[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 01 Paź 2013, 21:53

jeszcze nie robiłem tej misji ale mam już na nią pomysł, po pierwsze olej tych towarzyszy bo i tak zginą, po drugie weź kup sobie albo zioło które zapewne masz przy sobie i go użyj albo bloker psioniczny na ochrone psioniczna, zapisz gre przed tunelem i zobacz z ktorej strony nadchodzi ten fagas, wczytaj gre i w miejscu ktorym szedł nasz biedak postaw fugasa, mine :) potem dobij go ew pociskiem z granatnika i pójdzie spać
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech

Za ten post MetalowyStalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 02 Paź 2013, 07:06

Wystarczy wziąć dobrą strzelbę, bloker psi lub skręta, a dasz radę zabić kontrolera i uratować wszystkich stalkerów, wystarczy tylko ukryć się za filarami i naparzać w kontrolera.
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez mieciu1414 w 02 Paź 2013, 10:17

xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002BE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
czy ktoś z wasm moze mi powiedziec co to jest wyskakuje gdzy gram sniperem i od spawnu ide w strone skadowska
mieciu1414
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 02 Paź 2013, 09:58
Ostatnio był: 02 Paź 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 02 Paź 2013, 10:47

Hmm co to za dziwna anomalia w Jupiterze, muszę obczaić ten helikopter w zakładzie Jupiter i w środku jest anomalia psioniczna która mnie goni i zadaje obrażenia :O jak z tym walczyć pierwszy raz to widzę :mad:


@EDIT do przetrwania potrzebny jest kombinezon ekolog najlepiej z hełmem.
Ostatnio edytowany przez MetalowyStalker, 02 Paź 2013, 11:26, edytowano w sumie 1 raz
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 02 Paź 2013, 11:07

Podaj cały log, lokalizacja podana w ramce u góry strony.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 02 Paź 2013, 13:47

@MetalowyStalker
To poltergeist ,cztery strzały ze śrutu powinny wystarczyć.
Kombinezonu ani hełmu nie potrzebujesz - wystarczy bloker psioniczny, najlepiej weź go wychodząc ze stacji to jak dojdziesz do fabryki ekran przestanie się bujać. Musisz trzymać się kilkanaście metrów od poltergeista - wtedy nie zada obrażeń.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.

Za ten post sledz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MetalowyStalker, Ilja.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 02 Paź 2013, 14:39

Pomimo fixa na psujące się zapisy mam problem. Podczas gdy mam zapis (i quicksave i hardsave) na skadowsku, i próbuję go wczytać dostaję takiego oto loga:

Kod: Zaznacz wszystko
 stack trace:

0023:7365510C MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00A14182 xrCore.dll, NET_Packet::w()
0023:00A141C6 xrCore.dll, NET_Packet::w_float()


jakieś rozwiązanie?


Edit: Skasowałem pliki które podmieniał fix 6 ds. psujących się zapisów i zainstalowałem go raz jeszcze. Po wczytaniu ostatniego działającego zapisu oraz po dojściu na skadowsk i zapisaniu oraz quck i hard save gra działa. Póki co.
Ostatnio edytowany przez Ashenmoor666, 02 Paź 2013, 15:45, edytowano w sumie 1 raz
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez mieciu1414 w 02 Paź 2013, 14:56

Dziwne wywala mnie z gry ale nie wyswietla mi sie raport z bugtrap tylko to okno windows ze aplikacia zostanie zamknieta jeszcze to

AppName: xrengine.exe AppVer: 1.6.0.2 ModName: xrcore.dll
ModVer: 1.6.0.2 Offset: 0001e12e

NIe wiem czy dobze zainsatlowalem bo na versie 2.0 bez fixa wgralem patcha 2.0.2 z qf i spolszczenie


xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002BE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

EAX=784B5008 EBX=133765C0 ECX=784B5010 EDX=784B516E
ESI=002E88C8 EDI=00000008 FLG=00000212
EBP=00A0EB48 ESP=00A0DB40 EIP=002BE12E
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000

o co chodzi ;p
mieciu1414
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 02 Paź 2013, 09:58
Ostatnio był: 02 Paź 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez mieciu1414 w 02 Paź 2013, 15:32

jakim programem otworzyc te cale logi
Ostatnio edytowany przez mieciu1414 02 Paź 2013, 16:06, edytowano w sumie 3 razy
mieciu1414
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 02 Paź 2013, 09:58
Ostatnio był: 02 Paź 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 02 Paź 2013, 15:47

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - call of pripyat\gamedata\scripts\state_mgr.script:160: C stack overflow


Ja mam taki problem i wiele innych, ostatnio w jupiterze gra mi sie sypie tonami ... Ten błąd był troche śmieszny, robiłem zadanie z odnalezieniem oazy, zaraz przy wejsciu w środku bandyci (wtf co oni tam robili) zastrzeliłem jednego i wyskoczyło mi info ,,Poinformuj Trapera że chimera została zabita" :omatko: potem lag i crash, ogółem najlepsze jest to jak idę np obok cementowni wesoły że gra chodzi płynnie, a nagle mam 3 pokazy slajdów dosłownie 1 fps i crash
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez smok61 w 02 Paź 2013, 16:23

Miałem problemy ze stack overflow na Jupiterze, była to wina mojego kompa, który co tu gadać, jest kiepski.
Na ang. forum znalazłem lekarstwo, w gamedata\configs\alife.ltx zmieniłem - switch_distance z 300 na 100 i wyloty ustały.
Ogólnie chodzi o to, że komp nie wyrabia. Zmniejsz ustawienia. Teraz jestem w Prypeci i miałem tylko kilka wylotów właśnie z tym stack overflow.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 02 Paź 2013, 16:46

No to sobie pograłem. tym razem wylot przy wczytaniu zapisu już poza skadowskiem:
Kod: Zaznacz wszystko
Loading models...
* [prefetch] time:    865 ms
* [prefetch] memory:  1926Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1038 ms
* phase cmem: 113239 K
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 113239 K
* Loading spawn registry...
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_se_actor].[1][3]
* 5826 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_story_objects].[0][8049]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_se_actor].[0][8058]
* 12601 objects are successfully loaded
! Cannot find saved game ~#i#:object [0] is already in story_objects_registry with story_id[actor]
! Cannot find saved game ~#i#:after create ammo_7.62x39_ap0056 [zat_hiding_place_64]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack0003 [zat_hiding_place_65]
! Cannot find saved game ~#i#:after create batteries0226 [zat_hiding_place_66]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack0248 [zat_hiding_place_67]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka70229 [zat_hiding_place_69]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box1034 [zat_hiding_place_70]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka75878 [zat_hiding_place_72]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka75924 [zat_hiding_place_73]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka45991 [zat_hiding_place_75]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit5995 [zat_hiding_place_76]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16061 [zat_hiding_place_77]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka35999 [zat_hiding_place_78]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6072 [zat_hiding_place_79]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6001 [zat_hiding_place_80]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56004 [zat_hiding_place_81]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6011 [zat_hiding_place_82]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka25945 [zat_hiding_place_83]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016018 [zat_hiding_place_90]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16023 [zat_hiding_place_91]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6027 [zat_hiding_place_92]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016125 [zat_hiding_place_93]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36127 [zat_hiding_place_94]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6131 [zat_hiding_place_95]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26135 [zat_hiding_place_96]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6212 [zat_hiding_place_97]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16165 [zat_hiding_place_98]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36187 [zat_hiding_place_99]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6236 [zat_hiding_place_100]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016191 [zat_hiding_place_102]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6196 [zat_hiding_place_103]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76311 [zat_hiding_place_104]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76326 [zat_hiding_place_105]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76335 [zat_hiding_place_106]
* Game aaaaaa is successfully loaded from file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\aaaaaa.scop' (2.108s)
* phase time: 2107 ms
* phase cmem: 175387 K
stack trace:

0023:0889D4C4 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()

Wrzucam też wyższe linjki bo te cannot find saved game mnie ciutkę niepokoi.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości