[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 14 Lis 2013, 17:32

Nie wiem, bo wtedy miałem takie zwiechy kompa, że rzuciłem tego moda w pi*du :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Misq675 w 15 Lis 2013, 07:41

Adam napisał(a):W magazynach to według fabuły
:

należy uciekać, gdyż respawnują się do momentu wybicia wszystkich Twoich sojuszników.


Czyli mam po prostu uciekać z tej bazy np. do Doliny Mroku czy co tam trzeba zrobić bo jak narazie to próbuję ciągle utrzymać tą bazę ale amunicji brak Egzo Świtu mi się sypie moja Groza tak samo nie mam czym strzelać.
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 15 Lis 2013, 11:29

Po jakimś czasie obrony wyskoczy komunikat, że misja zawalona, wtedy uciekaj.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 15 Lis 2013, 18:34

Fabuła posyła nas do dowódcy nocnych stalkerów i to z nimi zajmujemy bazę na magazynach.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez szaolin w 18 Lis 2013, 23:36

Siema !1. Otóż zatonie jakos na poczatku mamy zadanie rozwalic bandytów w leśniczówce ,gdy ich rozwalimy zostaje tam pewien handlarz który miał kombinezon czystego nieba i egzo bandytów na sprzedaż lecz nie miałem kasy,porobiłem misji troche wracam i go już nie ma wiecie może czy bede mogł go gdzieś jeszcze spotkać? Jeśli nie to podajcie handlarzy lub miejsca gdzie moge powyższe kombinezony kupic lub znaleść.2. Czy da sie sprzedawać te mistrzostwa ? Jeśli tak to gdzie ?
Awatar użytkownika
szaolin
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lis 2013, 19:43
Ostatnio był: 18 Lis 2014, 00:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 18 Lis 2013, 23:41

Zakupisz je u Hawajczyka w Jupku ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 20 Lis 2013, 17:02

Przy starcie nowej gry:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_m134'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:


Wersja moda to 2.2. Dopisując M134 do pliku weapons gra wczytuje się, a po chwili wywala do pulpitu z logiem error_handler_is_invoked. Jakaś rada? Wersja gry to 1.6.02, oryginał. Zainstalowałem również fixa.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell 20 Lis 2013, 17:06, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 20 Lis 2013, 17:19

hehe, jakże lubiany i upierdliwy
error_handler_is_invoked

Najprawdopodobniej gdzieś jest jakiś zabłąkany średnik, kropka albo jakaś linijka w konfigu ma literówkę. Miałem coś podobnego ostatnimi czasy i właśnie z powodu literówki w jednej linii konfigu broni.

Zobacz czy masz w weapons.ltx #include "konfig minuguna".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 20 Lis 2013, 17:23

Kod: Zaznacz wszystko
#include "ammo\w_ammo.ltx"
#include "weapons\w_sections.ltx"
#include "addons\w_scopes.ltx"
#include "addons\w_silencers.ltx"
#include "addons\w_grenade_launchers.ltx"
#include "weapons\w_ak74.ltx"
#include "weapons\w_ak74u.ltx"
#include "weapons\w_fn2000.ltx"
#include "weapons\w_rpg7.ltx"
#include "weapons\w_knife.ltx"
#include "weapons\w_bolt.ltx"
#include "weapons\w_f1.ltx"
#include "weapons\w_rgd5.ltx"
#include "weapons\w_gd5.ltx"
#include "weapons\w_rg6.ltx"
#include "weapons\w_vintorez.ltx"
#include "weapons\w_lr300.ltx"
#include "weapons\w_mp5.ltx"
#include "weapons\w_val.ltx"
#include "weapons\w_gauss.ltx"
#include "weapons\w_groza.ltx"
#include "weapons\w_hpsa.ltx"
#include "weapons\w_pm.ltx"
#include "weapons\w_pb.ltx"
#include "weapons\w_walther.ltx"
#include "weapons\w_usp45.ltx"
#include "weapons\w_fort.ltx"
#include "weapons\w_toz34.ltx"
#include "weapons\w_svd.ltx"
#include "weapons\w_svu.ltx"
#include "weapons\w_binoc.ltx"
#include "weapons\w_l85.ltx"
#include "weapons\w_bm16.ltx"
#include "weapons\w_spas12.ltx"
#include "weapons\w_protecta.ltx"
#include "weapons\w_wincheaster1300.ltx"
#include "w_mounted.ltx"
#include "weapons\w_colt1911.ltx"
#include "weapons\w_beretta.ltx"
#include "weapons\w_desert_eagle.ltx"
#include "weapons\w_sig220.ltx"
#include "weapons\w_sig550.ltx"
#include "weapons\w_abakan.ltx"
#include "weapons\w_g36.ltx"
#include "weapons\w_pkm.ltx"


Oto bronie wpisane w "weapons.ltx".

EDIT.
Wywaliłem wpis w pliku prefetch_single dotyczący m134. Gra załadowała się, ale przy końcówce - wywaliło. I to bez loga.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell, 20 Lis 2013, 17:29, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 20 Lis 2013, 17:28

Czyli same domyślne, co dość łatwo jest odczytać. Powodzenia w dopisywaniu configów. :E
Znaczy się prawdopodobnie nic to nie da, ale zawsze możesz spróbować.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 20 Lis 2013, 20:51

Reinstalacja moda pomogła. Wszystko hula i strzela. Nawet nie wiedziałem, że SGM może być tak zaje*iste (cóż, SGM do CS nie jest najlepszy). W Kordonie praktycznie wszędzie są Bandyci, a Stalkerzy swój posterunek mają tylko jeden. Bandytów ja jeden musiałem rozdupcyć :F Opłacało się to, gdyż przy jednym zdobyłem automatyczną Berettę (chyba nazywa się M1), cztery flashe, baterię do detektora, kilka artów milion pięćset granatów i kilkanaście apteczek. Ogólnie to najlepszy mod w jakiego grałem. Ciekawe lokacje (choć w Kordonie ciągle jestem) i to PDA co się dostaje - według mnie najlepsza encyklopedia jaka była w modach. Czekam, jak dalej potoczy się fabuła, bo nawet ciekawie się zaczęła (acz następne misje troszkę z dupy, bo trzeba było Dziki, Mięsacze i inną pso-podobną zwierzynę tłuc).

Ach, no tak! Sakiewki :> W jednej około 700 rubli, a w drugiej coś koło 500-600. Mam tylko pytanie takie jedno - co robi jedna rzecz, po której kliknięciu pojawia się okienko z trzema granatami? Mógłbym z opisu się dowiedzieć, ale mod po rusku, a spolszczenie pobiera mi ruski rok (nawet pasuje :F).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 20 Lis 2013, 21:45

Jest to konwerter granatów zmienia dwa granaty w tandem granatów. Wtedy mają większą siłę rażenia. A sakiewki to dobra sprawa później będziesz dostawał większe kwoty z nich.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości