[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 24 Lis 2013, 18:20

HermeSS napisał(a):Chciałem jeszcze zapytać czy ver. 2.2 jest tak samo stabilna jak 1.6 która po wrzuceniu fixa po prostu idealnie chodzi?

Na kompie z podpisu (z tym, że miałem Win XP Pro 32bit, a teraz mam 64bit, więc może byłoby lepiej) grałem na najniższych i było płynnie, ale brzydko (gra wyglądała gorzej niż waniliowy Zew Prypeci) i z losowymi wypadami. Podniesienie czegokolwiek ponad minimum kończyło się wypadem z „Memory request: XXXXX K” zarówno przy przechodzeniu między poziomami, jak i zaczynaniu nowej gry/ładowaniu zapisu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Voldi w 24 Lis 2013, 18:27

U mnie wersja 2.2 hulała jak trzeba. Raz czy dwa coś wywaliło. No ale ja dotarłem tylko do Jupitera, nie byłem na dodatkowych lokacjach (poza Kordonem i Bagnami).
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 24 Lis 2013, 18:43

Mi cięło aż miło. Kartę mam w porządku, ustawienia na maksa ale nawet zmiana na najniższe nic nie zmieniała :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 25 Lis 2013, 02:03

Ja grałam na słabym sprzęcie ale wytrzymałam. Ustawienia najniższe, pięknych widoków nie było ale przyzwyczajona jestem do gorszej grafiki. Cięło często i gęsto ale wytrzymałam bo mod świetny. Wyloty częste głównie out of memory przy ładowaniu sejva lub zmianie lokalizacji, kilka razy gra się zawiesiła i wyskoczył windowsowy dymek że zabrakło pamięci wirtualnej, chyba ze 3/4 razy tak miałam gdy grałam dłużej niż zwykle. Raz gra zawiesiła mi się a raczej mój gracz bo otoczenie żyło własnym życiem- była to ostatnia misja z podstawki czyli ewakuacja, stałam w drzwiach pralni i zupełnie nic nie mogłam zrobić tylko patrzeć, ponowne wczytanie ostatniego sejva załatwiło problem. To tyle z moich doświadczeń. Żaden mod poza NS której nie skończyłam (przeszłam tylko kilka map) bo po prostu się nie dało nie wystawił mojej cierpliwości na próbę jak ten ale mimo tych wad wart przejścia. Ja go ukończyłam niedawno, zrobiłam prawie wszystko co się dało. A i oczywiście na lepszym sprzęcie może być lepiej więc nie zniechęcać się moim opisem!
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 25 Lis 2013, 09:54

nati20 napisał(a): A i oczywiście na lepszym sprzęcie może być lepiej więc nie zniechęcać się moim opisem!


Trzeba byłoby mieć komputer z żelbetonu, bo twórcy tego moda to łajzy, które nie potrafią dobrze skryptów napisać, przez co gra muli jak czasami zdarza się dorianowi na SB. :caleb:
Przykład- skrypt od sprawdzania zawartości schowków działa w ten sposób, że zamiast sprawdzać je co np minuta/dwie, sprawdza je NON STOP. Łatwo sobie wyobrazić jak to wpływa na wydajność. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 25 Lis 2013, 10:18

Mi wszystko dobrze działało może raz wywaliło z winy modu, więcej mi wywalało przez sterowniki do karty graficznej ale to mam na każdej grze. Grałem na wyskokich, było ładnie, fajnie i polecam moda :E
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HermeSS w 25 Lis 2013, 17:30

No to mnie trochę zmartwiłeś Pangia bo spodziewałem się raczej fajerwerków :/ Co gorsza też mam Windę 64.
Poza tym w pakiecie który ściągnąłem nie ma żadnego instalatora i trochę zbaraniałem bo nie wiem czy mam po prostu zamienić gamedaty czy co? Może to jakiś "znak" od losu. Zaczynam się wahać.
HermeSS
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Lis 2013, 18:07
Ostatnio był: 18 Lis 2015, 16:02
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 25 Lis 2013, 18:50

Doszedłem na Zaton. Porobiłem kilka kwestów, z czego najlepszy na Zatonie był - według mnie - likwidacja grupy Alfy. Choć rozdupcenie Bandytów w Leśniczówce też nie było takie złe ;) . Mam do was kilka pytań:
1.Czy fabuła rozgrywa się na wszystkich lokacjach? To znaczy quest - główne i poboczne.
2.Ile na Zatonie jest artefaktów-teleportów? Znalazłem tylko jeden, a w osiągnięciach pisze, że za użycie dwunastu sztuk jest osiągnięcie.

Jestem zmuszony powiedzieć, że żadne Soljanki, czy tym podobne Dead City nie są w stanie pobić SGM CoP. Jeszcze jak wyjdzie 3.0, to wtedy klękajcie narody :) . Wyloty mam stosunkowo rzadko, czasami przytrafi się "wylot z dupy", ale wczytanie ostatniego save'a pomaga. Mam jedno jedyne zastrzeżenie - za dużo min było na Bagnach, wokół te bazy Bandytów. Sam koleś, od którego braliśmy jedno zadanie powiedział, że nie wie, skąd tyle min wytrzasnęli. Pewnie starymi ZIŁ'ami zwozili do swojej meliny :caleb:
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 25 Lis 2013, 19:04

HermeSS napisał(a):No to mnie trochę zmartwiłeś Pangia bo spodziewałem się raczej fajerwerków :/ Co gorsza też mam Windę 64.

Źle mnie zrozumiałeś. Grałem na XP 32bit, na XP 64bit powinno być lepiej zważywszy na lepsze dysponowanie pamięcią przez system.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 25 Lis 2013, 19:21

@StalkerCell, co do pierwszego pytania to po części, w Agropromie czeka jedynie sprawdzenie dwóch helikopterów i czegoś jeszcze związanego z tymi dziwnymi wojakami.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 25 Lis 2013, 20:39

Na Agropromie można się fajnie pobawić, szczególnie jak się ma ulepszony na maxa karabin od zulusa i 5tys pestek do niego :D
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 25 Lis 2013, 22:59

A Magazyny Wojskowe, Dolina Mroku, lab X-18? Tam nic nie będzie, zero zadań?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość