[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gost72 w 27 Paź 2013, 23:35

A tak wogóle to ten temat miał być o modzie TFW a nie o problemach graczy i zadawaniach beznadziejnych pytań do administratora . Pytania zaczniecie zadawać kiedy wersja 3.9 zostanie wydana a przeszkadzanie smoq przedłuża tylko termin wydania moda nie chłopak zajmie się spokojnie pracą a nie zawracacie mu głowe bugami jakimiś .

PS I nie bluźnić aż tyle bo to głowa mała co wy tu wygadujecie

Za ten post Gost72 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Tario, Winiacz, Juraszka, Pangia, igla2008, Wojak, smichal74.
Gost72
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 26 Paź 2013, 22:16
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 20:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -16

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dillion0 w 28 Paź 2013, 00:04

przeszkadzają w czym?

"Ostatnia wizyta:11 Paź 2013, 14:18" z profilu smoq'a

wątpię że to czyta i się przejmuje :facepalm:

offtop jak zwykle - proszę o ukaranie ;<
Reklam w c#uj ale kasy na większy serwer nie ma, dlatego jest tu tekst, a nie ku%wa piktogram o wysokości 110 pikseli. Polaczki biedaczki.

Za ten post Dillion0 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wojak,
Negative Gost72, igla2008.
Dillion0
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 25 Gru 2012, 19:46
Ostatnio był: 29 Sty 2014, 18:20
Miejscowość: Beka z tych, którzy maja tutaj nazwy związane tylko z grą.
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Paź 2013, 15:40

Dillion0 napisał(a):przeszkadzają w czym?

"Ostatnia wizyta:11 Paź 2013, 14:18" z profilu smoq'a

wątpię że to czyta i się przejmuje :facepalm:

offtop jak zwykle - proszę o ukaranie ;<


A jednak...

Czytam (i się przejmuję), ale nie zawsze wpadam zalogowany.

Jak już wielokrotnie mówiłem, praca nie zawsze mi pozwala realizować hobby. Jest to element życia, którego się nie przeskoczy.

Nie zawsze też wygląda w ten sposób, że jak daje się mi problem do rozwiązania, to ja już od razu wiem jak to zrobić. Czasami muszę spędzić kilka dobrych godzin (niekiedy dni) zanim się "nauczę" jak daną przeszkodę obejść/przeskoczyć/przebić. Mówię tu o czasie tylko i wyłącznie spędzonym nad problemem. Dodać do tego można przerwy na rodzinę, pracę, jedzenie i spanie. Wychodzi z tego 2-3 tygodni.

Dopóki byłem na studiach, wypuszczanie nowych zmian i poprawek szło prawie taśmowo. Od 1.5 roku niestety idzie to znacznie wolniej, i nie będę tutaj nikogo zwodził, będzie szło jeszcze wolniej, gdyż wraz z rozwojem życia rodzinnego i karierowego obowiązków tylko przybywa.

Jedyne co obiecałem, to że będę TFW rozwijał, jak tylko długo będę mógł.

A co do prac na modem...

Na forum GSC omawiam pewną koncepcję z niejakim programistą o pseudonimie Xetrill. Zajmuje się on grzebaniem w dll, i na pierwszy ogień, chcę do TFW zaimplementować wiele narzędzi do debuggingu, które GSC wywaliło wypuszczając grę.

Pozwoli nam to w końcu rozwikłać tajemnicę danych zawartych w pakiecie, a jako produkt uboczny, bardzo łatwo naprawiać błędy w przyszłości.

Więc z tego co wyżej napisałem, jesteśmy ciągle w procesie analizowania problemu, który opóźnia kolejną wersję, a nie w procesie jego naprawiania. Jak przeskoczymy ten próg, to już będzie z górki.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch, Gost72, Juraszka, Tario.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gost72 w 02 Lis 2013, 13:51

Somqu mam problem z jednym bugiem.
Mianowicie chodzi tutaj o dołączanie do frakcji.Bo jak chce dołączyć najpierw do Samotników a potem do najemników
to mam problem. Chodzi o to że gdy ich przywódca jest jeszcze na bagnie do mogę do nich dołączyć ale kiedy przenoszą
bazę do budynku b w agropromie to nie mam nawet takiej opcji dialogowej żeby móc się do nich przyłączyć.
Gdy mógł ją dodać w najbliższej wersji był bym bardzo wdzięczny. :mad: :?: :!: :!: :!:
Gost72
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 26 Paź 2013, 22:16
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 20:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -16

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wojak w 02 Lis 2013, 15:24

Gost72 napisał(a):A tak wogóle to ten temat miał być o modzie TFW a nie o problemach graczy i zadawaniach beznadziejnych pytań do administratora . Pytania zaczniecie zadawać kiedy wersja 3.9 zostanie wydana a przeszkadzanie smoq przedłuża tylko termin wydania moda nie chłopak zajmie się spokojnie pracą a nie zawracacie mu głowe bugami jakimiś.

:D

A tak na poważnie, to dołączyć można tylko i wyłącznie u przywódcy frakcji i nie widzę tu żadnych bugów, czy niedociągnięć. Czasy są ciężkie, więc przywódcy muszą być wybredni wobec nowych podopiecznych, tak więc zawsze będą chcieli spotkać się z nimi osobiście.
Oceniasz zbyt prędko.

Za ten post Wojak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gost72 w 02 Lis 2013, 19:17

Wojak nie zrozumiałeś mnie .
Chodzi mi o to że na początku gdy najemnicy nie mają jeszcze własnej bazy(muszą ją zdobyć budynek b instytutu)
to można do nich normalnie dołączać ale gdy już zdobędą bazę w instytucie to przywódca się przenosi do tego budynku ale już bez opcji (chciałbym dołączyć do najemników) . W Jantarze mamy tą opcje dialogową a w instytucie już jej nie ma .

Za ten post Gost72 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wojak.
Gost72
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 26 Paź 2013, 22:16
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 20:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -16

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 02 Lis 2013, 19:37

Gost74 jest to bug. W następnej wersji jest to już poprawione.
W tej w żaden sposób nie dołączysz do najemników, gdy się przeniosą do Agropromu.
Jedynie co ci zostaje to przyłączyć się do najemników na samym początku.
Chyba, że w jakiś sposób utrudnisz najemnikom dojście do Agropromu tak, aby powinność ich nie wybiła a ciebie dalej lubili. Dawno w TFW grałem ale chyba jak nabijesz sobie zielony pasek u najemników do połowy(daj im jakąś amunicje albo coś) to po zabiciu kilku nic złego się nie stanie. No jeszcze możesz do nich jakieś mutanty zagonić to również ich spowolni.
Trochę to zajmie, ale w ten sposób doprowadzisz powinność do Jantaru, aby się wybijała z najemnikami na przejściu Jantar-Agroprom i możesz pobawić się trochę jako samotnik. Trzeba też co jakiś czas pilnować najemników coby zbytnio nie dostali w dupsko od powinności.
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gost72 w 02 Lis 2013, 20:04

A mógłbyś mi w miarę dokładnie powiedzieć kiedy wyjdzie TFW 3.9 bo już nie mogę się doczekać ???
Gost72
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 26 Paź 2013, 22:16
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 20:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -16

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 02 Lis 2013, 20:18

Jest to kilka postów wyżej.
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 08 Lis 2013, 18:11

Ku♥wa, mam. Odkryłem wreszcie, dlaczego ostatnio tak szybko całego moda szlag trafiał i dlaczego już po 30 minutach grania zaczynało u mnie wywalać BugTrapy co minutę. Grę j♥bie… zapisywanie przez konsolę. Przez przypadek kliknąłem na takiego save'a w menu gry i od razu oberwałem errorem z identycznym logiem, co zawsze:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line          : 180
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

A tyle się mordowałem, żeby ustawić zapisywanie przez konsolę, bo mi cały czas rewertowało user.ltx, a tu proszę, to wcale nie wychodzi grze na dobre.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mdss w 08 Lis 2013, 23:07

prawdę rzekłszy nigdy nie miałem żadnych poważniejszych problemów ze stabilnością TFW - może ma to związek z tym, że nigdy nie używałem systemu auto-savów moda? Zawsze w pierwszej kolejności je wyłączałem, i korzystałem tylko ze zwykłego save / quick save.

Nie wiem, ale może jest coś na rzeczy?
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 08 Lis 2013, 23:50

Pandze chodziło o zapisywanie gry z poziomu konsoli (niektóre mody tego wręcz wymagają do jako-takiego działania) a tu widać TFW chyba ich nie lubi. Auto-sejwy nieraz uratowały mi dupsko jak zapomniałem że to nie Rambo i anomalie zabijają.
Jak stare lewackie przysłowie głosi: "nadgorliwość gorsza od faszyzmu!"
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości