aes_space_restrictor_timer
start_value = 360000
StalkerCell napisał(a):A czasami tej emisji w skryptach nie będzie? Coś mi się tak wydaje, bo trochę dziwne byłoby, że w spawnie to by było.
Junx napisał(a):@ Scigacz: Odszuka obiekt z podesłanego pliku o numerze [7566]
- Kod: Zaznacz wszystko
aes_space_restrictor_timer
Następnie zmień wartość
- Kod: Zaznacz wszystko
start_value = 360000
Na wyższą bowiem ta odnosi się do timera ustawionego na 6 min.
W praktyce może ustawić na np. 99999999 i znacznie zwiększy czas odliczania. Nie jestem pewien czy usunięcie sekcji wchodzi w grę. Oczywiście nowa gra - wymagana
[7566]
; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = aes_space_restrictor_timer
position = 1010.24639892578,-0.097564697265625,-201.021408081055
direction = 0,0,0
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 2273
distance = 0
level_vertex_id = 405033
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
;[logic]
;active = sr_idle
;[sr_idle]
;on_info = {+aes_actor_road} sr_timer1
;[sr_timer1]
;type = dec
;start_value = 360000
;argb = 255,255,255,255
;on_value = 0 | %+aes_activate_zone% | 180000 | %+aes_timer_180000% | 120000 | %+aes_timer_120000% | 60000 | %aes_timer_60000% | 20000 | %+aes_timer_20000 +aes_activate_zone% | 5000 | %+aes_timer_5000%
;string = st_time_till_surge
END
; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 0
<action></action>
function delete_aes_timer()
local se_obj = alife():object("aes_space_restrictor_timer")
if se_obj then
alife():release(se_obj, true)
end
end
function actor_binder:update(delta)
--- wyłaczenie emisji w CEJ
blowout_off.delete_aes_timer()
--- end
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość