[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Misq675 w 03 Lis 2013, 10:44

HaijTaczi napisał(a):@Misq675 30 sek szukania
Cromm Cruac napisał(a):Wg. poradnika są 3 warianty położenia dokumentów:
wariant 1:

1,2,3

wariant 2:

1,2,3

wariant 3:

1,2,3


Nie wiem czy ja jestem tak tępy co po prostu mod robi mnie w c***a ale przeszukałem wszystko i nigdzie nie ma dokumentów mam tylko 2 jedne o labolatorium X18 drugi o Szramie i tyle ;/
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 03 Lis 2013, 12:19

Wcześnij całe bataliony alfowców się spawniły, tera nie widze ani jednego a zarobić jakoś trzeba
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 03 Lis 2013, 13:19

Ja ich w końcu wyłączyłam bo mnie wkurzali, gdy zespawnowały mi się 4 oddziały miałam dość. Najpierw równocześnie 2 oddziały, jak kilku wyeliminowałam to pojawił się trzeci a jak wszystkich pokonałam i cieszyłam się że mogę odejść w końcu przeszłam kilka kroków a tam nie kto inny jak kolejni alfowcy... Wyłączyłam ich w diabły, miałam jeszcze dwa oddziały które się uchowały wcześniej i spokój. Kasy i broni u mnie pod dostatkiem więc nie tęsknię za nimi ;)
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez joeredpll w 03 Lis 2013, 14:32

Witam
nie mogę włączyć gry, bo wyskakuje mi ten błąd. Ktoś wie jak zaradzić?






Kod: Zaznacz wszystko

EH: 1FB34CDA025C09C7C998B1DB0EFAE763

-----loading c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* [win32]: free[4054524 K], reserved[55540 K], committed[84176 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[11765 K], process heap[859 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8024 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Users\xxx\Desktop\Stalker\S.T.A.L.K.E.R.Zew.Prypeci.REPACK.POLiSH.O22y\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Users\xxx\Desktop\Stalker\S.T.A.L.K.E.R.Zew.Prypeci.REPACK.POLiSH.O22y\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Users\xxx\Desktop\Stalker\S.T.A.L.K.E.R.Zew.Prypeci.REPACK.POLiSH.O22y\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68C1]: ATI Mobility Radeon HD 5650                         
* GPU driver: 8.17.10.29
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1736 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Missing ogg-comment, file:  c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\users\xxx\desktop\stalker\s.t.a.l.k.e.r.zew.prypeci.repack.polish.o22y\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* [win32]: free[3793020 K], reserved[142916 K], committed[258304 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[96386 K], process heap[8687 K], game lua[2144 K], render[181 K]
* [x-ray]: economy: strings[8078 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  55] $null
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 03 Lis 2013, 14:43

Sprawić sobie oryginalną grę? ;)

Kod: Zaznacz wszystko
dir[2]=C:\Users\xxx\Desktop\Stalker\S.T.A.L.K.E.R.Zew.Prypeci.REPACK.POLiSH.O22y\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez joeredpll w 03 Lis 2013, 14:45

Gram na tej Z CDA :P
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 03 Lis 2013, 14:56

A jak wyjaśnisz fakt, że w logu jest kilka wpisów o tej treści?

S.T.A.L.K.E.R.Zew.Prypeci.REPACK.POLiSH.O22y

CDA handluje repackami?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez joeredpll w 03 Lis 2013, 15:11

Kiedyś miałem repacka ale już nie używam . Na końcu logu jest
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)
 

Wersja gry 1.602 , moda 1.6 = fix= spolszczenei
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 03 Lis 2013, 15:14

Musisz poczekać na kogoś, kto ogarnia skrypty. Błąd pojawia się przy ładowaniu gry, tak?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez joeredpll w 03 Lis 2013, 15:17

Tak, gdy ją włączam wyskakuje błąd
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez vandr w 03 Lis 2013, 15:21

Jesteś pewien, że pobrałeś właściwą wersję moda i wszystkie wymagane poprawki?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez joeredpll w 03 Lis 2013, 15:24

Pobrałem mod ver 1.6, spolszczenie i łatkę do niego.
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 6 gości