[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 07 Lis 2013, 17:55

Kiedy zainstalowałeś spolszczenie i czy dobrze scaliłeś? Jeśli chodzi o datę wprowadzenia spolszczenia to miej na uwadze że należy rozpocząć nową grę. Jeśli natomiast grałeś na wersji rosyjskiej a potem po wgraniu spolszczenia ruszyłeś od ostatniego save to masz kłopot. Jeśli jednak zacząłeś wszystko od nowa to zbadaj czy wszystko zainstalowałeś według instrukcji.

Najlepiej opisz w punktach co instalowałeś bo niektóre dodatki do tego moda także kaszanią gdyż się na wzajem wykluczają.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez joeredpll w 07 Lis 2013, 18:13

Kolejność była taka:
Orginalna gra
mod 1.6
łatka
spolszczenie
zmiana data...
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 07 Lis 2013, 20:02

Jakie są dodatki do sgm 2.2? Ja mam tylko gun pack :/
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 07 Lis 2013, 20:54

Jest jeszcze lepsze uzbrojenie członków oddziału alfa i inne podobne rzeczy. W sumie nie wnoszą wiele sama podstawowa wersja dużo frajdy sprawia.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 07 Lis 2013, 21:25

Przeszedłem już sgm 2 raz i chce jakieś urozmaicenia
I jak otworzyć skrzynke w której są narzędzia w Warzywniaku w Prypeci
Gdzie są narzędzia wojskowe??
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pietia Chudy w 07 Lis 2013, 21:37

Jeden komplet narzędzi wojskowych jest w tym blaszanym kontenerze obok kina "Prometeusz" na lądowisku śmigłowców zabierających wojaków i Strieloka.
"W Zonie i bez ciebie cudów nie brak"
"Żeby zrozumieć, co tu jest napisane, trzeba być magistrem biologii"
"Podobno macki pojawki przynoszą szczęście. Pijawce jakoś nie przyniosły"
"Miałeś już do czynienia z pijawkami, prawda? Jeśli nie, chcemy żeby to nastąpiło. Niestety nie mogę zdradzić Ci sekretów dotyczących eksperymentu. Poza tym chyba i tak źle by to wpłynęło na Twoją psychikę".
Awatar użytkownika
Pietia Chudy
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 22 Lip 2011, 13:46
Ostatnio był: 24 Mar 2024, 17:26
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 27

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Misq675 w 08 Lis 2013, 23:06

Wgrałem sobie Gun Addon do SGM 2.2 no i niestety mam dziwny błąd mam dziwne opisy broni i naboi np ammo_5.45x39
Opis taki sam co jest nie tak ?
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 12 Lis 2013, 16:09

Czy ktoś kto skończył moda może mi powiedzieć czy po misji na znalezienie 6 nieznanych artefaktów za pomocą detektora serafin jest jeszcze jakaś misja? bo nie mam żadnego zadania a ci co mają niby prace okresowe cały czas mówią wróć później.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Misq675 w 13 Lis 2013, 20:30

Jak bym spotkał twórcę tego moda to napluł bym mu na ryj i powiedział że stworzył kawał gówna.. Magazyny Wojskowe wszystko pięknie wioski przejęte, potem odparcia tych ataków mutantów a potem obrona tej j*****j bazy i co brak amunicji bo jakiś krety nie potrafił dać jakiegoś p********o handlarza w tej j*****j bazie..
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci

Za ten post Misq675 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia,
Negative StalkerCell.
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 14 Lis 2013, 01:58

Faktem jest że autor przesadził z mutantami w fali mutantów noego i tej fali na magazynach ale magazyny są na takim etapie że amunicji powinno się mieć sporo. Ja tam nie miałam problemu. Teraz zaczęłam od nowa z kwestową dopą i guns addon tak dla rozrywki bo chciałam zobaczyć tą latającą wyspę i kanały wojskowe. Czy będę grać dalej nie wiem, czekam na 3.0
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 14 Lis 2013, 12:51

W magazynach to według fabuły
:

należy uciekać, gdyż respawnują się do momentu wybicia wszystkich Twoich sojuszników.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 14 Lis 2013, 16:13

O Adam, potrafisz mi powiedzieć czy we freeplayu po zlikwidowaniu 400 zombie, dokumentach w podziemiach agropromu i 6 nieznanych artefaktów dla naukowców było jeszcze jakieś zadanie?
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość