posiada wiele nowych itemów i da się dodać do niego różne usprawnienia, np. Ja używam dodatku z broniami - zmienia on ich tekstury oraz dodaje nieco nowych. Wszystko razem ze spolszczeniem i dodatkami można znaleźć na Stalkerteam.

Proszę, odpowiedzcie mi na ostatnie pytanie bo nie wiem jak dostać się do sensora dla wykrywacza. Gram na 2.2.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 22 Gru 2013, 15:09

Wielkie dzięki, Adam! A jak jest z jej stabilnością w porównaniu do wersji z tego tematu? Sprawdziłem i jest tam dość okazała ilość nowych mapek z poprzedników, więc bardzo mi się to spodobało.

RadekNioch, chodziło mi o konkretne edycje, bo samo 2.2 niewiele mi mówi.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Gru 2013, 16:00

Stabilność wersji 2.2 jest na średnim poziomie. Spodziewaj się dosyć częstych wylotów, podczas przechodzenia pomiędzy większymi lokacjami (mam na myśli Zaton, Jupiter, Prypeć). Wersja 1.6 też miała ten sam problem, więc wyrównują się na tej płaszczyźnie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Żuczek94 w 23 Gru 2013, 00:04

A ja bym chciala spytac do czego służy pisak ktory w handlu mozna kupic i jak go uzyc, bo tak mam taki, nigdy nie byl mi potrzebny wiec sie nawet w tym nie zaglebialam ale spytam :)
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 23 Gru 2013, 00:16

Służy do oznaczania znaczników na mapie, jeżeli chcesz zapamiętać jakieś miejsce i do niego wrócić.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Żuczek94.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ahmed1109 w 23 Gru 2013, 16:57

Słyszałem że w Sigerous Mod 2.2 jest wrzucony spawner, i tu moje pytanie: Jak go odpalić ?
W wersji 1.6 był pod przyciskiem F1 w menu a w 2.2 po wciskałem wszystkie przyciski ale go nie znalazłem, znalazłem w tym temacie informacje żeby w skrócie dopisać do Elementu docelowego " -test" lub " -cheat_mode" tylko że jak dopiszę bez spacji to pojawia się informacja że ścieżka nieprawidłowa, a ze spacją to z kolei gra się nie chce uruchomić ( próbowałem Uruchomić jak administrator i też nic ).

Dodam jeszcze że ma Jenot Edition.
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 23 Gru 2013, 17:09

Nie pamiętam jaki to dokładnie parametr (czy test czy cheat_mode) ale tak czy inaczej musisz go dopisać poza cudzysłowem i ze spacją
"C:\jakaś\tam\scieżka\do\execa" -test
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości