Bo jesteśmy BETATesterami, na Xbox można zrobić 2 persze misje a tak to niema co robić oprócz wzajemnego zabijania się. Jak mi donoszą jest masa ciuchów nie to co w singlu.... Gdyby nie płatne granie online to bym już sobie dziś popykał ale wole poczekać do darmowego weekendu 5-6.10 i dopiero po testuje będzie pewnie sporo graczy bo teraz serwer świeci o dziwo pustkami i jest problem by się do kogoś podpiąć.
Patch jaki dziś dali odblokował robienie zdjęć i statystyki na stronie R* Zablokowanie tych opcji dla silver'ów było chamskie.
ED.
Działa wan to całe GTA Online ? Ja od rana próbowałem z paręnaście razy i aż stworzyłem postać, zobaczyłem filmik i upa. Albo nie znajduje hostów albo wczytuje i wczytuje i uj z tego wielki.
Ja już gram, mam postać, jest przyjemnie. Od razu mówię, że po prostu wyciągnąłem zbyt pochopne wnioski.
@up: Zgaduje że wczytuje się na etapie przed wyścigiem? Tutaj trzeba długo czekać, ja czekałem jakieś 30-40 minut, znajomy mówił że aż godzinę. A głupie to, bo 'rzekomo' wyszukuje innych graczy a i tak się ścigamy z Lamarem...
| Ryzen 5 5600X | 16GB DDR4 3200MHz | RTX 3080 10GB | Windows 10 Pro x64 | nismo
Mnie po kilku minutach rozłącza na tym czekaniu ;/ Jestem tym strasznie piiiii! Dzięki za info spróbuje w trybie samodzielnego hosta to może przejdzie. R* chyba zrobiło wyzwanie wytrzymałościowe kto nie rozwali pada ten gra.
ED. W końcu się udało, ale i tak nie mogę grać bo ciągle mnie wywala ;/ A to host się rozłączył, a to za mała liczba graczy ciągle coś, urwa od 9 rano do teraz udało mi się zaliczyć 3 Misje XD, masakra.
Żadną tajemnicą nie jest, jaka jest polityka Rockstara odnośnie serii GTA. O to, że najnowsza odsłona pojawi się na blaszakach nie ma co się martwić. Pytanie tylko, kiedy. Nie będzie za długo, bo tylko skondensuję wiedzę podaną przez inne źródła. Po pierwsze, spójrzcie na "suche fakty" odnośnie premier poprzednich części:
:
Bartosz Woldański na stronie pclab.pl napisał(a):Grand Theft Auto III Data premiery (PS2): 26 października 2001 roku Zapowiedź komputerowej wersji: początek grudnia 2001 roku Data premiery (PC): 24 maja 2002 roku
Grand Theft Auto: Vice City Data premiery (PS2): 8 listopada 2002 roku Zapowiedź komputerowej wersji: połowa grudnia 2002 roku Data premiery (PC): 15 maja 2003 roku
Grand Theft Auto: San Andreas Data premiery (PS2): 29 października 2004 roku Zapowiedź komputerowej wersji: połowa grudnia 2004 roku Data premiery (PC): 10 czerwca 2005 roku
Grand Theft Auto IV Data premiery (PS3, X360): 29 kwietnia 2008 roku Zapowiedź komputerowej wersji: początek sierpnia 2008 roku Data premiery (PC): 3 grudnia 2008 roku
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City Data premiery (X360): 29 października 2009 roku Zapowiedź komputerowej wersji: koniec stycznia 2010 roku Data premiery (PC, PS3): 16 kwietnia 2010 roku
Chciałbym zwrócić szczególną uwagę na premierę GTA III na PC. 24.05 to data, która będzie przewijać się później. Teraz zarzucam cytatem ze 198 numeru CD-Action (12/2011), w którym to pojawiła się zapowiedź GTA V.
:
gem na łamach CD-A napisał(a):10 grudnia i 24 maja [...] premiera tytułu odbędzie się 24 maja 2012. Potwierdzeniem tego mają być numer na chodniku domu "na sprzedaż" (jedno z ujęć pierwszego trailera GTA V - dop. V) - 2405, jak również data premiery utworu towarzyszącego zwiastunowi - 24 maja 1968r., i... numerologia - wyliczenia, że napis "8 par 3" na polu golfowym oznacza 8*3=24, a 8-3=5. Do tego na samolocie pod koniec Ballady o Geju Tonym był napis 24051972 LJK, a "podpowiedź" na oficjalnym forum gry to "1102" i "204", co oznacza 2 listopada (premiera trailera) i 204 dni po nim - czyli 24 maja. Przy okazji - LJK z samolotu to 12., 10., i 11. litera alfabetu, a więc amerykański zapis daty 10 grudnia 2011 - dzień gali VGA, na której w końcu dowiemy się więcej... Czekamy.
Porównując powyższy tekst z tym, co już znamy można wiele wywnioskować. Dodam jeszcze, że te wszystkie liczby i symbole zostały rozszyfrowane w pierwszych dniach po premierze trailera przez "największych fanów GTA na świecie". Imponujące jest to, że liczby wydają się nieprzypadkowe już przy okazji Ballady o Geju Tonym. No chyba, że wpisano akurat te, "bo tak", a dopiero potem "dopisano" do nich scenariusz kampanii itd. GTA V. O dziwo, od pierwszego trailera na samą grę czekaliśmy prawie dwa lata, więc dosyć sporo.
Pozostaje sprawa tego tajemnego 24.05, o którym mówiłem wyżej. Według mnie deszyfracja trailera "trzyma się kupy" i można sądzić, że R* to wszystko sobie zaplanował. Zresztą, chyba nikogo to stwierdzenie nie zdziwi - spójrzmy choćby na papierową mapę dodawaną do którejś-tam edycji wersji na konsole, gdzie po naświetleniu jej ultrafioletem pokazują się ukryte znajdźki. Przy takich zasobach ludzkich i pieniężnych stać ich chyba dosłownie na wszystko. Wracając jednak - 24.05 -> premiera GTA III na PC, 2405 -> numer domu ukazanego na trailerze, 24.05 -> data premiery utworu wykorzystanego w trailerze, 2405 -> fragment numeru samolotu pokazanego pod koniec BOGT, czy w końcu 2405 -> wynik działań numerologicznych.
Czyżby "Gwiazdeczka" szykowała pecetowcom prezent na dwunastą rocznicę wydania GTA III? "Pażywiom, uwidim", ale sporo wskazuje, że jednak tak.
Za ten post Voldi otrzymał następujące punkty reputacji:
Puki co gta: online jest strasznie pobugowane, wątpię czy w najbliższym czasie uda się im te wszystkie błędy poprawić. Gra na singlu też jest świetna, więc na razie lepiej online nie tykać...
Ja tam NARAZIE większych problemów z online nie miałem. Jedyne co mnie jak dotąd denerwuje to długie ładowanie na każdym kroku (duuużej tragedii z tym nie ma) i strasznie niejasna machanika gry... Jak już ktoś wcześniej napisał, wrzucają cię do gry z 7k na koncie i pistoletem i róbta co chceta. Druga sprawa to ilość ludzi... Mogli dać ograniczenie do 32 graczy na sesję, bo czasem nie idzie uzbierać ludzi do wyścigu bo każdy robi coś innego albo afczy. Było by więcej ludzi to by była większa szansa na uzbieranie składu...
Твоя цель здесь. Иди ко мне. Твой путь завершается. Иди ко мне. Вознаграждён будет только один. Твоё желание скоро исполнится. Пришло время. Я вижу твоё желание. Путь завершён, человек. Иди ко мне. Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Może to odkryliście ale pewnie nie, w GTAV można mieć nieograniczoną kasę $ Sposób jest bardzo prosty, w różnych miejscach dookoła mapy czyli w oceanie można znaleźć walizki z $$$, ponoć są to kwoty od 1000 do 500 000$ Cały trick polega na tym by odnaleźć jakąś walizkę i ja zgarnąć po czym zapisać grę, następnie wczytać grę i możemy zanurkować raz jeszcze, ku naszemu zdziwieniu gra nie odhacza już zabranych walizek i na dnie leży kolejna, takim o to sposobem można nabijać $$$ bez liku
Po jakimś czasie zainstalowałem sobie GTA San Andreas ale: 1.Mam problem z myszką, otóż czasami działa czasami nie, w innych grach to nie występuje 2.Chciałem pograć sobie z modami zmieniającymi wygląd broni lub samochodów ale niestety po nich znikają tekstury otoczenia. Znalazłem dwa pliki które to naprawiają ale trzeba mieć do nich CLEO, pobrałem więc CLEO 4 lecz niestety po jego zainstalowaniu gra wyłącza się co jakiś czas.
Gra oryginalna, wersja 1.0, zainstalowany "Patch polonizujący" z drugiej płyty.
Ranger801 napisał(a):2.Chciałem pograć sobie z modami zmieniającymi wygląd broni lub samochodów ale niestety po nich znikają tekstury otoczenia. Znalazłem dwa pliki które to naprawiają ale trzeba mieć do nich CLEO, pobrałem więc CLEO 4 lecz niestety po jego zainstalowaniu gra wyłącza się co jakiś czas.
Nic raczej na to nie poradzisz - jak u siebie miałem CLEO zainstalowane, skończyło się to reinstalacją gry, bo tak niemiłosiernie się przycinała i sypała nawet już po deinstalacji CLEO i wszystkich skryptów, że nie dało się grać. Niby powinno to być w miarę stabilne, no ale…
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
A do SA nie było przypadkiem patcha 1.02 ? Nie wiem co ty tam dodawałeś ale silnik gry nie wyrabia i to normalne zjawisko, czym więcej bardziej szczegółowych modeli i lepsze tekstury tym bardziej obciążasz silnik który nie był do tego zoptymalizowany.