[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 17 Paź 2013, 09:20

Nie pamiętam dokładnie czy można to zrobić w wersji 1.6 ale jeżeli u handlarzy w sprzedaży jest plecak to go kup przed ostatnią misją zostawiasz plecak blisko miejsca ewakuacji chowasz tam lepszy ekwipunek ostatnią misje robisz z gorszym sprzętem jezeli masz kasę to kup artefakty które później sprzedasz jeżeli zostaniesz w Zonie. Tak w ogóle to dobrze jest korzystać z wyszukiwarki
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Sniper_TomSon w 17 Paź 2013, 14:24

Przecież pisałem, że szukałem i to dosyć długo, może jestem upośledzony, ale nie znalazłem niczego treściwego. Jak wszyscy piszą "poszukaj", to w końcu rozwiązania nie ma nigdzie :/ Wiem, że da radę zostawić eq w schowku albo plecaku, ale to mnie nie urządza za bardzo, bo na mistrzu bez dobrego wdzianka i karabinu ewakuacja jest praktycznie nie do przejścia, ale widać tylko to zostaje, żeby kupić jakieś gówno typu podstawowy kombinezon czy kamizelka kuloodporna powinności. Przewiduję drogę przez mękę, zwłaszcza tuż po odlocie śmigłowców. Chyba, że jest sposób na to to proszę napiszcie. Nie chcę sam grzebać w plikach konfiguracyjnych, bo mi to za dobrze nie wychodzi.
Z dystansu można wszystko.
Awatar użytkownika
Sniper_TomSon
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 16 Mar 2010, 19:52
Ostatnio był: 19 Paź 2013, 22:09
Miejscowość: Świnoujście
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 17 Paź 2013, 20:01

Zrób schowek jak radzą. Weź dobrą broń jedną i byle jaką doi tego dobry pancerz jeden i gorszy jeden. Eliminuj dobrą bronią w dobrym pancerzu a gdy dostaniesz rozkaz by utrzymać plac tuż przed odlotem załóż gorszy pancerz a dobrą broń i dobry pancerz po prostu wyrzuć. Potem podejdz duo tego zagłębienia gdzie stoją towarzysze i tam będzie scenka walki i odlotu. Dasz nie oni odlecą a ty podnieś broń i pancerz i idź po plecak.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Sniper_TomSon w 17 Paź 2013, 22:08

Wiem jak to zrobić, nie jestem debilem, ale tak się nie dało. Musiałem poświęcić bułata od kiryłowa i abakana, a także dużo czasu, bo mnie ubijało co chwila. Rzucić na ziemię się nie udawało, bo ktoś mi to zbierał, a na otwartym terenie nie było jak tego zostawić, bo bym padł. Chodziło mi o rozwiązanie tego problemu "od zaplecza", ale jakoś sobie poradziłem, choć kosztowało mnie to 20 klocków za kombinezon + 50 klocków za ulepszanego abakana. Ale co tam...
Z dystansu można wszystko.
Awatar użytkownika
Sniper_TomSon
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 16 Mar 2010, 19:52
Ostatnio był: 19 Paź 2013, 22:09
Miejscowość: Świnoujście
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 17 Paź 2013, 22:30

Ja tym sposobem przeszłam tą misje na 1.4.5 Teraz grałam w 2.2 i nie miałam problemu bo okazało się że nic nie zabrali mi, straciłam tylko czas na robienie schowka ale to nic bo lepiej być ubezpieczonym. A na te okazje miałam odłożoną seve znalezioną przed misją przy ciele, była na pół uszkodzona więc mała strata. Nic mi nie zabrało, możliwe że w wersji 2.2 to wyeliminowali.

I się tak nie unoś jak ktoś Ci radzi bo tak robią gimnazjaliści...
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Sniper_TomSon w 18 Paź 2013, 16:13

Przecież się nie uniosłem, nie wiem o co ci chodzi. Ja grałem w 1.6 i póki co na tym stanęło, nie ma czasu na 2.2, studia. Poza tym poczekam już lepiej na 3, bo mają robić.
Z dystansu można wszystko.
Awatar użytkownika
Sniper_TomSon
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 16 Mar 2010, 19:52
Ostatnio był: 19 Paź 2013, 22:09
Miejscowość: Świnoujście
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 19 Paź 2013, 00:23

1.6 na mistrzu to sielanka w porównaniu z np 2.2 Jenot Edition albo [Таина Пророка Монолита] Tajemnica Proroka Monolitu na mistrzu :D Jak dla mnie sam robisz sobie problem i szukasz rozwiązania z którym możesz sobie nie poradzić które może wymusić na tobie rozpoczęcie gry od nowa :) być może nie istnieje takie rozwiązanie bo nikomu nie chciało się grzebać w plikach dlaczego? np. woleli zrobić schowek w miejscu ewakuacji :E
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Sniper_TomSon w 19 Paź 2013, 15:12

Być może, ale ta ewakuacja bez kitu jest prawie nie do przejścia na mistrzu, włączonej alfie i spawnowaniu się większej ilości mutantów w nocy (tak, niestety ewakuowałem ich w nocy). I bez kitu się namęczyłem z tym przechodzeniem, także szukałem rozwiązania wygodniejszego, a z tego co wiem grę zaczynać od początku trzeba po istotnych modyfikacjach spawnu, mobów, itemów, czy fabuły, a nie rzeczy które gra ci zabierze w przyszłym queście. Dobra, koniec tematu, przeszedłem w końcu.
Z dystansu można wszystko.
Awatar użytkownika
Sniper_TomSon
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 16 Mar 2010, 19:52
Ostatnio był: 19 Paź 2013, 22:09
Miejscowość: Świnoujście
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Keinoom w 19 Paź 2013, 15:13

Ten wątek o SGM już kilka razy uratował moje nerwy od zszarpania :) ale mam jednak problem na który odpowiedź chyba nie padła.

Po misji na magazynach gdzie są te ataki mutantów których odeprzeć się nie da i Świt pada do nogi, doprowadziłem do przejęcia magazynów przez tych z Doliny Mroku. Wszystko OK. Dostałem msg od swoich z FSB żeby udać się do Agropromu i odszukać tajne dokumenty w podziemiach. Po boksowaniu się i szukaniu tego klucza do kraty w podziemiach (dzięki chłopaki bo bym w życiu tego nie znalazł) oddałem dokumenty łącznikowi FSB dostałem od niego artefakt Bazyliszek dający 100 do ochrony przed promieniowaniem i ... dalej nic. Czy to koniec głównego wątka/questu ? Teraz już robić cokolwiek innego ? Na przykład skończyć główny wątek z "podstawki COP" w Prypeci ? "Odlecieć" ? Zatrzymałem główny wątek z podstawki na uratowaniu jednego z żołnierzy tam gdzie wysadza się drzwi. Nie chciałem iść za daleko dlatego tego nie zrobiłem.
Nie mam żadnych nowych zadań od FSB czy jakiejkolwiek frakcji. Najemnicy do mnie strzelają a Monolit grzecznie każe spier.... także stoję i nie wiem co dalej :(

EDIT: Monolitowców przekonam do siebie jak przeżyję 3 razy emisję ok (tylko jak na złość cały czas je przesypiam), Świt już zrobiony, bandyci na żółto ale nikt nie chce ze mną gadać bo wcześniej ich wytłukłem podczas odbicia zakładnika (z podstawowych questów). Da ktoś z nich jeszcze jakiś quest ? Z kim tu gadać ? W sumie do mnie nie strzelają w porównaniu do Najemników. Mam ten PDA z kodem do nich ale brak mi pancerza najemnego ale coś mi mówi czy będę go miał czy nie i tak będą strzelać jak do kaczki. Da się ich jakoś przebłagać ?

Jak widzę po tych questach już będzie Prypeć i śmigłowce i koniec bo nawet jak podszedłem do Powinności czy nie potrzebują takiego rastamana jak ja to nic nie chcą już dać.
Awatar użytkownika
Keinoom
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 13:46
Ostatnio był: 12 Sie 2021, 13:43
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 20 Paź 2013, 13:11

Mam problem z questem Wybór Priorytetów. Nie mogę znaleźć schowków Jakuta. Może ktoś wrzucić screeny? Za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 20 Paź 2013, 13:33

1 plecak może być na terenie ZUO
2 plecak moze być niedaleko mostu przy Bagnie w wodzie
3 plecak może być w kamieniołomach w wodzie lub niedaleko miejsca gdzie leży Drzazga
Spawn w losowych miejscach, korzystaj z wyszukiwarki
http://stalker.pl/forum/viewtopic.php?f=77&p=265343

Za ten post HaijTaczi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Oziorski.
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 20 Paź 2013, 14:15

Ale Jakut powiedział, że są trzy schowki: w oczyszczalni, koło stacji antenowej i koło Janowa w żelaznym kr...
I nie ma go ani w miejscu screena z oczyszczalni ani stacji antenowej.
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość