[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Beziele w 01 Lis 2013, 05:52

Przeczytałem około 70 stron wstecz, było o tym napisane - poszedłem tam tylko z ciekawości ;)

Co do snajperki to co kupić na początek? Mam M14 DMR(Już wiem jak się nazywa!) po bandycie który mnie w nocy zaatakował, ale broń jest w stanie oklepanym teraz...jedna kreska wytrzymałości.
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 01 Lis 2013, 08:20

SWD albo Ryś od Żwawego, załadować amunicją przeciwpancerną i się cieszyć. SWD można trafić u Sowy za 42 kafle jak coś a sporej różnicy nie ma między oryginałem a Rysiem, praktycznie tylko 1 kreska obrażeń więcej.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 01 Lis 2013, 10:12

Beziele napisał(a):Co do snajperki to co kupić na początek? Mam M14 DMR(Już wiem jak się nazywa!) po bandycie który mnie w nocy zaatakował, ale broń jest w stanie oklepanym teraz...jedna kreska wytrzymałości.

Na początek to słyszałem, że Kar98K świetnie się spisuje w tej roli, ale chyba nie ma do niego celownika, przynajmniej nic na ten temat tu nie wyczytałem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Gwizdek w 01 Lis 2013, 10:28

Pangia do Kar98k jest optyka. Nazwy nie pamiętam ale pasuje również do Stg44.
Błękitni Orneta, tudutudududu!

Za ten post Gwizdek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 14 Sie 2024, 01:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

Re: [MISERY]

Postprzez rBug w 01 Lis 2013, 21:18

Cześć.
Post piszę na szybko jako, że pojawił się problem, a w tej chwili nie mam czasu by smarować wypracowania.

Chodzi o kwestię lądowania na pulpicie. Zaton, Magazyny podstacji. To ta miejscówka, gdzie Tasak zamelinował się wraz z grupką Najemników, całe towarzystwo wycinam w cholerę i do tego momentu wszystko jest w porządku, zapisuję więc grę. W kieszeni niewiele, dlatego wesoło lootuję ich ścierwa, spacerkiem sunę dalej przez większy budynek, kiedy nagle znajdując się na jego środku ląduję na pulpicie. Włączam grę, wczytuję wyżej wymieniony zapis (nie QS) i okazuje się, że rozp...ieprzyło mi również zapis, przez co także gra wycofuje mnie do pulpitu. Myślę sobie, że jedynym wyjściem jest wykoszenie ich od nowa, co czynię, jednak bug się powtarza w tym samym miejscu, dokładnie tak samo - wszyscy martwi, a kiedy idę dalej i znajduję się w tym większym budynku, pyk. Pulpit.

Windows 7 64bit.
Misery 2.0 + patch 2.0.2 + Quickfix + spolszczenie + Quickfix spolszczenia.

Żadnych plików z moda nie zmieniałem na własną rękę.
Pełen log poniżej.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz [GenuineIntel], F6/M15/S11, 2400.00 mhz, 94-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 48249 files cached 29 archives, 7563Kb memory used.
Init FileSystem 5.533754 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\system.ltx
-----loading m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: 4676256
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3969228 K], reserved[119812 K], committed[105200 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16863 K], process heap[4647 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[14294 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=M:\Gry\Stalker - CoP\bin\
dir[1]=M:\Gry\Stalker - CoP\
dir[2]=M:\Gry\Stalker - CoP\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[m:\gry\stalker - cop\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:622]: NVIDIA GeForce 9600 GT
* GPU driver: 9.18.13.3158
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2275 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_volumetric_sun
compiling shader accum_volumetric_sun_cascade
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader ssao_calc
compiling shader combine_1
compiling shader depth_downs
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 12
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3727492 K], reserved[170144 K], committed[296604 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[122124 K], process heap[14855 K], game lua[2690 K], render[207 K]
* [x-ray]: economy: strings[14660 K], smem[0 K]
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
*  0.0 : [  56] $null
*  0.0 : [   3] $user$accum
*  0.0 : [   1] $user$accum_temp
*  0.0 : [   6] $user$albedo
*  0.0 : [   6] $user$bloom1
*  0.0 : [   2] $user$bloom2
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   2] $user$env_s0
*  0.0 : [   2] $user$env_s1
*  0.0 : [   7] $user$generic0
*  0.0 : [   5] $user$generic1
*  0.0 : [   2] $user$generic2
*  0.0 : [   2] $user$half_depth
*  0.0 : [   2] $user$jitter_0
*  0.0 : [   1] $user$jitter_1
*  0.0 : [   1] $user$jitter_2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_3
*  0.0 : [   2] $user$jitter_4
*  0.0 : [   2] $user$lum_t64
*  0.0 : [   3] $user$lum_t8
*  0.0 : [   1] $user$luminance_0
*  0.0 : [   1] $user$luminance_1
*  0.0 : [   1] $user$luminance_2
*  0.0 : [   1] $user$luminance_3
*  0.0 : [   8] $user$material
*  0.0 : [  12] $user$normal
*  0.0 : [ 209] $user$position
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   4] $user$smap_depth
*  0.0 : [   3] $user$smap_surf
*  0.0 : [   7] $user$tonemap
*  0.0 : [   2] $user$tonemap_src
*  0.0 : [   2] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   2] amik\anomaly\electric_radial
*  0.0 : [   2] amik\explosions\boom_0
*  0.0 : [   2] amik\explosions\boom_1
*  0.0 : [   2] amik\explosions\boom_2
*  0.0 : [   2] amik\explosions\decal_concrete
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explo_end
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_flash_atlas
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
*  0.0 : [   2] amik\explosions\explosion_smoke03
*  0.0 : [   2] amik\explosions\final_expl
*  0.0 : [   2] amik\explosions\smoke_cannon
*  0.0 : [   2] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
*  0.0 : [   2] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
*  0.0 : [   2] amik\nature\list
*  0.0 : [   2] amik\nature\stonedebris1
*  0.0 : [   2] amik\nature\wood_part
*  0.0 : [   2] amik\static\gas_light\flame_zippo
*  0.0 : [   2] amik\weapons\00
*  0.0 : [   2] amik\weapons\12x70
*  0.0 : [   2] amik\weapons\6ways1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\6ways2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\9x39
*  0.0 : [   2] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_3
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_4
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_4_1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_5
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_6
*  0.0 : [   2] amik\weapons\dtk_8
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\flameshoot_1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\flameshoot_2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\flameshoot_3
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\flameshoot_4
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\flameshoot_5
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\mg42out
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\trace
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\trace_01
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flame\trail
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flash_01
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flash_02
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flash_04
*  0.0 : [   2] amik\weapons\flash_05
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\357mag
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\45
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\50_ae
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\5x45x39
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\5x56x45
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\5x7x28
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\6x5x50
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x62x54
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x7x57
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\7x92x57
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\9x18_1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\9x18_2
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\9x18_3
*  0.0 : [   2] amik\weapons\grishik\9x39
*  0.0 : [   2] amik\weapons\mg42out
*  0.0 : [   2] amik\weapons\shells_12x70
*  0.0 : [   2] amik\weapons\shells_ak
*  0.0 : [   2] amik\weapons\shells_ak_01
*  0.0 : [   2] amik\weapons\smokeshoot_0
*  0.0 : [   2] amik\weapons\smokeshoot_1
*  0.0 : [   2] amik\weapons\trace
*  0.0 : [   2] amik\weapons\trace_01
*  0.0 : [   2] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   2] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   2] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_1
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_2
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_5
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_6
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_1
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_2
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_5
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_6
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_noise
*  0.0 : [   2] fx\fx_noise2
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   2] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   2] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   2] glow\glow_04
*  0.0 : [   2] glow\glow_blue
*  0.0 : [   2] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   2] glow\glow_rays
*  0.0 : [   2] glow\glow_white
*  0.0 : [   4] lights\lights_spot01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lens_base
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_expl_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_08
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_g-smoke-01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells_green
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells_pisto1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells_pistol
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_sparks1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_sparks2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   2] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   2] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [  14] sky\af1_cloudy\cloudy_1
*  0.0 : [  14] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small
*  0.0 : [  30] sky\af1_cloudy\cloudy_2
*  0.0 : [  30] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small
*  0.0 : [   8] sky\af1_cloudy\cloudy_3
*  0.0 : [   8] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small
*  0.0 : [   4] sky\af1_cloudy\cloudy_5
*  0.0 : [   4] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small
*  0.0 : [  56] sky\af1_foggy\foggy_1
*  0.0 : [  56] sky\af1_foggy\foggy_1#small
*  0.0 : [  30] sky\af1_foggy\foggy_2
*  0.0 : [  30] sky\af1_foggy\foggy_2#small
*  0.0 : [  48] sky\af1_foggy\foggy_3
*  0.0 : [  48] sky\af1_foggy\foggy_3#small
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_4
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_4#small
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_5
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_5#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_blowout\blowout1
*  0.0 : [   6] sky\af3_blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout1_1
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout7
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout7#small
*  0.0 : [   4] sky\af3_blowout\blowout7_night
*  0.0 : [   4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\00-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\00-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\00-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\00-00-hm#small
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\00-00-nm
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\00-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\01-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\01-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\01-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\01-00-hm#small
*  0.0 : [  37] sky\af3_clear\01-00-nm
*  0.0 : [  37] sky\af3_clear\01-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\02-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\02-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\02-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\02-00-hm#small
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\02-00-nm
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\02-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\03-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\03-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\03-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\03-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\04-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\04-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\04-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\04-00-hm#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\04-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\04-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-30#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\06-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\06-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\07-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\07-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\08-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\08-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\09-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\09-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\10-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\10-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\11-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\11-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\12-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\12-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\13-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\13-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\14-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\14-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\15-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\15-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\16-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\16-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\17-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\17-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\18-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\18-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\19-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\19-00#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\20-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\20-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\20-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\20-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-30#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\22-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\22-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\22-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\22-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\23-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\23-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\23-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\23-00-hm#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\05-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\05-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\06-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\06-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\07-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\07-00#small
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\08-00
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\08-00#small
*  0.0 : [  23] sky\af3_cloudy\09-00
*  0.0 : [  23] sky\af3_cloudy\09-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\10-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\10-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\11-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\11-00#small
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\12-00
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\12-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\13-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\13-00#small
*  0.0 : [  36] sky\af3_cloudy\14-00
*  0.0 : [  36] sky\af3_cloudy\14-00#small
*  0.0 : [  28] sky\af3_cloudy\15-00
*  0.0 : [  28] sky\af3_cloudy\15-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\16-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\16-00#small
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\17-00
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\17-00#small
*  0.0 : [  20] sky\af3_cloudy\18-00
*  0.0 : [  20] sky\af3_cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\19-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\19-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\20-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\20-00#small
*  0.0 : [  16] sky\af3_foggy\06-00
*  0.0 : [  16] sky\af3_foggy\06-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\07-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\07-00#small
*  0.0 : [  14] sky\af3_foggy\09-00
*  0.0 : [  14] sky\af3_foggy\09-00#small
*  0.0 : [  30] sky\af3_foggy\10-00
*  0.0 : [  30] sky\af3_foggy\10-00#small
*  0.0 : [  15] sky\af3_foggy\11-00
*  0.0 : [  15] sky\af3_foggy\11-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\12-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\12-00#small
*  0.0 : [  37] sky\af3_foggy\13-00
*  0.0 : [  37] sky\af3_foggy\13-00#small
*  0.0 : [  26] sky\af3_foggy\14-00
*  0.0 : [  26] sky\af3_foggy\14-00#small
*  0.0 : [  14] sky\af3_foggy\15-00
*  0.0 : [  14] sky\af3_foggy\15-00#small
*  0.0 : [  14] sky\af3_foggy\16-00
*  0.0 : [  14] sky\af3_foggy\16-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\17-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\17-00#small
*  0.0 : [  24] sky\af3_foggy\18-00
*  0.0 : [  24] sky\af3_foggy\18-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\19-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\19-00#small
*  0.0 : [  22] sky\af3_foggy\20-00
*  0.0 : [  22] sky\af3_foggy\20-00#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\00-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\00-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\00-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\00-00-hm#small
*  0.0 : [  25] sky\af3_partly\00-00-nm
*  0.0 : [  25] sky\af3_partly\00-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\01-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\01-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\01-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\01-00-hm#small
*  0.0 : [  38] sky\af3_partly\01-00-nm
*  0.0 : [  38] sky\af3_partly\01-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\02-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\02-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\02-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\02-00-hm#small
*  0.0 : [  24] sky\af3_partly\02-00-nm
*  0.0 : [  24] sky\af3_partly\02-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\03-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\03-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\03-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\03-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\04-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\04-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\04-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\04-00-hm#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\04-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\04-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-30#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\06-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\06-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\07-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\07-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\08-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\08-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\09-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\09-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\10-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\10-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\11-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\11-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\12-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\12-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\13-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\13-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\14-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\14-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\15-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\15-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\16-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\16-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\17-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\17-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\18-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\18-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\19-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\19-00#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\20-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\20-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\20-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\20-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-30#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\22-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\22-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\22-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\22-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\23-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\23-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\23-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\23-00-hm#small
*  0.0 : [  16] sky\af3_rainy\07-00
*  0.0 : [  16] sky\af3_rainy\07-00#small
*  0.0 : [  40] sky\af3_rainy\09-00_19-00
*  0.0 : [  40] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small
*  0.0 : [  68] sky\af3_rainy\13-00
*  0.0 : [  68] sky\af3_rainy\13-00#small
*  0.0 : [   9] sky\af3_rainy\15-00
*  0.0 : [   9] sky\af3_rainy\15-00#small
*  0.0 : [  36] sky\af3_rainy\15-00-2
*  0.0 : [  36] sky\af3_rainy\15-00-2#small
*  0.0 : [  24] sky\af3_rainy\16-00
*  0.0 : [  24] sky\af3_rainy\16-00#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_rainy\20-00
*  0.0 : [  12] sky\af3_rainy\20-00#small
*  0.0 : [  50] sky\af3_rainy\lastlight
*  0.0 : [  50] sky\af3_rainy\lastlight#small
*  0.0 : [  20] sky\af3_rainy\lastlight2
*  0.0 : [  20] sky\af3_rainy\lastlight2#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  26] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  26] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  16] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  16] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  49] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  49] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [3306] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  8.1 : [   1] rbug - quicksave
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_magnifier2
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 129.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_background
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_widescreen_sidepanels
* 1024.1 : [   1] ui\ui_common
* 2048.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_model_bump-hq_3
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader deffer_model_bump_3
compiling shader shadow_direct_model_3
"m:\gry\stalker - cop\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 139197 K
Loading objects...
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_model_flat_0
compiling shader shadow_direct_model_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_0
compiling shader deffer_model_bump_0
compiling shader deffer_base_aref_bump-hq
compiling shader deffer_base_aref_bump
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader shadow_direct_model_aref_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_1
compiling shader shadow_direct_model_1
compiling shader deffer_base_bump_db-hq
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_2
compiling shader deffer_model_bump_2
compiling shader shadow_direct_model_2
Loading models...
* [prefetch] time:    14262 ms
* [prefetch] memory:  1904Kb
* phase time: 14730 ms
* phase cmem: 143864 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 143864 K
* Loading spawn registry...
* 5826 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 12358 objects are successfully loaded
* Game rbug - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\savedgames\rbug- quicksave.scop' (3.780s)
* phase time: 3779 ms
* phase cmem: 205221 K
* phase time: 65 ms
* phase cmem: 205265 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 205265 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 205299 K
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 205299 K
* phase time: 11306 ms
* phase cmem: 333485 K
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_base_steep_db-hq
compiling shader deffer_base_aref_flat
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_steep-hq
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader deffer_base_aref_flat_d
compiling shader simple
compiling shader wmark
compiling shader deffer_base_lmh_bump_db-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_steep_db-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump_db-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_aref_flat
compiling shader deffer_base_lmh_aref_steep_db-hq
compiling shader lmapE
compiling shader lmapE
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat
compiling shader deffer_base_aref_bump_db-hq
compiling shader water_soft
compiling shader water_soft
compiling shader waterd_soft
compiling shader waterd_soft
compiling shader deffer_tree_s_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader shadow_direct_tree_s
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader deffer_tree_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_bump
compiling shader shadow_direct_tree
compiling shader deffer_tree_flat
* phase time: 596 ms
* phase cmem: 334743 K
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65484 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65447 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 31024 verts, 969 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 61949 verts, 1935 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 17768 verts, 555 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 547653 indices, 1069 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 50345 verts, 589 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 690663 indices, 1348 Kb
* phase time: 3208 ms
* phase cmem: 334929 K
* phase time: 243 ms
* phase cmem: 344798 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40199 v(20), 21716 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(785K), IB(127K)
* phase time: 50 ms
* phase cmem: 344798 K
* Loading HOM: m:\gry\stalker - cop\gamedata\levels\zaton\level.hom
* phase time: 594 ms
* phase cmem: 345529 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 345529 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 345529 K
* t-report - base: 1711, 974898 K
* t-report - lmap: 17, 17410 K
* WARNING: player not logged in
* phase time: 16430 ms
* phase cmem: 382841 K
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 382857 K
* [win32]: free[2081240 K], reserved[183808 K], committed[1929192 K]
* [ D3D ]: textures[1033628 K]
* [x-ray]: crt heap[382857 K], process heap[44492 K], game lua[30900 K], render[253 K]
* [x-ray]: economy: strings[33834 K], smem[1005 K]
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader deffer_model_flat_4
compiling shader shadow_direct_model_aref_4
compiling shader deffer_model_flat_1
compiling shader accum_emissive
compiling shader deffer_model_flat_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_2
compiling shader shadow_direct_model_4
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader deffer_model_bump-hq_4
compiling shader deffer_model_bump_4
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_3
compiling shader accum_emissivel
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_3
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4
compiling shader model_distort4glass_3
compiling shader shadow_direct_model_aref_1
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader particle_alphaonly
compiling shader model_distort_1
compiling shader deffer_model_flat_3
compiling shader model_distort_2
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_obrez
H_Parent sim_default_bandit_0
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 468695 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
~ cannot remove restriction with id [488][zat_b56_zone_mine_thermal_weak] to the entity with id [11858][m_poltergeist_normal_flame11858], because it is not added
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1566928 K], reserved[166652 K], committed[2460660 K]
* [ D3D ]: textures[1328134 K]
* [x-ray]: crt heap[462601 K], process heap[64970 K], game lua[42372 K], render[2259 K]
* [x-ray]: economy: strings[36303 K], smem[9853 K]
* [win32]: free[1562828 K], reserved[166580 K], committed[2464832 K]
* [ D3D ]: textures[1329158 K]
* [x-ray]: crt heap[461947 K], process heap[64999 K], game lua[42611 K], render[2259 K]
* [x-ray]: economy: strings[36303 K], smem[9853 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 12340 objects are successfully saved
* Game rbug.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\savedgames\rbug.scop'
~ cannot remove restriction with id [488][zat_b56_zone_mine_thermal_weak] to the entity with id [11858][m_poltergeist_normal_flame11858], because it is not added
! Cannot find saved game ~#i#:xr_logic: error: pstor_store: obj is nil for varname = path_index, val = 1
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...:\gry\stalker - cop\gamedata\scripts\xr_logic.script:736: attempt to index local 'npc' (a nil value)
 

stack trace:
rBug
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Lis 2013, 21:00
Ostatnio był: 03 Lis 2013, 01:53
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Red Liquishert w 01 Lis 2013, 22:33

Nie jestem ekspertem, nawet laikiem, ale tak na "chłopski rozum" to chyba chodzi o jakiś błąd skryptu...? Nie wiem, niech wypowie się ktoś mądrzejszy w tej kwestii. Aha - jak wklejasz loga, to wklejaj tylko od "FATAL ERROR".
Bydlę z pana, panie Red
Awatar użytkownika
Red Liquishert
Łowca

Posty: 418
Dołączenie: 07 Sty 2010, 16:13
Ostatnio był: 16 Gru 2021, 16:32
Miejscowość: Chuj wie, Polska Ź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 167

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 01 Lis 2013, 22:54

Red Shoahert napisał(a):Nie jestem ekspertem, nawet laikiem, ale tak na "chłopski rozum" to chyba chodzi o jakiś błąd skryptu...? Nie wiem, niech wypowie się ktoś mądrzejszy w tej kwestii.

Jak pojawia się taki błąd, to przyczyny mogą być dwie:
1) autor moda spieprzył sprawę i zrobił coś, czego nie umie naprawić
2) „NIE PRZEJDZIESZ KU♥WA FOCH I CH♥J”

rBug - albo zlootuj tyle, ile możesz i zostaw resztę w spokoju, albo poczekaj na 2.1, które ma kiedyś tam wyjść.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez rBug w 01 Lis 2013, 22:58

@Red:
"prosimy o podawanie treści całego loga błędu" - zatem wrzuciłem cały log, jednak jeśli chodzi o wklejenie wyłącznie fragmentu od "FATAL ERROR" to przepraszam, mój błąd.

Odnośnie samej tajemnicy błędu to trochę dziwi mnie jego natura bo mnie również wygląda to na zgrzyt w skryptach, co jasno sugeruje samo "script_storage", jednak wszyscy zostali wycięci w pień, dlatego raczej żaden skrypt NPC-a nie powinien się uruchamiać bo najzwyczajniej żaden nie jest NPC-em aktywnym. Wszyscy wypoczywają na glebie jako ragdoll, a to nie jest chyba problemem w tym przypadku.

@Pangia:
Autor moda raczej nie dał dupska bo nie wyłapałem by ktoś tutaj miał podobną zgryzotę, a jeśli chodzi o przejście to pamiętam, że w wersji waniliowej były w tym miejscu narzędzia. Koniec końców coś czuję, że jednak w Misery nie dorwę ich tutaj. ;>
rBug
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Lis 2013, 21:00
Ostatnio był: 03 Lis 2013, 01:53
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 01 Lis 2013, 23:12

Jeśli jest to przypadek "save corruption", polecam zainstalować tego fixa:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... 100#902015
Sprawdź to proszę i melduj postępy. :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez rBug w 01 Lis 2013, 23:34

Pozostaje tylko pytanie z którego linku ciągnąć bo nie do końca orientuję się w zależności pomiędzy wersją 16bit/32bit/Trade final.

I chyba odnosi się to bardziej do elementów, które generują problemy dopiero w późniejszej części gry, co jest jasno wskazane w "Save Corruption Epiphany Edition fixes the most common instances of Save Corruption that can occur in the later parts of the game." - ponadto "The fix is not 100% guaranteed to work for saves that have already been corrupted" również przeczy temu, że może to w czymkolwiek pomóc, ale warto spróbować. Najwyżej komp wybuchnie.

Tak więc - 16bit czy 32bit? ;>
rBug
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Lis 2013, 21:00
Ostatnio był: 03 Lis 2013, 01:53
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 01 Lis 2013, 23:50

Masz to wszystko wytłumaczone w linku:

*IMPORTANT* If you are already in a game and are currently using Save Game Corruption Fixes from Version 4 onwards, YOU MUST USE THE 32BIT VERSION. If you are starting a new game, or have never used any of the fixes before, then USE THE 16BIT VERSION. 16 Bit NGV should also be used if you are coming from Fix 4 onwards, or 32 bit Epiphany, and are going to start a new game.


A zatem szesnastka.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez rBug w 01 Lis 2013, 23:59

Randka z wczytywaniem trwała długo, ale ostatecznie dostałem kosza.
Wracam do punktu wyjścia.


*Edit:

@Pangia
Czekanie na 2.1 troszkę mija się z celem bo powszechnie wiadomo, że będzie trzeba rozpoczynać nową grę, co mi się nie uśmiecha. Pewnie nie tylko mnie to nie w smak. ;>
rBug
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Lis 2013, 21:00
Ostatnio był: 03 Lis 2013, 01:53
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości