[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 30 Lis 2013, 18:45

Agroprom będzie
:

pusty, właściwie nie wiadomo po co to powstało :P


U Noego będzie
:

rozp*erdol konkretny, będzie kilka fal mutantów i kontrolerzy do zlikwidowania. Na dodatek trzeba będzie pilnować czy aby Noe, Lassie i jeden koleś w egzo przeżyli. Niewielkie wsparcie, zatrudnij Fregatę ze Skadowska na ochroniarza, każda para rąk się przyda w tej walce.


Z piosenkami to musi próbować włączać, i wyłączać, odświeżać odtwarzacz.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 30 Lis 2013, 21:25

Do Noego to musisz mieć konkretną broń(rpk od zulusa wymaxowany by się przydał, działko gaussa, jakaś broń od alfek) i z 10k pestek, ze 100 granatów, odrazu mowie że strzelba to słaby pomysł na mutanty Noego
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez szaolin w 30 Lis 2013, 22:57

Teraz kolejne pytanie w zadaniu w ktorym mamy znaleść spersonalizowanego wintoreza przeszukałem całą cemetnownie ,wiem że spawnuje sie losowo ,możecie mi powiedzieć gdzie wam go zespawnowało ? I jeszcze jedno czy Noe bedzie potrzebny po zadaniu fala mutantów bo podczas tego zadania zginał ?
Awatar użytkownika
szaolin
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lis 2013, 19:43
Ostatnio był: 18 Lis 2014, 00:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 30 Lis 2013, 23:21

U mnie ten VSS był na tej wierzy, co w podstawce hełm się znajduje. Wchodzisz pierwszą drabiną, potem drugą i trzecią na tą wierzę.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Gru 2013, 12:37

Mówię to już trzeciej osobie w tym samym temacie. Należy przeszukać CAŁĄ cementownię. Od piwnic, po budynki, teren i dachy. KAŻDY milimetr ma być sprawdzony, bo karabin spawnuje się w różnych miejscach.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Gru 2013, 12:45

Dostałem misję od Hazara (czy jak mu tam, dowódcy Świtu) na wypełnienie schowków. Kombinezony naprawione mam (dałem technikowi w bunkrze naukowców). Włożyłem po jednym do schowka, ale zadania nie kontynuuje. Co trzeba tam włożyć?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 01 Gru 2013, 12:48

Już to się chyba tu przewijało. Nasuń kursorem na zadanie w PDA, powinien się pojawić dłuższy opis. Nati chyba o tym mówiła, była chyba mowa jeszcze o 2 Abakanach i czymś jeszcze. Przejrzyj temat, na pewno znajdziesz.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Gru 2013, 13:56

Opis dużo mi mówi, @Pangia - "najpotrzebniejszy ekwipunek" :caleb:
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez szaolin w 01 Gru 2013, 15:13

Mam problem z wintorezem otóż po wystrzeleniu magazynka jego stan pogarsza sie jakoś o 30 procent a po wystrzeleniu 4 magazynków praktycznie nie nadaje sie do użytku , to jakiś bug czy co ?
Awatar użytkownika
szaolin
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lis 2013, 19:43
Ostatnio był: 18 Lis 2014, 00:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 01 Gru 2013, 17:05

Ja z kolei mam buga z Protectą. Gdy przyceluję, kamera odwraca się do góry nogami, przybliża lepiej niż soczewki w lunecie, lub blokuje kamerę. Problem można rozwikłać założeniem i zdjęciem celownika. Tak robi się po każdym wczytaniu save'a.

Misję z plecakami przeszedłem, teraz mam czekać kilka dni na kontynuację.

A, byłbym zapomniał. Czy wam kiedykolwiek zdarzyło się, że na terenie kompleksu Wołkow zespawnowało wam około trzydziestu Najemników? Dla mnie byli wrodzy, więc pokonanie ich nie było łatwe... choć z Gaussem headshoty same "wlatywały" :E
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 01 Gru 2013, 17:16

StalkerCell napisał(a):Ja z kolei mam buga z Protectą. Gdy przyceluję, kamera odwraca się do góry nogami, przybliża lepiej niż soczewki w lunecie, lub blokuje kamerę. Problem można rozwikłać założeniem i zdjęciem celownika. Tak robi się po każdym wczytaniu save'a.

To akurat nie jest błąd moda, tylko gry w ogóle - dokładnie to samo się stanie, jeśli zwiększysz maksymalny zoom w regulowanym Susacie i wczytasz grę - po wycelowaniu obraz zacznie się powiększać w nieskończoność i obróci do góry nogami, wystarczy ruszyć kółkiem, żeby zmniejszyć zoom i bug więcej się nie pojawia (do wczytania następnego zapisu).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 01 Gru 2013, 18:50

StalkerCell napisał(a):A, byłbym zapomniał. Czy wam kiedykolwiek zdarzyło się, że na terenie kompleksu Wołkow zespawnowało wam około trzydziestu Najemników? Dla mnie byli wrodzy, więc pokonanie ich nie było łatwe... choć z Gaussem headshoty same "wlatywały" :E


Mi za to spawnują się najemnicy w stacji antenowej Krug. Nie narzekam, zawsze trochę amunicji wpadnie ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości