[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 19 Gru 2013, 17:15

Ta fajnie tyle, że ja klikam taK? I jest dźwięk 2 sek piipppp..., a gdy patrzę na długość utworu to 0:00 sek
A po drugie załatwiłem tą sprawę z detektorem co zrobić z tymi minami?
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 19 Gru 2013, 17:31

Sorry, ale musze kolejny post napisać (jakiś crash), a mianowicie gdzie jest ten ładunek na placu maszynowym?
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 19 Gru 2013, 17:50

Matyrdejum. W poście, do którego dawałem ci linka masz napisane, co zrobić z minami. Ładunki wybuchowe są chyba w losowym trupie bandyty, albo któregoś z wojskowych, którzy tam leżą. Poszukaj, bo na pewno jakiegoś ominąłeś.

Dziękuję za pomoc :caleb:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 19 Gru 2013, 18:58

Teraz to ja jestem załamany tym modem dosłownie miał ktoś z was problem z zabiciem dowódcy oddziału alfy? Wpakowuje w niego 100naboi przeciwpancernych i nic ten dalej chodzi (chodzi mi o tego kolesia co przypomina gościa w pancerzu wspomaganym z fallout 1..)
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 19 Gru 2013, 23:47

Boziu... a granaty po co są? Na paradę Lenina w Prypeci? Rzucisz góra trzy i całą grupę rozwalisz. Mi kiedyś przytrafiły się trzy grupy (tyle PDA w jednym skupisku znalazłem) i czterema granatami ich wytłukłem.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 20 Gru 2013, 00:18

Proszę ciebie czy 100 naboi przeciwpancernych może nie zabić jednego kolesia w ezgoszkielecie...???? :caleb: A po drugie już to zrobiłem wystarczyło podłożyć pod niego c4 :facepalm:
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 20 Gru 2013, 17:29

Nie wiem czy zrobiłem jakiś błąd, ale pograłem trochę w wersję 2.2 i zapragnąłem dodać sobie ten dodatek z broniami i teksturami. Zainstalowałem wszystko i jest okej, ale trafiła mi się dziwna rzecz - miniaturka AK-74 jest zmieniona, zaś gdy wyciągnąłem broń to jej model jest taki sam - tak ma być, czy coś źle skopiowałem?
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 20 Gru 2013, 22:18

Witam gdzie znaleźć schematy strojenia ?
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 20 Gru 2013, 22:58

Może podałbyś więcej szczegółów co do tego zadania?
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 20 Gru 2013, 23:00

Już podaję
Mówię z pamięci
Dostajemy je od nowikowa jest ponoć w tym bunkrze wilmakowa chyba tak nie pamiętam.
Dobra już znalazłem -.-
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Żuczek94 w 21 Gru 2013, 21:07

co oznacza symbol domku po prawej stronie ? :D zmęczenie postaci czy jak ? :D
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 21 Gru 2013, 21:13

Tak, warto czasami dla chociażby realizmu iść spać ;)
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Żuczek94.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości